2 évig (~15000 km) használtam egy EXC 125-öst és teljesen jó volt utcán is (én ott használtam legtöbbet), még a Budapest-Szombathely távot lenyomtam vele "egy seggel" (1x meg kellett állni tankolni)...igazából az esetek 90%-ában még ma is bőven elég lenne amit az tud...
imre.s ugylátom te is hasonlóan gondolkodsz mint én ;) de jogos nem? egy jó könnyű versenyenduroval lehet olyan jól terepezni akár hegyen akár mezőn vagy még akár crosspályán is 1x-1x vagy akárhol, mint a crossokkal szerintem meg a husqy egy jó márka is, csak itt nem elterjedt annyira de egy berg te 125 vagy egy ec 125 is jólenne de az itt csak 1milla felett van nekem meg 550 van rá
igazad van, bőven elég lesz nekem egy wr 2-3 vagy akár 4 évre nem a tesco parkolóban akarok gyorsulni meg kerekezni, csak ez egy jó erős motor 125 höz képest, azért is kell 125 mert A1 el akarom használni hegyekbe meg terepre is kell de a megyében szaladgálni is ide oda strand ahol van jó terep hegyek oda uton stb erre a célra megfelel nem? és csak azért akarok mindenképpen olyan erőset mint a crossok, mert nem 1 évig lesz
Teljes mértékben igazad van!Nekem is rendszámos van,és nem azért mert városban használom,hanem azért hogy,ne kelljen cipelnem állandóan.Ráülök, aztán max 5 perc alatt kint vagyok vele.Nekem ez bőven megér évi 5ezret.
amikor még dt80am volt simán rávertem párszáz métert az xt600ra
igaz ismertem a terepet, eléggé csúszós is volt
ja és akkor még nem ismertem a félelmet
csak azt írtam hogy egy kihegyezett 125 nem feltétlen egy városi gép, mert ha ki van használva akkor úgy is megjelenik a yard, mostanában igen aktívak, az illegális gyorsulások is idő előtt érnek véget, aztán akinek nem sikerül elsunnyogni annak drága lesz a műszakija
neki rendszámos kell szóval ezért gondoltam hogy inkább aszfalton forog vele
terepre sok esetben elég, persze annak aki nem másfél mázsa
ha nekem a 450es 13kw akkor mennyi lehet egy 125ös 9kw?
Mindenki vegyen a saját stilusának megfelelő motort.
A 25-tel is nagyon sok mindent meglehet csinálni,nem feltétlenül kell egy jó motorozáshoz,300 vagy 570.Hétvégén voltam az ajkai extrémen,egy fiatal kölök szopatta az újszerű másfél millás 300-as Bergeket meg KTM-eket meg az 525-öt egy exc 125-tel A srácnak a ki kérdezett meg főleg fölösleges 17 évesen nagyobb gép,sztem.Ha ilyen kaliberűt szeretne,hát vegyen ilyet.Ha kocsmába akar vele járni akkor,neked van igazad.vegyen egy DT-t.
Pedig terepre szerintem az egyik legjobb választás, nekem legalábbis kurvára nem kéne ezeknél erősebb motor...
Amúgy "kisebb" jogsival pont nem lehet őket vezetni
lehet megköveztek de szerintem az egész 2t 125ös "cross" géposztály smafu
versenyre jó dolog de azért hogy a teszkó parkolójában üvöltesse az ember üveghangon nem sok értelme van
ráadásul úgy hogy általában 1-2 évre veszik mert utána megvan a nagyobb jogsi
mert ugye a nyugis 2t 125 senkinek sem kell amit használni is lehetne értelmes célokra: pl kocsmába járni
Ha olyan 25-ös rendszámosat szeretnél ami erőben azt tudja mint egy cross akkor sok választásod nemigen van.Vagy KTM Exc vagy Husky Wr. Lényeges különbség nincs a két blokk között,más a gyújtás,a cr-be
tudtommal 5-ös,míg a Wr-be 6-os váltó van.
hátsó fékhez kéne nekem a munkahengernek az a gumi védő bizbasza,, hol lehetne ilyet beszerezni? vagy valakinek nincs tarcsiba?
valamint valami rutinosabb husqys segítsége is kéne,hol lehet alapjáratot állítani,vagy levegő sűrűséget ennél az injectornál,,az a csavar asszem alapjárati, de több nincs? :)
Csak hogy ne kelljen keresgélned gecsa[8] 2013. október 10. 08:04
wrk-elég ritka nagyon nem is tudom miért így jelzik,sztem ez csak 50-80ccmben létezik,de lehet hülyeség amit írok,
WR és WRE közt ég és föld a különbség...a wr-a versenyenduro,a wre pedig egy eléggé butára sikerült kis városi masina,akár az sm125...
a legerősebb legkönnyebb a husqik közül a cr125...de ha enduro kell akkor wr125...
egyébként nem akarok én fersenyezni se igy se ugy.. mondtam hogy tudom hogy más a motor.. Waisetungnak szólt ez.. neked meg köszi a válaszod de a wre meg a wrk közt mi a külömbség? én nem láttam semmit ?
