A képen látható motor kétütemű!Nekem is az van ,egy 2005-ös power szelepes nagyon megy,de ell kell döntened ,hogy 2t vagy 4t motort szeretnél!A 4 t vel kevesebb talán a szervíz viszont nem is megy annyira!
Sziasztok motor vásárlás előtt állok és 1 ilyen 125 ös sm be gondolkodom nem is merem még a husqvarnát ezért kérlek titeket hogy akinek volt vagy van már tapasztalata róla irja meg a gallériét törlöm majd.
Motor tényleg szép esztétikai állapottal rendelkezik, de a blokkban nincs kompresszió, menet közben a kerék besatuzott és megállt a motor.
Leállítva 1es sebességbe rakva el tudod tolni a gépet.
"Erős,megbízható motorral rendelkezik, nincs széthajtva,"
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy egy 97-es évjáratú TE 410-es mennyire megbízható, üzemórás-e (vagy nem?), vannak-e típushibái, amire különösen érdemes odafigyelni, fenntartási költségei...stb,stb
Japó csodákkal összehasonlítva (drz-e, wr) melyik a jobb választás véleményetek szerint?
Előre is köszi!
Szép napot/estét!
Akinek egész véletlen akadna a képen látható lábtartó,hővédő az szóljon , ja és van 2 behajtós tükröm 6 ezerbe a 2 (10x 1,25 ös menetemelkedéssel):) Akit érdekel .
nah, az az egy csavar ami van a fejidom meg sárvédő között van, annak nincs menete meg semmije amibe beletudna fogni egy csavar. a sárvédő szélén az a két kis lyuk az meg megvan és kb annyi is tartja. kerekezésnél amikor leérkezik az eleje szépen el tud mozdulni
hát nekem a sárvédön ami kis pöcsök vannak abból az egyik van letörve a másik nem... de a sárvédőn át a fejidomba annak az egy csavarnak fognia kéne a fejidomot... igazából nem értem hogy hol nemtudod felfogatni...
Valaki nem tud egy jó módszert sm 610 fejidomjának rögzitésére? Nem tudom hogy a gyári "gumi betétes" megoldás-e ami össze fogta a sárvédőt a fejidommal, de nekem az megadta magát és szét szakadt. anyacsavart a másik oldalról nem lehet ráfogatni mert nincs az a kéz ami befér oda
aki tudja miről beszélek please help
Sziasztok!
Egy 1998as WRE 125 Dual végett érdeklődöm.
Egy könnyű és erős 125 mocit szeretnék venni, terepre és SMnek.
Elképzelhető hogy a változtatásokkal ténylegesen 40 paci körül tudhat egy ilyen motor?
Ami változtatás lett a motoron:
sportlégszűrő, nyitott kipufogó, membránház kompletten, nagy fúvókás karbi.
tessék kerestem neked
egyszer
kétszer