Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi várom a képet és az árát is írd oda köszi
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy sm 125-re hogy lehet felrakni a bukógombát?... Nem lyukas a tengely... vagyis a lyuk ottvan, de nem látni át rajta.. Hogy lehet megoldani?!
Szia! Nekem lenne egy eladó Alpinestars fehér piros csizmám 41-42-es mértben! Ha gondolod küldök róla képet!
Keresek olcsó krossz bukót m- s méretben csizmat42-43méretben ,pÁncélt és ruhát.m -l .Gy-M-S megyéből
szerintem a drz nem tud annyit mint a 610.. ez viszont tapasztalat. ráadásul az E változat sem... és kényelmetlen is... a 610 másodikban emeli az elejét.. mert eléggé orrnehéz szerintem.. meg ugy alapból is nem egy könnyű darab. de én szeretem:) DRz-t akartam énis anno, anno hát egy éve de nem bántam meg hogy ez lett. mellesleg a videoban ha ügyes vagy egy simson is tud olyat
Remélem az SM 610 is tud iylet :) , nekem a legnagyobb bajom eddig az volt a DRz vel hogy 5 sebességes volt, és lassú közúton, aztán módosítottam áttételt 15/40 re, azt hittem gynegusz lesz, de tévedtem még így is jön kerékre 3. fokozatban kis testsúly
stevasztok az lc 4 egy hajdanán léghűtéses rotax blokk vizes változata a ktm annak idején ezt fejlesztgette, nem sok sikerrel, míg végül megvette a husaberget és ezt alkalmazták sokáig (az akkkori husaberg alapblokk természetesen husqvarna alapokon nyugszik
úgy néz ki, ha elfogadja a tulaj az ajánlatom, mégis lc4 lesz nekem is -remélem nem ugyanazt néztük ki
hát ja utcára mindenképp aza kettő jöhetne szóba. szervizelés miatt. de abban nem tudok segíteni hogy melyik a jobb. körülbelül ugyanazt tudja a két motor
Én most adnám el a DRZ-t talán el is viszik, nagyon jó kis gép tetszik, most amiket néztem utánna SM nek, az az EXC 525, KTM LC4 640 , Husky SM510, SM 610S , esetleg Husaberg, az utóbbiak elég oclsón mennek de nem is hiszem hogy oylan jók lennének, talán ahoyg olvasgatom a teszteket , hozzászóólásokat napok óta, inkább LC4 vagy ez az SM 610 kéne utcára...
de annyit hozzáteszek, hogy ígyis bőven jól jártam..
sajnos van tapasztalatom ezzel a ráköltéses dologgal.. de köszönöm a segítőkész hozzászólásokat
gondolkoztam azon is.. sok típus jöhet szóba, még van időm dönteni
meg ne tévesszen meg az alacsony ár. énsi elég olcsón vettem a gépet. és énis már ott tartok hogy 100ezer pluszba van miota ittvan nálam, és még csak az olajcserét sem számoltam bele. igaz, apróságok, de összegyűlik gyorsan...
énis hozzászólok akkor a dolgokhoz, utcára, túrára 610. szerintem kényelmes is. meg ember függö én a vibrációhóoz való hozzáállás nyáron volt hogy egyhuzamban mentem 350km-t nekem nem okozott gondot. persze hozzá kell szokni, eleinte ugy 150-nél már szorítottam a fogam meg fészkelődtem az ülésen:) megbízhatósággal a 610-nél nincs gond...erő is van benne pont elég ami utcára kell.. alkatrésszel sincs gond, ahogy irta kiskiru pápa meg ebay...olajcsere én 3000enként szoktam...aztán annyi...

