DRZ kontra TE 510 esetleg 610:
A DRZ 400 nagyságrendileg a TE510 és egy 251-es ETZ között van félúton. A 610 az meg kb a DRZ és az 510 között félúton. Az nem igaz, hogy a Huskynak nagy a szervizigénye. Aki ezt állítja az kontár lehúzós szerelőhöz hordja, vagy egy agyonb@szott kacatot vett. 20 üzemóránként 1,4 liter olaj melynek literje 2800-3200 körül mozog. Halkan jegyzem meg, hogy egy üzemóra az nem egy beindítástól számított leállításig mért órát jelent. Az üzemórát úgy számolják, hogy a teljesítmény leadás legalább 60%-a felett eltöltött 60 perc. Ha egy közepes képességekkel megáldott emberke kimegy erdőre csapatni egy igazit, akkor kb 2 óra múlva számolhat egy üzemórát. Ha Markó István kiviszi pályára 60 percre, na az egy üzemóra.
Szóval megkérdezem ki sokallja ezt a szervizigény?
Rendes motort vegyél bontatlan blokkal és csináld ahogy a nagykönyvben le vagyon írva! :)
Ha kell egy tipp hogy hol van egy ilyen eladó lehet, h tudok segíteni. És így amennyi pénzed van annyiért vehetsz motort, mert nem kell kapcsiból blokkot újítanod. Ha utcán mész akkor kb 1500-2000 km a szerviz intervallum. Halkan jegyzem meg, a nem versenyzésre kialakított utcai motorokon is illik 5000-ként cserélni.
Szóval?
én nem tudhatom mi a jó neked, főleg ha te sem tudod
azt azért tudd: ha van 800pénzed akkor 500ért vegyél motort, mert bármi hiba beeshet
a tuningról: most vagy izomgép kell vagy kis fogyasztású, kis szervizigényű, mert együtt nem megy ráadásul olcsón.....
mert 3milla feletti új árú motorokról beszélünk ám
de a legnagyobb segítségem az lenne, hogy 1 motor nem elég, nem tudsz olyat ami mindenre jó, 2 már majdnem jó, de 3 az igazi
általában 3 gép lefedi az igényeket
a jellemem meg olyan amilyen, sokan nem is kedvelnek de megváltozni már tuti nem fogok........
Te Ini...azért vagyok/vagyunk szerintem itt hogy, ne kelljen átesni ezen a 3-4 motor vásárláson. Neked van tapasztalatod, nekünk nincs és nem szeretnénk pórul járni. Miért is van motoros fórum, ha nem erre is pl? Nem értem miért osztod az embereket mint valami báró mint hogy, inkább segítenél. De azért félig meddig ebben is segítettél de ha visszaolvastad volna nem szeretnék 400 vagy az alatti gépet venni. Itt is tudnék kérdezni mert sajnos annyira mint TE nem értek hozzá...ha van egy tuningosabb dr400 akkor az jobb lesz számomra mint egy husky 510te? vagy 620? Amúgy annyit még, 1 évig volt nálam x5 bmw 2005...tudod te mi az hogy tankolni 3.0D 220LE? és szervízelni márkaszervízbe? tudod mi az amikor a márkaszervíz közli veled hogy nemtudják megoldani a problémát ? ne köss bele ebbe h sufni szervízbe kellet volna stb...Németországból indították be a kocsit...hadjuk inkább egy szónak is száz a vége. Ha több eszem lett volna kocsivétel elött is irok hozzáértő embereknek hogy segítsenek, és adják át tapasztalataikat. Kitudja lehet nem jártam volna így... Ezért is vagyok most itt MINT HOZZÁ NEM ÉRTŐ EGYENLŐRE.
nem tudok az előéletéről semmit. evvel 18-ra húztam lapot.
szervizelve biztos volt, mert mindenhol látszik a gumipaszta, szóval nem szűz a blokk, ez jelenthet jót is meg rosszat is
miért nem veszel egy gyári sm drz-t?
belefér a pénzedbe is, a kategóriába is, és olcsó a fenntartása
4 liter alatt eszik normál tempóban
akinek a literek meg a szervizköltség számít annak pont megfelelő
szerintem te sem tudod mit akarsz......majd olyan 3-4 motor után rájössz
Az 510-ben nekem 22 ezer volt, előttem és nálam 20 óránként olaj csere és semmi más. Működött tette a dolgát. Kicsit fura h neked ilyeneket mondtak egy évvel fiatalabb cuccra. Akkor hogyan volt tartva?
