Kezdjük az elején: 501 et és a 2004 előtti modelleket felejtsd el. Azt a futás teljesítményt és szerviz igényt, kényelmet ne várd el mint a drz től mert nem tudja. Cserébe 2x akkora motor erőt nagyságrendekkel jobb futóművet, féket és egy pehely könnyű motort kapsz. Olajcsere 10-15 óránként szelep ellenőrzés 30 óra. 1db olajszűrő (kb1500ft) van benne és 1 liter olaj.
Ha karban tartott gépet fogsz ki (sajnos nehéz) és te is odafigyelsz akkor kibaszott jo motorod lesz.
Volt drz-m kettő! Napig. Eladtam mert a közelébe nem érhet.
Csatlakozom az előttem hozzászólóhoz, nagyon jó motorok. Valóban szervízigényesebb mint egy DRZ (mert az sose megy szét) de amit ezek nyújtanak azt nem lehet hasonlítani hozzá. Ég és föld. Futómű, fékék, menetteljesítmény mind fényévekkel jobb.
Olajcsere nem összeg, mert kell bele 1 liter olaj meg 1 db szűrő, aminek az ára 5ezer Ft. Ha csak utcán használod 1000km-ként, terepen 6-700 km-ként elég cserélni. Nem ez jelenti majd a költséget, hanem a többi kopó alkatrész, fék, lánc, gumi.
Motorja ha rendesen karban van tartva, nagyon sokat elmegy (nekem 500 üzemórát terepen). Tönkremenni nem szokott, csak a szokásos kopó alkatrészeket kell cserélni (dugó, hajtókar, vezérműlánc).
Nekem FE450 van...
jó motorok baszott jó menet teljesitményel több karbantartási munkát igényel. ojajcsere ijenek nem sok fogyastás is jó . a nagy generál kicsit huzossab. ha jó sokat elmegy . én 600üó használtam edig fs 650e .
Tanácsot kérnék tőletek, ugyanis jelenleg egy drz 400 S-t hajtok és nagyon gondolkodom egy Fe 650 vagy Fe 501 esetleg 550-esen eslső sorban az lenne a kérdésem hogy mennyire vadak a gépek mert olvasgattam utána és eddig mindenhol azt olvastam hogy rettentő jó motorok a Husák könnyen kezelhetőek és a nagy erejük ellenére is szépen kontrollálhatóak. A második pedig a gyakoribb olajcsere mennyire dobja meg a költségeket? valamint fogyasztásban mennyivel több Pl a 650? Kérem az olyanok akik azzal jönnek hogy ha nincs pénzed akkor minek akarsz üzemórásat kíméljenek! csupán összehasonlításhoz szeretnék építő tanácsokat! És az is érdekel hogy akik írnak előtte mit hajtottak :)
Széles utat és kitartást mindenkinek nemsokára motorozunk
az időzítéssel volt a baj karácsony előtt álltam neki szétszedni, persze az ünnepek alatt senki nem dolgozik (ezért volt nekem is időm bontani) és uri munkahelyeken csak január 5-e után van élet, így most vagyok az "alkatrészért rohangáló" fázisba. Ma voltam Kecson, rendelni cuccokat, meg néhányat el is hoztam. Kedden ment a váz, sztender, lábtartó, aksitartó homok szórni, színterezni. Telók már csikánál vannak várják az alkatrészt hogy tudja összerakni.
az első motortartó 3szöget lézerrel kivágatom savállóból, mert repedt meg hegesztett volt .
Palcsee tól vettem egy komplett arrow rendszert hozzá, dobot szétszedtem újra tömtem.
Kedden megjöttez a gumik, meg a radiális főfék.
szóval szép lassan halad a dolog, tavaszra lesz braap braap megint
mikor eredetvizsgára vittem a motort, jött ki a fószer és szólt, hogy told be a husqvarnát... álltam vártam, kijött 5 perc múlva hogy "mivan nem hozod" mondom ez husaberg ott a forgalmi a kezedbe és a motor oldalán is ott van hogy husaberg
Egyből a megtévesztés! Így kell ezt csinálni!
De amúgy is csak az ismeri meg a Berget aki járatos a témában. Agybajt kapok mikor jönnek a szöveggel h "jah, neked van husqvarnád nem?"
Ha karban tartott gépet fogsz ki (sajnos nehéz) és te is odafigyelsz akkor kibaszott jo motorod lesz.
Volt drz-m kettő! Napig. Eladtam mert a közelébe nem érhet.