Palcseenak van, vagy volt egy ilyen, jókat írt róla.
Nekem is van egy hasonló, de jön olyan vibráció belőle, h nemigen van
kedvem uccázni vele, mert 100km-en lefehéredne a kezem.
köszi, igazából a mostani 125ös aprilia szupermotómmal is toltam le idén napi 2-300km-eket és már megszokta a hátsóm egyedüli problémám tényleg a megbízhatóság és az alkatrész ellátás. utcára használnám, Mátrába, vagy kisebb "túrára". azért esett erre a választásom mert ebbe számolná bele a tulaj a motorom, így erre lenne pénzem
szia hát az sm 570 a legjobb tudomásom szerint üzemórás, hát tapasztalatom nincs üzemórás gépekkel mivel nekem 610-em van de országútra , nagyobb km -futásnál nem ajánlanám, országútra ne vegyél üzemórásat, azok pályára való versenygépek , mindent arra kell használni amire való szvsz az a pár lóerő + az a pár - kg nem ér annyit hacsaknem vagy maximalista de egy 53 lovas 610 nyergében is észnél kell lenni mert hamar képes ledobni magáról ha nincs észnél az ember, alkatrész ellátás van szerintem nem vészes áron husqvarnaracing.hu (pápai szervíz) tudsz rendelni mindent, de ott a net ebay és egyéb oldalakról is lehet rendelni mindent. amúgy meg jól gondold át a nagy supermoto-t mivel fülég ér az ember szája motorozás közbe de egy hosszabb motorozás után másnap olyan vok mint a mosott sz*r, szétrázza az ember minden porcikáját :D és ez még kevésbé ráz mint az lc4, lehet valami túrával jobban járnál hosszú távon, én is gondolkozom hogy elcserélem tavasszal valami kényelmesebb túrára vagy túraendúróra vagy a nagy álomra egy 990-es adventurere
Sziasztok, nézelődök új motor után, most az MS 510, Te 510 és a SM 610 ben gondolkozom, szigorúan utcai használatban, szerintetek melyiket érdemesebb ? 510 nél hallottam 6. sebesség hibát, ki mit tud erről?
Sziasztok!
Bocsi a hülye kérdésért, de nem vagyok nagyon otthon ilyen témában.. Ez a motor összehasonlítva egy korabeli KTM lc4-el mennyire éri meg? Megbízható a típus? Mennyire szervízigényes? (És milyen az alkatrész ellátottság?)
Előre is köszi
Szerintem nem kell abban cserélni vezérműláncot, ha kellet volna akkor Pápán kicserélték volna amikor ott volt szervizen ha meg kell akkor fogod hallani
Benzin jön rendesen, úszó az viszont esélyes lehet, mivel amikor összeraktam és nem volt még bent a helyén de a benzincsövet rákötöttem, annyit vettem észre, hogy az alján a túlfolyónál jött ki a benzin, de megmozgattam és jó lett.
Minden lehetséges lyukat (azt hiszem) kifújkáltam kompresszorral...
Hétköznapokon nincs időm hozzányúlni, csak ötletelgetni
vezérműlánc csere 25 ezernél papiron, de hallani a hangján eléggé, alapjáraton eléggé csörög a lánc legalábbis nekem ilyen volt... bár az már nagyon nagyon cserés volt. nekem postával együtt 17volt ha jol emlékszem, vagy 18ezer. fene se tudja már. az infoért cserébe várok ide fórumba egy képet a gépröl
Szevasztok!
Elado husqvarna te 610 1997-es dob(2db!Félig kiherélve,brutál hanggal!Husqvarna fotogalériámban látható a motoron!
Ha valakit érdekel irjon!
Sziasztok!
Husky tulajdonos lettem, és az lenne a kérdésem, hogy vezérmű láncot mikor kell cserélni? ( Egy 610Sm-ről lenne szó! ) És hol lehetne hozzá rendelni, és mennyibe kerül kb.? Ha van linketek ne tartsátok vissza magatokat!
Előre is köszi a segítséget!
