jó aza 4 6-nak is .. ha csak nem kurva bosszú áttétel van rajta. túrán igen mikor mentem egyhuzamban 300km-t akkor 4,9re jött ki(gyári áttétellel). vegyesben 6ot. nyélen városban 7-et is megeszik. azt a 4-et nehezen hiszem el... túra motorok esznek annyit. jó esetben..
ha visszaolvasol akkor találsz jó sok leírást, én az enyémmel meg vagyok elégedve , szervíz igénye szerintem elfogadható (egy két gyerekhibával), ez egy élménymotor de túrázni ne akarj vele menni, mert leszakít a szél + szétrázza a segged de rövidtávú motorozásra ez nyújtja a legnagyobb élményt, ritka motor így mindenhol legalább kicsit unique, meg is nézik mindenhol, nagyjából ennyi fogyasztása kielégítő 110-130 as tempóval 4 litert eszik
franc tudja, könyvem 2005-ös.. 10ezret ir dugo vezlánc cserére... szerinted? akármi van mindig minden mást mutat mást mond
enyém most zajmentes, csak aza kurva bádog kipufogo burkolat a rendszeren ami rezonál és idegesítő hangot ad, amugy szépen jár az enyém aza lényeg. holnap húzok is be szegedre azt asszonyt elviszem egy pár kanyarra
amugy együttérzek veled kiskiru pont akkora nemjó a gép mikorra jött a fasza idő... tipikus...így szokott lenni
meg ahogy végigolvastama topicokat mindenkinek csak a gyári lánc nyúlásával volt a probléma csere után már nem volt panaszos a nyúlásra (lehet az első szériás láncok még kicsit silányabbak voltak)
mérföldbe írták de a 6000 már az átszámított érték volt :) de ahogy olvasgattam ott nagyon szabadosan fogják fel az olaj kérdést , azt rakja bele mindenki amit gondol, szóval én nem nagyon csodálkozom
nem mérföldben írták amugy? mert aza 6ezer km az kurva kevés sztem.. énis használom nyélen, meg nem sajnálom... annyit teszek hogy mindig rendesen bemelegítem, meg olajra nagyon figyelek, hogy max szintről ha fogy töltöm is utána..
akk hálistennek én megúsztam, annak a csavarnak a szélébe rágott csak bele egy picit meg a blokk oldala ami elenyésző.. kiskiru a te gondod miatt ma ráisnéztem kell e feszíteni a láncon, mert ugye az automata feszítő nekem nem feszít semmit...ugyhogy rá kell nézni néha.. de tavaly juliusban lett feszítve most ránéztem de nem kellett..
az amcsi forumon a 6000km-től a 15000-ig van minden ,azért ez erősen használat függő + kenés+anyagminőség stb.stb.
de ez a fedél lap nyíródást szinte mindenhol említik
lásd barátunknál akinél szinte már el is tűnt 3-4. kép XD http://www.flickr.com/photos/j...
én 13ezernél cseréltem óra szerint, de hogy valóban mennyi volt, van benne fenetudja... most 22ezer van benne feszítőre rászoktam nézni alig pár fognyit feszített a láncon szval jol birja... ez a km óra állás csalóka.. csak akkor tudod meg valoban mennyit bir ha cserélsz és onnan méred...
