Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem akarnám elcseszni a mostanit így melléfaragok egy csíkot mindkét oldalon aztán ráterítek egy vékonyabb habszivacsot és úgy lesz bőrözve
ez a terv
alapanyagokat beszereztem, egyedül a lustaságom gátol meg a kivitelezésben
ha már 2-2 centivel szélesebb lesz az már szerintem jelentős plusz komfort növekedés lesz a mostanihoz képest
annyi meg kb még elfér ha nem 2 akkor 1,5 lesz
Egy jó kárpitos biztos megoldja, max. nem lesz szép.
Nyilván mindenkinek más az igénye és más a kényelmes. Dupla szivacsot raksz az ülésbe?
akkor sem állok, akkor mindig fáj a hátam, ha magas ha alacsony
én inkább azon agyalok hogy egy kicsit kiszélesítem az ülést
szereztem poliuretánhabot(mint az ülés anyaga) aztán valamit kitalálok
most úgy is szét van dobva, amíg meggenerálozzák a teleszkópokat ráérek agyalni
Azaz, hogy a magasítóként CNC-ztettem egy magasabb kormánybefogót.
Én 193 cm, kb. 2 cm-s magasítót raktam a kormány alá + a legmagasabb pro taper contour kormány (kx high) + 0,5 cm -el alacsonyabb lábtartó(DRC vagymi) és így viszonylag jó. Teljesen egyenes háttal én sem tudok rajta állni, inkább a lábamat rogyasztom csak ez egy kicsit fárasztó. Utoljára at EXC-met tudtam olyanra faragni, hogy egyenes háttal álltam rajta - de annak azért kicsit más a geometriája.
190 magas vagyok, a legmagasabb magasítással sem tudok "egyenesen" állni
szóval pont olyan a testhelyzet hogy szétcseszi a gerincem
ha ülök nincs baj, dagadt vagyok mint az állat aztán csak hintázik a segge
Ez érdekes én meg pont azért állok sokat, mert szar a hátam. Van már benne pár titán csavar........
Ha rossz a gerinced akkor magas kormány és inkább álljál, mert a porckorongoknak a legrosszabb az ülve zötykölődés..........
szerintem meg egy gyilkos az ülése 5-6 óra után meg akarok halni rajta
mondjuk én keveset állok mert szar a hátam, kb 3 perc múlva már majd szét durran
de mintha a 610 kényelmesebb lenne egyszer ültem rajta de annyira nem emlékszem rá
4. kár koptatni (és fogyasztani az üzemórákat) az utcán
Azért az túlzás.......... Én használtam az 510-em utcán is, sőt kisebb túrákat is tettem vele a környéken és régebben pályára is lábon mentem ki ,de azért nem kibírhatatlan. Néha felálsz az ülésből azt ennyi......... Ami fárasztóbb talán a vibráció, de az meg fordulat függő is, bizonyos fordulatokon egészen kisimul.
Összességében én azért hagytam abba az utcai használatát, mert: 1. nem igazán lehet vele, csak sportosan közlekedni 2. baszott hangos az akra rendszerrel 3. vettem túrázni egy dominatort
Szevasztok. Gondolkozok egy husky vásárlásán. Smr510 vs sm 610 között vacillálok,smr jobban bejön. Főleg város és környéke lenne,tehát nem túrázni kellene. Írtátok,hogy kibírhatatlan az 510 hosszabb távon,de ennyire töri a segget? :D
Nekem nem nagyon szokott olaj visszajönni, kivéve az alább említett eseteket.........(járó motorral sokat fekszik a jobb oldalán).
200 óránál hogyhogy dugót cseréltek? Nekem durván 8-9000 km -nél járhat a gép (azért írom kb., mert egyszer még az elején sikerült pont egy 0,5m magasan kivágott fához repítenem a gépet, ami pont leszedte az órát és akkor új került rá + supermotoban biciklis km óra van rajta ( mostanában már az sem) így összesítve km-ben tudok számolni), de semmi extra kopás nem érzékelhető - füstmentes, olajfogyás 0 stb......
Az 510 ereje is fordulatra sokszorozódik, de alul is van bőségesen, enduróban meg úgyis ezt használom ki.
nem az erővel van a baj hanem hogy olyan hirtelen
persze amire tervezték oda ilyen temperamentum kell
szokott bizony,az új gazdi is hempereg vele nyáron oda adta egy feljárónál mennyek fel vele mert ő nem tud,10 m után földhöz vágott,már elfelejtettem milyen ökör ereje van nem is értem hogy tudtam vele menni
feküdni szokott
majd kitalálok valamit hogy ne a légszűrőházba folyjon hanem le alá a földre
rábeszélték egy dugócserére a legelső gazdit, pedig tuti nem pörgette mert valamiféle fojtás van a karbinál(ne lehessem maxigázt húzni) azt a 2. gazdi szedte csak ki
szétdobták az egész blokkot mindent megmértek minden ok aztán had szóljon 400 óránál javasolták a dugó+hajtókar cserét
az attól függ mennyit fekszik a jobb oldalán,föleg járó motornál,nekem ha jó messzire sikerült eldobni és nem böffent le akár több deci is kifolyt.200 óránál dugó csere 210 el adtam el most 350 óra körül van benne,füst mentes hibátlan még mindig
nektek a légszűrőházban mennyi olaj van?(te 450-510)
akárhányszor kitakarítom mindig csupa retek
200óránál lett dugó cserélve benne most 250 óra van benne nem hinném hogy szar a motorja se nem füstöl se nincs olajszaga, de azon a kis csövön ami a hengerfejből jön mindig jön valamennyi kis olaj
Keresek!Husqvarna Wr 250 gyújtás deknit keresek, akinek lenne eladó kérem írjon!Köszönöm
5-5e ft lánckeréken addig volt lánc míg kézzel rá lett nézve egy 520-as lánc! sárvédő használt de semmi karc meg persze nem ette meg a nap még ideje sem volt rá újszerű!
Mennyi az annyi?
Helló! Eladók! Gyári Husky elsősárvédő és Hátsó lánckerék, Alu ötvözet szuper könnyű és nagyon erős! (42fog) írj ha érdekel! kérdezz és részleteket adatokat írok még róluk.
Na hát lehetséges hogy ez lenne a gyári gyújtása a Husqvarna Wr 250-nek (1992) ?
És ha esetleg valakinek lenne is gyújtása engem érdekelne!
Hello mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni, vettem egy Husqvarna wr 250-es 1992-es motort! Azt szeretném megtudni hogy a gyári gyujtása milyen? ha esetleg lenne valakinek képe hogy szemmel lássam az nagyon jó lenne, mert szerintem ami benne van az nem az eredeti! előre is köszönöm a segítséget