ajaj, akkor rosszul tudtam! nekem azt mondtak, meg ha jol emlekszem egyszer lattam is, hogy a 450/510 02-04 teljesen mas kosarral van ellátva mint 05-töl 07-ig illetve 08-10-ig. a 02-04ig hasznaltat utana 05-07 ig csak a 250ben hasznaltak. a nagy köbök mas mèretüt kaptak 05-töl-07 ig, csak akkor hogyhogy pont a 06os rosz ha az egyforma. 08-tol meg "csak" injektor mas vaz, mas valto attetel. Giki, Pisti 449eset lattad mar? enyemet is kiprobalhatnad!
Ha szétszeded egyszer a kuplungodat érdemes megnézni a gyártási évet rajta,fogadni mernék hogy 2004-es vagy korábbi gyártási évvel fogsz találkozni,2008-as TE ben is 2004-es kuplung kosár van nem kell bedölni a marketing dumának,hozzá teszem ennek sincs semmi baja,pedig 2008-tol huuuuuuu de nagy fejlesztésröl regéltek
Nekem 2007-es 510-es van és maximálisan elégedett vagyok vele. Én is javarészt endurózok vele, de néha kimegyek vele krosszpályára is, nyáron pedig esetenként SM - ként funkcionál (ebben a formában is pályán az igazi...). Kb. 7-8000 km-nél tartok vele de eddig semmiféle gondja nem akadt. Szervízigényes, mint minden versenyenduro (olaj, légszűrő, szelephézag stb. ) de semmi extra. Ami talán negatívum h. elég erősen rezonál,de ez terepen, főleg pályán nem fog zavarni + biztosan sokkal nehezebbnek fogod érezni a 200-as 2T után. Erő van benne bőségesen, futóműve szerintem igen jó és a geometriája is igazi endurós jellegű.
Azt hiszem h. amire figyelni kell a 2006-osnál az a kuplungkosár, mert abban az évjáratban még állítólag! hajlamos volt szétesni.
Remélem tudtam segíteni. Üdv!
Heló!
Érdeklődni szeretnék vagy tapasztalatokra lennék kíváncsi TE 510 ügyben. Kinek, hogy vált be menyire szerviz igényes, utcára supermotonak használható? Választ előre is köszönöm! üdv
Sziasztok!
Télen vásároltam magamnak egy 2000-es évjáratú sm125s-t. Sajnos az előző gazdája (szerelője) nem állt a helyzet magaslatán... Nem elég, hogy nem volt meg a power vezérlő elektronikája, de a power-nyelvekből is csak a fele volt a blokkban... vízpumpa fogaskerék kettétörve benne... hengerfejtömítés nem belevaló volt... Ezen "kicsi" hiányosság miatt vehettem egy komplett henger-dugó párost...
Mindenesetre "sajnos" nagyon megtetszett a gép és mindenképpen használhatóvá szeretném tenni. Lassan mindenem meg lesz hozzá, de még mindig hiányzik egy power-vezérlő elektronika (az előző 2 hetet bírt, azóta kinyit, de nem zár... pedig új volt). Ha van valakinek ilyen eladó, vevő lennék rá!
És lenne egy kérdésem is: ti milyen olajat töltötök a blokkba? Az 5-W40-estől nekem kicsit hangos lett...
Helló. Én most tettemfel tegnap az Új Hengert nekem nagy Power nyelves a hengerem, van 5 és 7 felömlős a régebbiek 7 felömlősök Én úgy tudom (nekem7). A normál 125cc henger furata 54.00 mm. ez van a tiedenis vagy rávaló rámegy. Ahogy Én tudom 2009 sm re 5 felömlős 54.00mm hengermegy.
Elég nagy dilemmában vagyok, kérnék egy kis segítséget.
Lenne 3 darab henger amit a motoromhoz ajánlanak. A motor egy SM 125 és 2009-es évjáratú. Az eladó azt mondta hogy 3 fajta hengert tud hozzá adni, amin kicsi szelep van, amin nagy szelep van és aminek nagyobb a furata, gondolom ez nagyobb térfogatú.
Henger, hengerfej, szelepek nincsenek sajnos, ezért nem tudom hogy mit tegyek, mi lenne a jó. Pár napon belül kapok képeket és azt beteszem ide is, de addig jólenne ha megtudnám mi a külömbség a hengerek között, ha egyszer a dugattyú ugyan az a katalógus szerint.
Hello érdeklődni szeretnék hogy valakinek van-e husqvarna sm 125 bontott hengere vagy új ha egy kicsit használt az se baj csak már menni szeretnék motorozni és most adta meg magát teljesen és sehol nem találok hozzá hengert :/ köszi előre a választ
sziasztok. lenne egy krossz szettem 125ös husqvarnárol. érdekelne valakit? 90%os gumik, fekete felnik. olyan 80ért adnám. vagy ha olyan van ráfizetek sm szettre.
Srácok!
2006os Husky TE510-ről mi a véleményetek? Jelenleg KTM EXC 200am van, ezt szeretném lecserélni. Sokat pályázok, de endurozom is nehéz terepen. Semmi infom nincs az említett típusról, ha vki tud vmi hasznosat, az írja le plz!