ősszel volt cserebere volt egy füstös xr4ért meg 300pénzért
olyan 700 felé lehetett az ára, új gumikkal új láncszettel, szinte új féktárcsákkal-betétekkel. kb 260órával és 10ezer km-el az órában
szóval benne van hogy bármikor megdögölhet már a jószág
most már csak egy szívócsonk választ el a használattól
nekem ez egy 2. motor játszani, adrenalint termelni
kirándulni a ténéré van használatban
megtévesztett a dolog
enyém is 2005ös gyártás de a 2006os kivitel a vázszám is 6-os akkor volt valami ráncfelvarrás
az eladó is felhívta a figyelmet hogy 6oshoz kell kérni a cuccot
jajj istenem de szerettem azt a motort habár voltak olyanok sokszor, hogy úgy volt beborítom az árokba, mikor a 4. indexpárt vettem rá mert szétrázta, meg mikor a hátsó lámpabúrámat rázta szét mondjuk ennyi baja legyen.. de szerettem. mikor hallom menni szegeden srácot aki megvette tőlem, gáz elvételnél azt a szurtyogást. jajj istenem
az eladáshoz Atesz sok szerencsét, sztem nem lesz egyszerű de hátha odaér egyszer vki.
én 510-el nem mentem, de hiszek nektek, de sztem a 610 is bőven elég városban, ahogy mondom.
nem hagyott nyugodni a dolog
nincs elem
a fejidom alatti vezetékek-csatlakozók: van a világítás+helyzetjelző, jobb-bal index+ relé, kürt, és van egy levakított 2 vezetékes csatlakozó(gyárinak tűnik)
kék&rózsaszín vezetékkel(már amennyire neonfény mellett látom a színtévesztő szemeimmel)
köszi!
megnézem, bár már volt lent a fejidom nem láttam rajta semmit, lehet hiányzik?
olyan a km óra(kombinált műszer) ha rárúgok egyet vagy megpöccintem az indítógombot akkor működik 1-2 másodpercet
a műszert szétszedtem már abban nem találtam elemet-akkut
az 510 kb ugyanaz mint a 450
hol az elem? mert nekem mindig szarul mutatja az időt
a többi jó, km, üzemóra stb
csak a vekkert kell mindig állítgatni indulás előtt, mert össze-vissza áll
napközben jól mér
Azért azt vágjátok, hogy az 510 az verseny gép. Nekem most ment el egy 2005-ös és aki azt mondja, h csak üzemórás az nem valósat állít igen is számolja a km-t sőt ha elemet cserélsz a fejben akkor csak a km óra állást őrzi meg. A 610 az normál felhasználóknak való az 510 inkább versenyzésre termet és ezt a részletekben is viszont látod. A megbízhatóság és egyéb kérdésekben: ma Magyarországon páran vannak olyanok akik hétköznapi használat mellett, rendszeres szervizzel megtudják ölni a blokkot.
Nekem ezt Markó Pisti mondta ezt. (Ha nem tudod ki Ő keress rá, de annyit jelzek Husky-t nem sokan vágják jobban ebben az országban).
Százszónak is egy a vége, ha nem versenyzel vele és 20 üzemóránként cseréled az olajat és a szűrőt, valamint mosogatod a légszűrőt, akkor ez a motor a világból is kimegy.
Részlet megoldásaiban veri a maiakat átlagban és a verseny homológ gépekkel is tartja a lépést. Ha valaki venni akar akkor 2005-2006 -os évjáratot keresse, mert abban még volt anyag. Utána már a BMW-s időszakban inkább a nyereség felé orientált a gyár. Ja videók között találjátok az exemet.
