Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem sok az esély de hátha:
2006-os te450hez keresek jobb oldali hűtővédőt
azt a rácsos műanyag biszbaszt
vagy valami tervet (akár kivitelezett ötletet) ennek kiváltására
pár gépen láttam ilyen aluból kivágott rácsot valami hasonló is jó lenne
Sziasztok!

Mit érdemes tudni a TE610 típusról? Kezelhetőség,súly,szervízigény? 1000km-ként kell olajat cserélni benne? Melyik évjáratot érdemes megvenni?

Köszönöm előre is!
Nekem sem volt közel,de érdemes volt leautókázni! Full jó arc a Maurer Csaba, sztem profi a csapat,meg ahogy az egészet szervezik,és szerintem egyre jobbak lesznek a versenyzőik is! Maga a tesztnap is kellemes volt, 3 motort lehetett tesztelni,ki mennyit akart, persze felelősségvállalás aláírása után! Domaszéki pályáról még hallani sem hallottam,de nagyon jó pálya, kis helyen a maximum ki van hozva a területből,öntöző rendszer kiépítve! Volt még egy nagy domb a freestyleosoknak is dúrva,csak mi azt már nem tudtuk megvárni,mert 4,1/2óra volt az út haza is...
FE350,TE300,TC125 volt teszten, mivel krosszpályán voltunk a kis 125 volt a legjobb, legtöbben azt próbálták,többször is,jó volt hallani, ki jobban ki kevésbé tudta fujatni a huszonöcsit ,persze mentek az endurok is, csak lágy futóműve miatt (Pl nekem) nem volt merszem csavarna a bajszát,de az ügyesek azokkal is ugrálták szépen az asztalokat! Szépek és jók a gépek, a bolt is nagyon cool, felszerelések sztem korrekt áron vannak, aki teheti látogassa meg a helyszínt!
megnéztem de majd kicserélgetem hátha,,köszi a tippet :)
Egyszer az első lámpa menet közben kiment és az kinyomta a biztit ugyan ez volt a jelenség én is néztem de szemmel láthatóan nem volt baja ezért rámértem és rossz volt,próbaképp áthidaltam és utána be is indult,tehát ha a motor jobb oldalához állsz szembe vele akkor balról az első 10A-os biztit nézd.
Olcsón eladó új, EREDETI NGK gyertya CR9EKB
Husqvarna:TE511,SMR511,TC/TE449
Budapesten átvehető.
ac nem injector)))
sziasztok!

valaki remélem tud segíteni, vagy volt hasonló tapasztalata

nem tölt az injector amikor rá adom a gyújtást,az injectora ami megy nkábel ,méregettem de nincs benn feszültség, csak a relé kattog
az incetort kiszedtem, ha adok neki áramot akkor teszi a dolgát

a relé hogy kattog elvileg jó,de hogy hova lett egyről a kettőre az injector hogy töltsön, az rejtély
és ezt a relé kattogást sem értem eddig nem hallotam, a biztiket néztem azok jók, remélem tudtok segíteni
a válaszokat előre is köszi
Sziasztok valaki volt a hétvégén Domaszéken?Mit lehetett látni valami beszámoló,valahol lehet látni olvasni róla?Én mentem volna ha nem 340 km-re van.
Gyári 260. 220 as tárcsák jó állapotban eladóak
8000 Ft /db
párban 150000 Ft
ha husqyd van a 2db 14000 Ft
Sziasztok Érdeklődni szeretnék kinek milyen tapasztalata van Te350 es motorral.Mik a hibái?Mire érdemes odafigyelni?

Előre is köszönöm a segítséget.
Mennyire vágjátok a szerelés témát? A kényszerolajzásu motorokon állitolag van egy gumi membrán szerüség ami az olajnyomásért felelös. Na most ez hol található, mert állitolag ezt néha cserélni kell! A másik, a kuplung oldal felöl a henger alatt van egy műanyag fedél ami végén egy mágnes ami rgy gumidugot nyom...na az pl. mit szolgál? Sehol nincs leirás ezekről. Aki tud segítsen!
próbád őt: +36-70/6125-714, Maurer Csaba
napi egy e-mailt küldök és nem válaszolnak....
Kipufogóbandázs 2 méteres, ár: 1500Ft
Vorel 57350 28-210Nm nyomatékkulcs, vadonatúj, dobozos: 5000Ft
Sziasztok!
Akit esetleg érdekelne, lenne eladó 2006 SM610hez hátsó lábtartó konzolom+lábtartók, ár:15000Ft
info@maurergep.hu
nincs husqvarnám, de jó ezt hallani

http://www.motocrossmagazin.hu...

úgy tűnik komolyan veszik az egészet.
tudnál írni egy e-mail címet?
Az enyém is MV Agusta címkés - tiszta olasz.........:)
az enyém még az úri mv agusta címkéjét viseli
sajnos nemigen látni.....
Nekem 2008-as "szar"BMW-és van és ma mostam a szombati port róla hát megnéztem de ebben sem műanyag a dugattyú és nekem sincs a fékkel gondom,a polcról levett szar blokkokról meg annyit hogy nézd meg 2009-től vissza felé szinte ugyan az van benne mint az 05-ben,velünk jár egy haver neki 2008 BMW G450X van és teljesen más a blokkja mint az enyém,ja és az sem rossz.
a munkahenger a műanyag vagy a dugattyú benne?
az xr4 ben is műanyag dugattyú volt elöl, abban nem volt hiba, szerintem a hővezetés csökkentése miatt van
"Még egy gondolat: onantól h az 510 színe pirosfehér és nem kéksárga: fékrendszer gyengébb a munkahenger műanyag, illesztések szarok, stb stb." - nekem 2007-es "piros-fehér" 510-em van, de nem gyenge a féke és főleg NEM műanyag a munkahenger...........
csak a belső rész a rossz?
azt egy bowdenes megcsinálja kb 2000ft és fél óra
ha full új kell keresd őket: info@maurergep.hu