Köszi
Üdv
Sziasztok.
Sikeresen megzúztam egy kicsit a gépet.
Egy Husqvarna WRE 125-ről van szó.
2005-ös évjárat.
Ami kellene az egy hátsó sárvédő és egy komplett km/h jelző.
Egyenlőre ennyi amit most találtam rajta, hát remélem nem is kell hozzá több minden(már ez is sok..... )
Ha valakinek lenne valamelyik hozzá az kérem jelezze a veresbalazs@freemail.hu -n
Minél hamarabb szeretném újra szép állapotba helyezni a gépet, szóval sürgős lenne.
Előre is köszi.
Üdv Balázs
Sajnos már nem emlékszek tisztán, hülyeséget meg nem fogok írni, szívesen meg is keresném neked ma, de sajnos éjszakára behívtak melózni. de ha rászánsz 1 max 2 órát az elejéről, rengeteg okos dolgot olvashatsz, megfűszerezve sok szép képpel
Nekem 2007-es 510-es van és maximálisan elégedett vagyok vele. Én is javarészt endurózok vele, de néha kimegyek vele krosszpályára is, nyáron pedig esetenként SM - ként funkcionál (ebben a formában is pályán az igazi...). Kb. 7-8000 km-nél tartok vele de eddig semmiféle gondja nem akadt. Szervízigényes, mint minden versenyenduro (olaj, légszűrő, szelephézag stb. ) de semmi extra. Ami talán negatívum h. elég erősen rezonál,de ez terepen, főleg pályán nem fog zavarni + biztosan sokkal nehezebbnek fogod érezni a 200-as 2T után. Erő van benne bőségesen, futóműve szerintem igen jó és a geometriája is igazi endurós jellegű.
Azt hiszem h. amire figyelni kell a 2006-osnál az a kuplungkosár, mert abban az évjáratban még állítólag! hajlamos volt szétesni.
Remélem tudtam segíteni. Üdv!
Érdeklődni szeretnék vagy tapasztalatokra lennék kíváncsi TE 510 ügyben. Kinek, hogy vált be menyire szerviz igényes, utcára supermotonak használható? Választ előre is köszönöm! üdv
Télen vásároltam magamnak egy 2000-es évjáratú sm125s-t. Sajnos az előző gazdája (szerelője) nem állt a helyzet magaslatán... Nem elég, hogy nem volt meg a power vezérlő elektronikája, de a power-nyelvekből is csak a fele volt a blokkban... vízpumpa fogaskerék kettétörve benne... hengerfejtömítés nem belevaló volt... Ezen "kicsi" hiányosság miatt vehettem egy komplett henger-dugó párost...
Mindenesetre "sajnos" nagyon megtetszett a gép és mindenképpen használhatóvá szeretném tenni. Lassan mindenem meg lesz hozzá, de még mindig hiányzik egy power-vezérlő elektronika (az előző 2 hetet bírt, azóta kinyit, de nem zár... pedig új volt). Ha van valakinek ilyen eladó, vevő lennék rá!
És lenne egy kérdésem is: ti milyen olajat töltötök a blokkba? Az 5-W40-estől nekem kicsit hangos lett...
http://www.husqvarna-motorcycl...
Szívesen!
Nem találok szervizkönyvet a motorhoz, honnan tudok ilyent szerezni?
Lenne 3 darab henger amit a motoromhoz ajánlanak. A motor egy SM 125 és 2009-es évjáratú. Az eladó azt mondta hogy 3 fajta hengert tud hozzá adni, amin kicsi szelep van, amin nagy szelep van és aminek nagyobb a furata, gondolom ez nagyobb térfogatú.
Henger, hengerfej, szelepek nincsenek sajnos, ezért nem tudom hogy mit tegyek, mi lenne a jó. Pár napon belül kapok képeket és azt beteszem ide is, de addig jólenne ha megtudnám mi a külömbség a hengerek között, ha egyszer a dugattyú ugyan az a katalógus szerint.
Takács Zoltán
Nekem lenne hozzá hengerem
06308557633
Kistrojak
2006os Husky TE510-ről mi a véleményetek? Jelenleg KTM EXC 200am van, ezt szeretném lecserélni. Sokat pályázok, de endurozom is nehéz terepen. Semmi infom nincs az említett típusról, ha vki tud vmi hasznosat, az írja le plz!
Köszi
Üdv
Sikeresen megzúztam egy kicsit a gépet.
Egy Husqvarna WRE 125-ről van szó.
2005-ös évjárat.
Ami kellene az egy hátsó sárvédő és egy komplett km/h jelző.
Egyenlőre ennyi amit most találtam rajta, hát remélem nem is kell hozzá több minden(már ez is sok..... )
Ha valakinek lenne valamelyik hozzá az kérem jelezze a veresbalazs@freemail.hu -n
Minél hamarabb szeretném újra szép állapotba helyezni a gépet, szóval sürgős lenne.
Előre is köszi.
Üdv Balázs
KTM Soha nem fog így zenélni!
Köszi szépen!