Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

*gondoltad.
elárulod hogy mérted? olyan kibaszott érdekes.. komolyan elgondolkozok azon hogy nekem van FOS motorom... akárkit kérdezek itt a sportmotoron még a 1978-as csótány fos kawasaki(azért az mert hirtelen ez jutott eszembe) de legyen akármi az is 3.8at eszik...

velen van a baj? vagy lyukas a tankom lehet... aza 3.5 4 kicsit bátor kijelenteni.. 125-ös 4T robogók esznek annyit. te sem gondolom komolyan h egy smr510 is annyit kajál.... de lehet én vagyok a fasz...
Nem kell beszarni 510-es töl,3,5-4 lityi a fogyasztásom akár hiszitek akár nem,és nem boltba járok vele,200 üó van benne és bontatlan,25-30 üó ként olaj csere,még sosem hagyott cserben
510 sztem amit leírtál nem arra való. 640lc4 610 ugyanazt tudja kb. 610 szebb ha meg lapozgatsz vissza megtalálsz mindent. fogyasztásban annyit, hogy a 30km-es munkába járás ingázással 6liter alá nem nagyon mész sztem fogyasztásban, bár tudsz ha akarsz nekem még nem sikerült.. jobbkéz függő
hát ha visszaolvasol pont most beszéltünk ezekről
Sziasztok segítség kellene 3 motor között filózok KTM 640lc4, husqi 510, husqi 610 a munkahelyem 30 km odavissza ezt figyelembe kell venni + kisebb túra és város orbaszájba a husqikról mi a tapasztalat szervizelés és a fogyasztása érdekelne megbízhatóság
A tik tikkk.. hangot már csinálta vezérmülánc csere előtt és igen elkezdte bontani de rég volt az már !:D
Rugót pedig pont találtam itthon kicsit erősebbet de jobb is !
De azért kösszi!:D
csak szólok ha meghallod egy tik-tik-tik-tik hangot mikor néha beleng a vez lánc amikor visszaesik a fordulat és belever a blokkba meg egy membrán fedélbe akkor cseréld a vez láncodat egyből mert elkezdi öket bontani :D mondjuk a te modelledbe lehet még más volt a kiképzése a blokk belsejének (új rugót honnan szereztél? )enyémbe is kellene egy :D
Vezérmülánc feszitő rugója el volt gyengülve, és nem nyomta eléggé be a vezetőt!:D
Nem hinném, hogy szelephangot hallasz!
Jeeee, szép névnapi ajándék volt, működik kösziiii! :D
van a gomb a műszerfalon, gyújtás rá, nyomkodod hosszan miig nem vált... a fordulatszámmérő az azután jelenik meg mikor a km óra helyén a perc:másodperc van, akkor nyomsz egyet hosszan a gombon és az fogja mérni számmal a fordulatot. érti?
Hi!
Több videon is láttam, hogy a husqvarna sm 610 kijelzőjén be lehet állítani, hogy számokkal jelezze ki az aktuális fordulatot, de a kérdésem, hogy hogyan?!
LEhet csak én vagyok hozzá láma, de már minden beállítást végig nyomkodtam rajta, és egyszerűen nem értem, esetleg valaki tudna segíteni ebben?!

Köszöntem!
Nem melegen hangosabb lesz!Kompresszió minden jó!
Mintha szelephangja lenne,szelephézaggal lenne gond? Most nemrég állitottam!
az érdekes. nemhogy fordítva szokott lenni?
megvan, köszi! :D
Szevasztok! Keresek husqvarna te 610 hez berugó pöcköt!(Ami megakasztja a berugót !)
Lenne még egy kérdésem, az miért van ,hogy hideg motornál nem hallok szelep hangot melegen meg igen?
Ja hát nem 110-130 jön ki 4 liter az biztos
nekem sárga lámpa ha világit 43 km megy el, csak onnét tudom mert a benzinkút előtt 2km fogyott ki
nyomod a a műszerfalon a gombot sokáig majd ráadod a gyújtást, onnantól meg csak egy pici angol tudás és a gombot kell nyomogatni ennyit tudok most igy fejből.
igen kilehet 4liter körül de nem 110-130-al.. én pl tartalékon ne ma sárga lámpa, hanem mikor kikell nyitni a kiscsapot... annyival 15km elmentem, hazáig kapuban megállt 45-el jöttem 6.ban a tartalék meg ha jol számoltam durván 8deci 1 liter körül van... de ez nemtuti.
Sziasztok!
2007-es Husqvarna SM 610-ben mi módon lehet kikapcsolni a szerviz jelet a műszerfalon, esetleg tudja valaki?!

Köszöntem...
Az enyémen 15/45 áttétel és 154km/h a vége, de ki lehet belőle 4 liter körüli fogyasztást hozni, csak akarni kell
Hozzá teszem nekem 10l 150-160km
nah nekem gyári áttétellel volt a 4,9es magyarul 5 L 300km-en. most hosszabb van, azóta nem mentem hosszabb távon. vegyesben ugyanannyit eszik. én földúton itattam meg vele 120km-en egy szűk tankot nem volt egy egész, amit bírt.. de csak földút egy méter beton nem volt..de az átlag az olyan 6-6,5... én a 2foggal kisebb hátsó lánckerékkel megyek 165-170-et széltöl függ. a gyárival meg 160fölé birtam egy picit tornászni.
most nem megyek le a fogakat számolni de az enyémnek 175-180 a vége, de ha de legutób számoltam egy 250-km -es kis túrán rátankolással és ennyire jött ki, igaz 110-130-as tempo volt, de ha ennén jobban húzza valaki akkor értelem szerúen drasztikusan nő a fogyasztás , tavaly én is produkáltam egyszer 7 literes fogyasztást, de a 8 literes az már csak pályán valószínű( igaz nekem hosszabb az áttételem)
javítom *kurva hosszú