Olvass vissza ebben a topicban,és megfogod találni a kérdésedre a választ.Sokszor le lett ez már itt írva.Vigyázz nehogy belefuss egy WRE,vagy egy WRK-ba.
Bár én csak egy qva kibic vagyok,de ennek mi a jelentősége?
Megy úgy kábé egy 125 enduro mint egy cross,és egy 250 enduro mint egy cross....de az aki ilyet kérdez annak fogalma sincs hogy mi az aszfalton túli motorozás.
Egészen őszintén mit szeretnél?
OB I ben endúrozni,megye 3 ban crossozni,vagy esni kelni a pusztában,gyorsulgatni a falu végén,vagy a kocsmában mesélni....
50 es motorral is szépen megy akinek van köze hozzá és 450 el sem a szekér ha fordítva ülsz rá!
helló wr 125 tulajok! abban kérném segitségeteket hogy a husqy 125 wr van olyan erős mint egy crossmotor pl yz 125? meg azt hallottam ugyan olyan mint egy exc erőre ez igaz? szóval az elsődleges kérdés az lenne hogy megy ugy mint egy yz vagy kx 125? tudom hogy más a váltóáttétel de lóerőre gondolok meg nyomatékra hogy van e annyi? és ez olyan mint egy exc? és a 250 es 2T WR ek terén? azok mennek ugy mint a 2502T /4504T crossok? FONTOS LENNE KÖSZI ELŐRE! :)
igaz ismertem a terepet, eléggé csúszós is volt
ja és akkor még nem ismertem a félelmet
csak azt írtam hogy egy kihegyezett 125 nem feltétlen egy városi gép, mert ha ki van használva akkor úgy is megjelenik a yard, mostanában igen aktívak, az illegális gyorsulások is idő előtt érnek véget, aztán akinek nem sikerül elsunnyogni annak drága lesz a műszakija
terepre sok esetben elég, persze annak aki nem másfél mázsa
ha nekem a 450es 13kw akkor mennyi lehet egy 125ös 9kw?
A 25-tel is nagyon sok mindent meglehet csinálni,nem feltétlenül kell egy jó motorozáshoz,300 vagy 570.Hétvégén voltam az ajkai extrémen,egy fiatal kölök szopatta az újszerű másfél millás 300-as Bergeket meg KTM-eket meg az 525-öt egy exc 125-tel A srácnak a ki kérdezett meg főleg fölösleges 17 évesen nagyobb gép,sztem.Ha ilyen kaliberűt szeretne,hát vegyen ilyet.Ha kocsmába akar vele járni akkor,neked van igazad.vegyen egy DT-t.
köszönöm szépen
a hátsó fékhez az a gumikarmanytyú szerü valamit hol tudnék venni?
(a hátsó munkahengert védi hogy a csuszka résznél ne tudjon dzsuva menni bele)
Amúgy "kisebb" jogsival pont nem lehet őket vezetni
versenyre jó dolog de azért hogy a teszkó parkolójában üvöltesse az ember üveghangon nem sok értelme van
ráadásul úgy hogy általában 1-2 évre veszik mert utána megvan a nagyobb jogsi
mert ugye a nyugis 2t 125 senkinek sem kell amit használni is lehetne értelmes célokra: pl kocsmába járni
tudtommal 5-ös,míg a Wr-be 6-os váltó van.
hátsó fékhez kéne nekem a munkahengernek az a gumi védő bizbasza,, hol lehetne ilyet beszerezni? vagy valakinek nincs tarcsiba?
valamint valami rutinosabb husqys segítsége is kéne,hol lehet alapjáratot állítani,vagy levegő sűrűséget ennél az injectornál,,az a csavar asszem alapjárati, de több nincs? :)
wrk-elég ritka nagyon nem is tudom miért így jelzik,sztem ez csak 50-80ccmben létezik,de lehet hülyeség amit írok,
WR és WRE közt ég és föld a különbség...a wr-a versenyenduro,a wre pedig egy eléggé butára sikerült kis városi masina,akár az sm125...
a legerősebb legkönnyebb a husqik közül a cr125...de ha enduro kell akkor wr125...
válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz előzmény
Megy úgy kábé egy 125 enduro mint egy cross,és egy 250 enduro mint egy cross....de az aki ilyet kérdez annak fogalma sincs hogy mi az aszfalton túli motorozás.
Egészen őszintén mit szeretnél?
OB I ben endúrozni,megye 3 ban crossozni,vagy esni kelni a pusztában,gyorsulgatni a falu végén,vagy a kocsmában mesélni....
50 es motorral is szépen megy akinek van köze hozzá és 450 el sem a szekér ha fordítva ülsz rá!