így is úgy is vez láncot akartam cserélni ami plusz lett az a kis membrán lap amit félig megzabált + a tömítések mert így már széthúzzuk teljesen nehogy valahol bent maradjon valami kis piszok, amúgy igy még tényleg nem nagy valami csak esettanulmánynak raktam fel hogy ha elkezd hangot adni a lánc akkor egyből cserélni kell mert nincs neki hely csapdosni és elkezdi enni a közeli dolgokat lásd vagy a blokkot vagy a membrán lemezt meg a terelőt
akkor én még jobban jártam, én 5ezret mentem el olyan vezlánccal aminél a feszítő koppon kint volt... a blokk falába belelengett ahogy mondtad, és egy félmiliméternyit beledarált, de olyan helyen ahol nincs vele gond. jol megjártad hallod... ja amugy nekem miután összeraktam új lánccal, egy kis fémdarab amit ledarált bekerült a gyujtásnál egy ilyen jelado talán, vagy nemtom meg a lendkerék közé... és a hangja a gépnek mintha fémet reszelnél... gondolhatod mire rájöttünk mi volt a baj
bonyolódik a dolog itt a jó idő a motort meg épp bombázzuk szét
Akkor az esettanulmány: ha valaki meghallja kicsit is a vezérmű lánc hangját akkor ajánlatos egyből cserélni, ma kivettük a haverral a feszítő patront hogy mennyire van kint hogy kuka e a lánc vagy csak a feszítő akadt e fel, erre az alu patron végén az alu gombán beütődéseket vettünk észere , akkor jó, nagylevegő, olaj le (mágnes tele finom fémporral fémszűrő ki tele műanyaggal, aluval és acél darával, itt agyvérzés kapás, jó akkor szétbontást kezd meg, a lényeg ha 10 fognyit kint van a feszítő akkor kuka mert a lánc ki bír lengeni és elkezdi enni a dolgokat, még nem bontottuk teljesen szét csak belekezdtünk de megvan hogy mit evett a lánc között a vezérmű tengely fölött van egy fémlap 2 csavarral (első ránézésre membránlap ,talán a kartel gázt vezeti át, de ha szétbontottuk szóval megette az alulap negyedét az acélcsavar felét a műanyag meg valószínű a terelőből van,de ha szétbontottuk teljesen leírok mindent részletesen szóval ne várjátok 10 fogig a feszítőn, hanem ha meghalljátok a láncot egyből cseréljétek! most egy vagy másfél hét pihi mire megjön az alkatrész
06302960056 ezen a számon keresd Janit 410el kapcs.mindenre kapsz választ. remélem nemgond h ide beírtam de sokaknak kell a szám . kiskiru milyen alkatrészek kellenek? csak kíváncsiskodok
Valakit érdekel esetleg?Sajna el kell adnom
enyém most zajmentes, csak aza kurva bádog kipufogo burkolat a rendszeren ami rezonál és idegesítő hangot ad, amugy szépen jár az enyém aza lényeg. holnap húzok is be szegedre azt asszonyt elviszem egy pár kanyarra
amugy együttérzek veled kiskiru pont akkora nemjó a gép mikorra jött a fasza idő... tipikus...így szokott lenni
de ez a fedél lap nyíródást szinte mindenhol említik
lásd barátunknál akinél szinte már el is tűnt 3-4. kép XD http://www.flickr.com/photos/j...
Majd 15000km szerviznél megnézetem
ez a hszólás Atesznak is szól:)
Mert az enyémbe most van 12000km de semmi hangja nincsen a blokknak hála isten
Akkor az esettanulmány: ha valaki meghallja kicsit is a vezérmű lánc hangját akkor ajánlatos egyből cserélni, ma kivettük a haverral a feszítő patront hogy mennyire van kint hogy kuka e a lánc vagy csak a feszítő akadt e fel, erre az alu patron végén az alu gombán beütődéseket vettünk észere , akkor jó, nagylevegő, olaj le (mágnes tele finom fémporral fémszűrő ki tele műanyaggal, aluval és acél darával, itt agyvérzés kapás, jó akkor szétbontást kezd meg, a lényeg ha 10 fognyit kint van a feszítő akkor kuka mert a lánc ki bír lengeni és elkezdi enni a dolgokat, még nem bontottuk teljesen szét csak belekezdtünk de megvan hogy mit evett a lánc között a vezérmű tengely fölött van egy fémlap 2 csavarral (első ránézésre membránlap ,talán a kartel gázt vezeti át, de ha szétbontottuk szóval megette az alulap negyedét az acélcsavar felét a műanyag meg valószínű a terelőből van,de ha szétbontottuk teljesen leírok mindent részletesen szóval ne várjátok 10 fogig a feszítőn, hanem ha meghalljátok a láncot egyből cseréljétek! most egy vagy másfél hét pihi mire megjön az alkatrész