Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nemtudom, én nem vennék üzemórás motort, mert tudom, hogy sokat motoroznék főleg közúton igy nekem nem érné meg. ránézésre meg amit leír róla HA igaz nem tűnik rossznak alkuval.. habár évek óta hirdeti az ember. bár ez husqvarnával előfordul ha nem adja oda az első ajánlattevőnek mert lehet hogy csak egy lesz árban? hát ha azt nézzük, hogy mennyit ér lehet vitatkozni, de annyit ér amennyiért megveszik, én lassan két éve lesz, hogy eladtam az sm610-em 880ért, de azt is én cigánykodtam fel 800-ról és ez volt a legjobb ajánlat az egy telefonáló és 2 emailt író egyén közül.
na mind1. neked kell eldönteni hol akarod használni.

ha közúton akkor inkább gyűjts még egy kicsit erre mondjuk

http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_sm_610r-734037
2

szerintem jobban megéri közútra. bajod ezzel viszont csak az lesz, hogy kopni fog a hátsó gumi, meg olajat kell benne cserélni. szerintem ha eladó amit linkeltem megtudtok egyezni de a többit Atesz91-el beszéld meg azért valami juttatás jöhet hogy árulom a motorod
Megnézted azt a linket amit küldtem husqvarnát? kék sárga szín 680'000...így ránézésre vélemény?
Sziasztok! Uj vagyok itt, lenne egy kerdesem remelem tud valaki segiteni!:))
Husky Te610 97es röl lenne szó! Meg 1 eve csereltem a mocit egy yz-re. Teljesen kuka volt a blokkja.huvelyezve lett.komplett gyujtas csere volt a CDI-t leszamitvaeg a lendkerek is! Vezmu lanc hengerfej es talp tomites vizpumpa lapát.csapagyak!
Na szoval az lenne a problema, hogy bedolgozza a vizet a hengerbe es fogalmam sincs, hogy hol! Ugye az osszes tomites ujj a hengerbe! Esetleg tudna nekem valaki segiteni? Nagyon hálás lennek! Elore is koszonom!:)
mesterszállási emberrel nem vetted még fel a kapcsolatot? nem egyszerű vele, és jobb a személyes megkeresés, mert neki van minden, csak nem egyszerű vele szót érteni, főleg telefonban, alkudni nála nem ér, és persze hátrány, hogy teli, új árában adja a bontott dolgokat, de nem tudsz mit tenni, ha nincs más.. de mindene van főleg te510 sm610 sm125. nekem ezekhez kellettek alkatrészek, és minden volt neki. jo pénzért
azért az elég szerencsétlen helyzet lenne, hogy ha csak az új ktm által gyártottakhoz tud alkatrészt... akkor nem hinném, hogy magasabb szintre emelné a husky népszerűségét itthon legalábbis, mert újat meg elég kicsi réteg tud venni.. érdekes
nos. nekem 2006 sm610 volt, ha már veszel inkább 2006ostól vegyél, sokkal nem drágább! szebb és a motorja is dinamikusabb talán. legalább is van különbség a kettő között. de a legnagyobb bajod aza főtengelyék lehet vele, amit ha jol tudom olyan 150forintból+szerelés megoldható. nálam majdnem 30ezer km alatt nem lépett fel ez a probléma. én az enyémet 27ezer km-el adtam el, pont valamelyik nap láttam a srácot vele, mert helyben adtam el. Én 2 év alatt 19ezer km kb. alatt cseréltem egy kormánycsapágyat, de azt is azért mert az előző tulaj esett vele, de ezt el is mondta. kopó dolog az nekem volt egy lánc, lánckerékkel együtt, első fékbetét, na meg a gumik olajcsere az nekem nem a legdrágább olajjal, castrol actevo xtra 10w40 2000 forint literje. 2liter megy bele(nem egészen, de a számolás kedvéért) akkor az 4ezer forint, plusz egy ezres az olajszűrő. akkor az egy 5ös. na meg tartaléknak egy liter olaj pluszba, mert az enyém ette egy picit. de lehet hogy az olaj minősége miatt is.. lényegtelen szóval akkor az 3000-4000kmenként 7ezer forint. Én egy kevésbé karbantartott motort vettem, szóval ezeken felül én durván olyan 150ezret ráköltöttem, kipufogó, akksi, 1-2 idom. DE ha találsz egy jó állapotút, persze az ujabbról beszélek, akkor a DRZ és az SM610 között ég és föld a különbség a husqvarna javára.. még az E-s drz-vel szemben is..

a régebbi husqvarnákról annyit tudok, jóbarátomtól, neki 2005-ös volt, még a régi idomos, hogy az öninditó hajlamos beázni, és az összes elektromos dolog rajta nem éppen megbízható, ő szerinte érdemes újra húzni mindent rajta, de lehet hogy csak ő fogott ki egy fost. nála fellépett a típushiba, főtengelyék. traktorosboltban kapott azthiszem 70forintért, de ennek már 4 éve úgyhogy mostmár lehet van 300 forint is.. nagyjából ennyit tudok róla mondani.

ha teheted mindenképp az újabb idomosat vedd. alkatrész ezekhez volt mindig is, reméljük az új boltban is lesz minél hamarabb.
Sziasztok!

