skf csapágy bolt, egy nagyon kedves öreg páré,ketten csinálják, mindig nagyon rendesek és segítőkészek.(hétvégén nyitottak már ki csak az én kedvemért)))
csak ajánlani tudom őket,
Szia érdekelne hogy mire jutsz ezzel a dologgal mert már nekem is a második motorozásom hogy észre vettem hogy kimondottan ugyan ez a jelenségem 08 te-510 es,Magura rendszer.
Vedd ki mérd meg,vannak itt segítőkész emberek akik segíteni fognak.
Nem hinném hogy bonyolult lenne beszerezni.Nálunk van SKF bolt,ha ott beszerezhető,küldök neked kettőt hogy tartalék is legyen.
sajna megszűnt nálunk az skf bolt ahol lehetett volna ilyent nézegetni
a traktoros boltban meg csak sima o-gyűrű van ami nem hőálló
ezért lett volna jó tudni a méretet, aztán amikor sikerül beszerezni valahonnan egyből lehet cserélni
huskytól se lehet rendelni mert nincs az alkatrész listán
Szia, én szedtem már szét, mivel melegedésre nekem meg olyat produkált, mintha nem emelne ki teljesen, nehéz volt váltani. Pedig tövig behúzott kuplunggal nem nagyon "mászott" a motor. Kicseréltem: alsó munkahenger O gyűrű, felső munkahenger 2 karmantyúja + kopó és fémlamellák+ rugók és ugyanolyan maradt.
A beesésre szerintem gyógyír lehet az O gyűrű és a karmantyúk cseréje. Méreteket sajnos nem tudom, de ki kell venni és elvinni mintának....
pl nekem a te450 16 óránként olajcsere
32óránként szelepállítás(már ha kell nekem nem kellett)
ilyen dugó meg hajtókart nem tudom ha szétesik akkor csere lesz
Köszi a választ! Az hogy a drz nél szerviz igényesebb, az mit takar? Hasonló mint a KTM, hogy üzemórás, szóval 90 óránként dugó hajtókar stb papíron, de valójában 350 órát is elmegy, vagy egy drz és KTM közötti állapot? Azért érdekel ennyire minden róla, mert ktm-et és drz -t nem találok eladót ami tetszik, husqvarnatól pedig kicsit tartok megbízhatóság szempontjából.
Látom nem kaptál választ, de engem is érdekelne hogy milyen az alkatrész ellátás (műanyagokat is beleértve), illetve hogy a Te 450/510/610 kB 2005-től mennyire megbízható, illetve ezek üzemórásak vagy bírja úgy mint mondjuk egy drz?
Maurer Gep KFT
Tanya 266/M
6784 Domaszek
Magyarország
Telephone 0036706125714
van egy boltjuk is de annak nem tudom a telefonszámát
ha megtudod írd ki
a mobil a főnöké
én még a pápai cégtől rendeltem a csavart de ők már nem forgalmaznak, csak az a domaszéki forgalmazó van magyarországon
ha új típushoz is ilyen akkor gyors lesz a régebbiekhez állítólag úgy kell legyártatni(ha már az olasz gyártású elfogyott) mindent ami időigényes
a kuplung be esést akkor szokta produkálni ha elmegy az oil,ha leveszed a fedelet és nemhiágyzik az oil akkor csak fedél és gumi közé tud beszivárogni,de ezt a 10 15 mp javulást nem értem
Szerintem a te problémádat a az oil tartáj alatt lévő kis gumimembrán szerüség szakadása ( ki lukadása) okozza, én pont az ellenkezőjével kinlódtam nekem felpumpálódott és ki emelt
szedett már szét valaki te 450 kuplung munkahengert?
van benne valami o-gyűrű annak a mérete érdekelne, az alkatrész listán semmi infó róla
a te-tc 250-510 smr 400-450-510 is ilyen
skf csapágy bolt, egy nagyon kedves öreg páré,ketten csinálják, mindig nagyon rendesek és segítőkészek.(hétvégén nyitottak már ki csak az én kedvemért)))
csak ajánlani tudom őket,