Olyan sok különbség nincs 510 és 610 között utcán szerintem 610 sem való utcára, elég durva egy játékszer főleg városban kösz titi54 hogy árilód helyettem is nekem elég sok az érdeklődöm, csak nem érnek ide
persze ez igaz, lheet ha nekem is lenne üzemórás motorom megváltozna a véleményem. tény h pörgösebbek, jobban veszik a lapot. DE az én véleményem az, hogy én nagyobb bontás nélkül szeretem ha a motorkerékpár elmegy 30-40-50ezer kilométert. te510 esetében nem tudok érdemit mondani, de ilyen hajtókar stb szarságokat mikor kell cserélni? kilométerben 10k körül? tényleg nem tudom, csak sejtés, de nem járok messze sztem
és akinek meg nem elég egy sm610 55 lóereje és ugyanannyi nyúton az ne közúton motorozzon..
ebben viszont igazat adok neked, hogy mondjuk egy TE610 és TE510 közül legyen mind2 2006 évjárat, és erdőben endurozni használnám egyértelműen a kisebbiket választanám énis
Én nekem szerelő haver csinálta nem tudom de szerintem nekem mér patent szemes volt,de ha nem szét kell ütni,és összerakásnál vagy patentszem vagy össze ütöd,ha már szét szetted egy házban van a szimering annak a külsején van 1 O gyűrű azt minden képen cseréld kb 20ft de az is szopathat sok sikert
régebben üzemóra ellenes voltam olyan ördögtől való dolognak tartottam
de szerintem sokkal jobb az ilyen kihegyezett gépeknek, mert ha pl 1000km a csere nem mindegy hogy az egy aszfaltos úton 70-90es tempóban van vagy egy homokbányában forgolódva megy le
a városi közlekedésben is jobb mert ugye az ember nyelezi erősen lámpától-lámpáig
ha meg nem, akkor meg ugye mipicsának kellene egy 50+ lovas gizda endúró?
túrázni meg kell egy öreg xt domi dr stb kell elmegy 6 ezret egy 5 ezreft-os olajcserével, aztán ha véletlen 8 pördül bele akkor annyi
ja és ez 22kw papíron amugy meg 35 kw.. ez ne zavarjon, kutya nem fog utána nézni, hogy valóban mennyi kw ha a forgalmiban annyi van.. párszor igazoltattak, inkább olyanba kötöttek bele h "h áll már aza rendszám" pedig a gyári helyén volt.. szóval ezen ne aggódj.. kevesebb lesz az adó meg a biztosítás.
A DRZ 400 nagyságrendileg a TE510 és egy 251-es ETZ között van félúton. A 610 az meg kb a DRZ és az 510 között félúton. Az nem igaz, hogy a Huskynak nagy a szervizigénye. Aki ezt állítja az kontár lehúzós szerelőhöz hordja, vagy egy agyonb@szott kacatot vett. 20 üzemóránként 1,4 liter olaj melynek literje 2800-3200 körül mozog. Halkan jegyzem meg, hogy egy üzemóra az nem egy beindítástól számított leállításig mért órát jelent. Az üzemórát úgy számolják, hogy a teljesítmény leadás legalább 60%-a felett eltöltött 60 perc. Ha egy közepes képességekkel megáldott emberke kimegy erdőre csapatni egy igazit, akkor kb 2 óra múlva számolhat egy üzemórát. Ha Markó István kiviszi pályára 60 percre, na az egy üzemóra.
Szóval megkérdezem ki sokallja ezt a szervizigény?
Rendes motort vegyél bontatlan blokkal és csináld ahogy a nagykönyvben le vagyon írva! :)
Ha kell egy tipp hogy hol van egy ilyen eladó lehet, h tudok segíteni. És így amennyi pénzed van annyiért vehetsz motort, mert nem kell kapcsiból blokkot újítanod. Ha utcán mész akkor kb 1500-2000 km a szerviz intervallum. Halkan jegyzem meg, a nem versenyzésre kialakított utcai motorokon is illik 5000-ként cserélni.
Szóval?