Ha most vagyok Supermoto vásárlás elött... TE 510?
link

vagy vmi más ötlet? ami papiron max 35KW..akár márkában is másik kb 800'000FT körül.
igen igazad lett az a baja! Csak most egy szimering végett nem akarom szerelőhőz vinni.. Csakhogy a szimeringet nem tudom kivenni csak a vez. tengelyel egyűtt, de úgye ott a lánc... Na az hogy jön le?
szerintem én pont ezt irtam meg neked a multkor.
hogy lehet a vezérműláncot levenni a TE 350 ről? nincs rajta patentszem néztem. A vizpumpánál folyik be a viz, csakhogy a szimeringet nem birtam kiveni. ezért kéne kivennem a vezérmű tengelyt is. Vagy tudja ennek valaki a folyamatát? Azt hittem egyszerű lesz ez a szimering csere.
sziasztok. Hol folyhat bele az olajba a viz? Most az olajcserénél 2 liter jött le az 1,6 helyett!
Korrekt
volt egy 82es cagivám, abban már ilyen volt
amikor megvettem a huskyt én is kérdeztem a szintmérést, aztán azt mondták ebbe olyan sűrűn kell cserélni hogy nincs ideje fogyni
Hát nem elterjed típus. Pont ezért vettem én is Huskyt. Alkatrész meg előbb-utóbb lesz
Hagy mutassam be saját készitésű találmányomat. TE 350,410,610-es olajszint ellenőrző dekni csavar.
szerintem 1-2 év és helyrejön az imázs
Nem csodálom! Úgy veszem észre, hogy nem túlzottan elterjedt, főként itt Magyarországon.
úgy veszem észre inkább az alkatrész beszerzésével van gond
remélhetőleg minél gyorsabban megjavul a helyzet
Sziasztok hamarosan szeretnék egy Husqvarnát, de nincs róla túl sok információm, segítséget szeretnék kérni valakitől akinek volt szerencséje ehhez a típushoz. Főként az érdekel, hogy mennyire szervízigényes? Hozzávetőlegesen mennyit kell egy szezonba áldozni rá? És mennyire van veszélyes ára az alkatrészeknek mondjuk a japán gyártókhoz képest? Nem azért szeretnék motort, hogy egy kisebb vagyon költsek rá, környezetemben mindenki a DRZ-re esküszik de én valami mást szeretnék, persze nem mindegy milyen áron. Tehát erről a gépről kellenének fenntartási információk: HUSQVARNA SM 610S 2004-es évjárat.
Lessétek
Szevasztok ! nekem egy 2006-os te 450 van .... azt kérdezném hogy vezérműláncot cserélek és nem tudom a főtengelyt jelre tenni mert nincs- nem találok semmit..... segítene valaki hogyan kel a főtengelyt jelre tenni?
ebbe csak szűk 10ezer van 250 órával
szóval tuti nem az autópályán használták
a maurergép anyit írt hogy az új típusokhoz tud alkatrészt
írtam neki egy cikkszámot hátha....... mert az enyém annyira nem új, már 8 éves
bár annyira nem is öreg mint az xt
husky betegség, elég hamar előszokott állítólag jönni a probléma, én anno megúsztam még 27ezer km-nél is de már repedezett erősen.
ez a baj hogy lassan, ez azt jelenti hogy lassan fogok motorozni
mondjuk ez nem a husky hibája, hanem a sóherságomé
el volt válva a szívócsonk gumi része az alutól aztán megragasztottam(yamaha így évekig elment)
most hogy kínlódtam a gép durrogásával akkor látom hogy a csavarnál felvált a ragasztás, szerencsére nem szívott falsot féktisztítóval megnéztem, de inkább kidobtam
aztán nem túl nagy erővel szét tudtam szedni a ragasztást
elküldeni biztos nem fognak én úgy gondolom, hallomásból ismerem a fazont egy közeli ismerösöm nagybátyja, a tulaj. kedves, lelkiismeretes ember(nek) mondják.