Heló,Hát ha ilyen problémád van akkor kevés benzint kap, nézd át az egész benzin rendszert, tiszta a csap jön folyamatosan vastagon a benzin? vagy úszó nem szorul? tűszelep nem ragad fel? karbiban a főfúvóka meg a kis lyukak tiszták? stb.
Mi lehet a baja, a motoromnak (Husqvarna WRE125)?
Helyzet:
Hidegben 2. rúgásra szinte biztosan indult szívatóval, kis járás után (max. 1perc) levettem és hagytam járni amíg bemelegedik.
Ezek után elindultam, egy ideig nincs semmi gond, de kb 1km után azt vettem észre hogy fulladozik, ha ráhúztam a gázt fulladt, visszaengedtem jó.... így játszadoztam vele és egyszer gondolt egyet és megállt.
Ezek után nem bírtam beindítani csak sokadik rúgásra és csak szívatóval. Ezek után itthon próbáltam beindítani kb 2 óra múlva, nehezen beindul, de a fordulatszám magas volt, mint ha húztam volna a gázt egy kicsit, levettem a szívatót és leállt.
Benzin van benne, karburátort szétszedtem kitakarítottam, beindítottam jó volt 2kmig kb utána megint kezdte előröl.
Hello érdeklődni szeretnék hogy husqvarna sm 125 re hátulra nekem most 150 70 17-es gumi van rajta de pl a 160 60 17 es elférne rajta ? vagy még milyen férne el ? előre is köszi a választ
Nekem is van egy hasonló, de jön olyan vibráció belőle, h nemigen van
kedvem uccázni vele, mert 100km-en lefehéredne a kezem.
Bocsi a hülye kérdésért, de nem vagyok nagyon otthon ilyen témában..
Ez a motor összehasonlítva egy korabeli KTM lc4-el mennyire éri meg? Megbízható a típus? Mennyire szervízigényes? (És milyen az alkatrész ellátottság?)
Előre is köszi
Nem tudjátok, hogy hol lehetne beszerezni sm-610-re dekli védő fóliát?
Köszi a segítséget! Képet még nem készítettem róla, de HG79 kollégánk motorjáról van szó!
Minden lehetséges lyukat (azt hiszem) kifújkáltam kompresszorral...
Hétköznapokon nincs időm hozzányúlni, csak ötletelgetni
Grat a géphez
vezérműlánc csere 25 ezernél papiron, de hallani a hangján eléggé, alapjáraton eléggé csörög a lánc legalábbis nekem ilyen volt... bár az már nagyon nagyon cserés volt. nekem postával együtt 17volt ha jol emlékszem, vagy 18ezer. fene se tudja már. az infoért cserébe várok ide fórumba egy képet a gépröl
Elado husqvarna te 610 1997-es dob(2db!Félig kiherélve,brutál hanggal!Husqvarna fotogalériámban látható a motoron!
Ha valakit érdekel irjon!
Husky tulajdonos lettem, és az lenne a kérdésem, hogy vezérmű láncot mikor kell cserélni? ( Egy 610Sm-ről lenne szó! ) És hol lehetne hozzá rendelni, és mennyibe kerül kb.? Ha van linketek ne tartsátok vissza magatokat!
Előre is köszi a segítséget!
Helyzet:
Hidegben 2. rúgásra szinte biztosan indult szívatóval, kis járás után (max. 1perc) levettem és hagytam járni amíg bemelegedik.
Ezek után elindultam, egy ideig nincs semmi gond, de kb 1km után azt vettem észre hogy fulladozik, ha ráhúztam a gázt fulladt, visszaengedtem jó.... így játszadoztam vele és egyszer gondolt egyet és megállt.
Ezek után nem bírtam beindítani csak sokadik rúgásra és csak szívatóval. Ezek után itthon próbáltam beindítani kb 2 óra múlva, nehezen beindul, de a fordulatszám magas volt, mint ha húztam volna a gázt egy kicsit, levettem a szívatót és leállt.
Benzin van benne, karburátort szétszedtem kitakarítottam, beindítottam jó volt 2kmig kb utána megint kezdte előröl.
Köszi!
[196] 2008. szeptember 6. 21:34
9-10. oldalon van azt hiszem. valamelyiken a kettő közül.