nem sok az esély de hátha:
2006-os te450hez keresek jobb oldali hűtővédőt
azt a rácsos műanyag biszbaszt
vagy valami tervet (akár kivitelezett ötletet) ennek kiváltására
pár gépen láttam ilyen aluból kivágott rácsot valami hasonló is jó lenne
Nekem sem volt közel,de érdemes volt leautókázni! Full jó arc a Maurer Csaba, sztem profi a csapat,meg ahogy az egészet szervezik,és szerintem egyre jobbak lesznek a versenyzőik is! Maga a tesztnap is kellemes volt, 3 motort lehetett tesztelni,ki mennyit akart, persze felelősségvállalás aláírása után! Domaszéki pályáról még hallani sem hallottam,de nagyon jó pálya, kis helyen a maximum ki van hozva a területből,öntöző rendszer kiépítve! Volt még egy nagy domb a freestyleosoknak is dúrva,csak mi azt már nem tudtuk megvárni,mert 4,1/2óra volt az út haza is...
FE350,TE300,TC125 volt teszten, mivel krosszpályán voltunk a kis 125 volt a legjobb, legtöbben azt próbálták,többször is,jó volt hallani, ki jobban ki kevésbé tudta fujatni a huszonöcsit ,persze mentek az endurok is, csak lágy futóműve miatt (Pl nekem) nem volt merszem csavarna a bajszát,de az ügyesek azokkal is ugrálták szépen az asztalokat! Szépek és jók a gépek, a bolt is nagyon cool, felszerelések sztem korrekt áron vannak, aki teheti látogassa meg a helyszínt!
Egyszer az első lámpa menet közben kiment és az kinyomta a biztit ugyan ez volt a jelenség én is néztem de szemmel láthatóan nem volt baja ezért rámértem és rossz volt,próbaképp áthidaltam és utána be is indult,tehát ha a motor jobb oldalához állsz szembe vele akkor balról az első 10A-os biztit nézd.
valaki remélem tud segíteni, vagy volt hasonló tapasztalata
nem tölt az injector amikor rá adom a gyújtást,az injectora ami megy nkábel ,méregettem de nincs benn feszültség, csak a relé kattog
az incetort kiszedtem, ha adok neki áramot akkor teszi a dolgát
a relé hogy kattog elvileg jó,de hogy hova lett egyről a kettőre az injector hogy töltsön, az rejtély
és ezt a relé kattogást sem értem eddig nem hallotam, a biztiket néztem azok jók, remélem tudtok segíteni
a válaszokat előre is köszi
Mennyire vágjátok a szerelés témát? A kényszerolajzásu motorokon állitolag van egy gumi membrán szerüség ami az olajnyomásért felelös. Na most ez hol található, mert állitolag ezt néha cserélni kell! A másik, a kuplung oldal felöl a henger alatt van egy műanyag fedél ami végén egy mágnes ami rgy gumidugot nyom...na az pl. mit szolgál? Sehol nincs leirás ezekről. Aki tud segítsen!
Nekem 2008-as "szar"BMW-és van és ma mostam a szombati port róla hát megnéztem de ebben sem műanyag a dugattyú és nekem sincs a fékkel gondom,a polcról levett szar blokkokról meg annyit hogy nézd meg 2009-től vissza felé szinte ugyan az van benne mint az 05-ben,velünk jár egy haver neki 2008 BMW G450X van és teljesen más a blokkja mint az enyém,ja és az sem rossz.
a munkahenger a műanyag vagy a dugattyú benne?
az xr4 ben is műanyag dugattyú volt elöl, abban nem volt hiba, szerintem a hővezetés csökkentése miatt van
"Még egy gondolat: onantól h az 510 színe pirosfehér és nem kéksárga: fékrendszer gyengébb a munkahenger műanyag, illesztések szarok, stb stb." - nekem 2007-es "piros-fehér" 510-em van, de nem gyenge a féke és főleg NEM műanyag a munkahenger...........
2006-os te450hez keresek jobb oldali hűtővédőt
azt a rácsos műanyag biszbaszt
vagy valami tervet (akár kivitelezett ötletet) ennek kiváltására
pár gépen láttam ilyen aluból kivágott rácsot valami hasonló is jó lenne