azaz 570 meg nekem olyan szedett vedett kicsit. 610 idomok rajta... kép is annyira előnyös az összes hogy az valami hihetetlen...
egy drz nem nyújt annyit mint egy sm610 szerintem
(plusz elég sok szép galériát lehet látni drz-röl mostanában)... nem egy kategória a kettő és kényelmetlenebb sokkal.. és relative nem olcsóbb hozzá semmi... mondjuk én a 400-500os forintos árkülönbségnél már azt nem verem a fogamhoz ha drágább..

drz vez. lánc 16 500 pénz. 610 vez lánc 17ezer...
sziasztok
megosztanék veletek egy hivatkozást :/
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_smr_570-536425
9
ha érdekel valakit várom az e-maileket.
Ádám
ilyenekre miért nem inkább egy drz-t választasz?
relatíve olcsó minden alkatrésze, 1000helyen kaphatóak hozzá kacatok, kiegészítők mittudomén
pl van a fekete sm kivitel, szerintem még jól is néz ki
mondasz valamit. még átgondolom úgy is vagy 10* igazából ezt már nem használnám olyan sűrűn mint a mostanit, ugyanis barátomnak van utcai gépe, úgyhogy többnyire ő vinne messzire én ezzel főleg Mátrába mennék, esetleg a visontai gokart pályára. arra mondjuk viszont megfelelő szerintem
hát nem tom, de én nagy butaságnak tartok egy üzemórás versenygépet utcára venni, főleg csak azért mert abba beszámolják a régit, főleg hogy irtad hogy 200-300 km is mész vele néha akkor nyáron 3-4 motorozás után olajcsere ami barátok között is egy 10-es, és a többi alkatrészről nem is beszéltem, azért ne vegyél motort mert olcsó,(főleg ne üzemórásat) nem akarok beleszólni de serintem megfogod bánni, ez nem erre való!inkább légy türelmes mert még bőven van idő tavaszig, ne ugorj bele azért mert ebből jól jössz ki( pl amikor megvettem az enyémet 150-et úgy dobtam rá hogy semmi baja nem volt csak az apró cserés dolgok amit az ember kicserél vételkor, és az enyém nem üzemórás és kevés km-mellet, inkább költsd a pénzed nyáron benzinre túra közbe mint alkatrészre + a motor kiszolgálására, egy versenygép a pályára való és minimum duplája fenntartani mint egy normális motort
Szia. Lehet Csatlakozol a Huskysokhoz ez jó , Nekemis csak 125 2T van és a leírtaktól többet Én sem tudok mondani de úgy látom Te elég elhatározott vagy ha nagy 4T-n agyalsz ez teccik Sok sikert a Motorhoz.
mindenképp elmegyek megnézem, kipróbálom (viszek magammal olyat aki jobban ért hozzá motorikusan) aztán ha tényleg korrekt állapotba van akkor hozom el. ezt az olajcserés légszűrős alap dolgokat még el tudom nézni neki ha így egyéb nagy műveletekbe nem kell fogni egy ideig
Ha utca és lehet választani, akkor egyértelmű hogy a 610-es.
Az 510-es 6. hibájáról én még nem hallottam, az enyémben még működik :) (kb. 8000 km). Lehet, hogy valami évjáratfüggő dolog volt mint a kuplungkosár 2006-ig.......
Szia!

Csatlakozom az előttem szólókhoz! Ez tényleg egy vérbeli versenygép, ami sokkal szervízigényesebb (pl. utcára vetítve kb. 1000 km-enként olaj + szűrő), mint egy inkább utcainak mondató LC4. Cserébe viszont erősebb és könnyebb! :) Az alkatrész beszerzés szerintem nem probléma (Husqvarna-racing.hu, krosszmotorok.hu), de lassabban fog menni mint a KTM-nél.
Magával az 570-es típussal nincs tapasztalatom, de ha jól rémlik a dell'orto karbit és a gyújtást szokták kritizálni a régebbi huskiknál. (majd a szakértők megírják :) )
A kinézett vas akár meg is érheti az árát, kérdés az hogy mit takar a felújítás......
na ezt nevezem önbizalomnak