Sziasztok!velemenyeteket szeretnem kerni elektronika ugyben...az en bergem meg az amalos elektronikaval van szerelve,olvastam hogy ki lehet cserelni kokusan-ra.A kerdes ez igaz ?ha igaz mennyire jo? Be
áhám...értem köszönöm a segítséget :)
álltalában a forumon belül szoktam keresni, ha nem találok vlamit, vagy nem egyértlemű akkor teszem fel a kérdést :) Szóval köszönöm a válaszod :D :D
a hengerfejnek "szórt" olajzása van így mire ott nagy lesz az olajnyomás addigra máshol igen nagy gáz van. ha sok az olaj, akkor a vízpumpa tömszelencénél fogja először nyomni.
az a "olajszint fele" az kicsit furcsa és félő is...
látni kéne egy képet hogy mit takar az hogy szelepeknél nyomja az olajat.
a dekompresszor tengelyen van egy 10ft os O gyűrű az szokott előregedni és elkeményedni és akkor folyik a henger oldalán lefelé, vagy még a himba tengely végénél az O gyűrű de az a ritkább eset.
Olyan lehet hogy az olajat a szelepeknel kinyomja ha sok benne az olaj A blokkban( olajszint felénél több)?
az eladó ezt állítja ezért engedi a szelepkenel, ezért olajos a henger, de ha pont félig van az olajszint akkor nem nyomja nem eszi az olajat.
remélem nem túl értelmetlen az írásom
Sziasztok! Husaberg FS450E típusról szeretnék megtudni pár dolgot. Szervízigény!? Alkatrész árak, ellátás!? Típushibák!?
Sok időt rászántam, hogy találjak róla valamit, de nem sok siker, ezért fordulok a fórumhoz.
Köszi előre is!
Berugókar állapotára figyelj oda ha szar akkor alkudj mert csak gyári uj van (ebay en is ritka) és 30 az uj ára.
Oninditót is próbáld ki, ha szar az akksi akkor bikával, mert szeretik szétbaszni aki hodegen lusta berugni. Csak a görgősor 22 e az ami először szétmegy.
Blokk csavarok állapota is sokat elárul ki hogyan szerelte a motort.
Asszem rémlik melyik motort nézted, az a "verseny gyujtás" az emlékezetes csak nemtudom mit takar
Gyújtást nem lehet cserélni újra, ami 2004től van. Viszont meglehet csináltatni ha meghalna ami rajta van.
Pár oldallal vissza mész, 11021 hsz a karbiról.
Kuplung. Ahogy írták adhat ki egy ilyen nyegergő hangot, de ha jól emlékszem ez csak indulásnál volt.
Nekem akkor nem vette az üreset amikor likvi moli volt benne, meg repsol. Motul, motorex és tökéletes lett a váltó. Bár üresbe álló helyzetbe nem lehetett tenni, picit meg kellett gurítani a motort.
Olvasgass még, ne hamarkodd el nehogy sírás legyen belőle...
Itt is olvasgattam...konkrétakat nem találtam, ezért is tettem fel a kérdésem.
blokkhangra csak annyit h lehet kuplung...de ez is csak egy embertől...ezért vártam hátha bővebb infót kapok..köszönöm szépen a segitseget
sok sikert a berghez, de szerintem nézz meg többet ne ugorj bele az elsőbe mert lehet drága lesz az olcsó
álltalában a forumon belül szoktam keresni, ha nem találok vlamit, vagy nem egyértlemű akkor teszem fel a kérdést :) Szóval köszönöm a válaszod :D :D
a hengerfejnek "szórt" olajzása van így mire ott nagy lesz az olajnyomás addigra máshol igen nagy gáz van. ha sok az olaj, akkor a vízpumpa tömszelencénél fogja először nyomni.
az a "olajszint fele" az kicsit furcsa és félő is...
látni kéne egy képet hogy mit takar az hogy szelepeknél nyomja az olajat.
a dekompresszor tengelyen van egy 10ft os O gyűrű az szokott előregedni és elkeményedni és akkor folyik a henger oldalán lefelé, vagy még a himba tengely végénél az O gyűrű de az a ritkább eset.
ki lett tárgyalva az alkatrész ellátás/ár is
ha a fórumon belül használod a keresőt akkor meg még több dolgot megtudsz. Had ne kelljen újra leírni mindent.
az eladó ezt állítja ezért engedi a szelepkenel, ezért olajos a henger, de ha pont félig van az olajszint akkor nem nyomja nem eszi az olajat.
remélem nem túl értelmetlen az írásom
Sok időt rászántam, hogy találjak róla valamit, de nem sok siker, ezért fordulok a fórumhoz.
Köszi előre is!
http://olx.hu/i2/hirdetes/husaberg-fs-650-e-ID2u5Aj.html#:c92764b6e0
Oninditót is próbáld ki, ha szar az akksi akkor bikával, mert szeretik szétbaszni aki hodegen lusta berugni. Csak a görgősor 22 e az ami először szétmegy.
Blokk csavarok állapota is sokat elárul ki hogyan szerelte a motort.
Asszem rémlik melyik motort nézted, az a "verseny gyujtás" az emlékezetes csak nemtudom mit takar
Pár oldallal vissza mész, 11021 hsz a karbiról.
Kuplung. Ahogy írták adhat ki egy ilyen nyegergő hangot, de ha jól emlékszem ez csak indulásnál volt.
Nekem akkor nem vette az üreset amikor likvi moli volt benne, meg repsol. Motul, motorex és tökéletes lett a váltó. Bár üresbe álló helyzetbe nem lehetett tenni, picit meg kellett gurítani a motort.
Olvasgass még, ne hamarkodd el nehogy sírás legyen belőle...
Azt nem tudom hogy a gyújtást hogy lehet cserélni, de szerintem lehet. A régi karbi kurva érzékeny a beállításra ami az indításba nagyon észre venni.
Zari írásait keresd vissza ő bújta bele magád a delortóba.
Szerkezetileg jók a 04 előttiek is és azok még 650 ccm ek.
blokkhangra csak annyit h lehet kuplung...de ez is csak egy embertől...ezért vártam hátha bővebb infót kapok..köszönöm szépen a segitseget