Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg tud valaki nekem egy ilyen piros trafot? Esetleg csere erre a kekre plussz rafizetek egy kicsit...
Uhh basszus...kek szinut vettem.De az volt irva hogy az enyemhez is jo...
Még annyi hogy az új Cdi nem kék színű véletlenül? Mert csak a bordóval működik rendesen, az való a 4 üteműhöz. A kék színű 2 ütemű motorhoz való, ott nincs előgyújtás szabályzás, csak alapjáraton megy a motor.
Semmi gond!azert koszonom a segitseget!
Ha gyári és új is akkor elnézést kérek.
A cdi vadonat ujj! Es nem utan gyartott.ugyan az a sem amal tm 14-04!a motor hidegen melegen rugasra indul!a cdi csere elott 20percig volt jo a motor szoval nem durrogott utanna meg durrog es fullad ha huzok neki gazt.Bekakalt a trafo kicsereltem es csak lovoldoz alapjaraton nem csak ha huzok neki gazt es fullad is.Alapjarati csavarra nem nagyon reagal ha magasabb alapjaratot akarok neki adni.
0,1 az ahogy csitu is írta, szakértő is megerősítette! Bocs hogy feleslegesen beledumáltam
Igen, rákerestem látom hogy azt írja, akkor nyílván nem érvényes amit írtam és a manual-t kell követni.
Szerintem az új cdi lesz hibás. Ha utángyártottat vettél Heves megyéből vagy Müller úrtól akkor örülj annak a 20 percnek amíg működött. Ennyi idő alatt nem megy el szelephézag, és ha visszahűl, ugyanúgy indulna továbbra is.
Hat a gepkonyv aztirja h valve clearence :0.10mm es ennyi azt nem irja h a szivo hezag ennyi a kipjffogo hezag meg annyi...:/
De én 2000 utáni évjáratról beszélek, bocs ha elbizonytalanítottalak
Ha jól emlékszem kipufogószelepnél 0,12 a hézag. Sztem még egy kicsit kutakodjál hogy pontosan mennyi is az annyi.
a gyertya ellenorizve es beallitva.A szelephezagot viszont csak holnap tudjak beallitani.De a motorosso-s szerelo haver megnezte es o is szelephezagra gondol.koszonom a segitseget!
A gyertya még okozhat ilyesmi hibát.A kipufogónál is 0,1 mm.
Én is erre gyanakszom.De a gépkönyv szerint 0.10mm a szelephezag.A kerdesem az hogy a kipufogo szelepeknel is ennyinek kell lenni vagy nagyobbnak?
HEORIG!

A haverom Drz-én is ilyen gond volt,ott a szelephézaggal volt a baj.
Sziasztok!Lenne egy pár kérdésem...(97" fe 501) 20perc motorozás után elkezdett durrogni kilőni a kipuffon és amikor huztam neki a gázt akkor fulladt de elötte tökéletes.Bekrepált a trafóm, vettem egy ujjat és most az van hogy állandóan durrog még a légszűrőn keresztül is.A karburátoron sokféleképpen állitgattam hogy mikor a jó de nem változott semmi...esetleg valaki valamilyen infoval tud szolgálni hogy miért csinálja ezt?köszönöm!
A dellortora elvileg van megoldás, a levegőcsavar helyét kell picit nagyobbra fúrni, de ezt a Zari tudja igazából, mert tőle olvastam még régen.
Nekem 2002-es van. Gyújtása már a kukában :) szóval nem mond hülyeséget Kishapsi. Az enyémre vettem egy kifejezetten a Husabergekhez gyártott HPI gyújtásalaplapot, horror áron, azzal hibátlanul működik. Ha 2004 előtti veszel könnyen ebbe a csapdába eshetsz te is, mert mind elromlik. Ezen kívül más baja sose volt a gépnek. Karbija Deoolort, érzékeny a hideg-meleg időjárásra, be kell tudni állítgatni, mert amúgy sose indul be, vagy fulladozik. Nem nagy valami, mert a tűn kell emelgetni, vagy csökkenteni. Viszont cserébe sose romlik el a karbiban semmi :) mert egyszerű mint egy faék.
Egyébként az enyém tavasszal eladó sorba kerül majd, ha érdekel
Részleteket e-mailben!
A 2004 előttieken más a gyújtás meg a karbi. Szopósabb beállítani meg beindítani. Lényegében ennyi. De keresgess vissza a fórumba, sok hasznos dolgot találsz.
Sziasztok!

Erről a gépmadáról tud esetleg valaki valamit:
http://www.kepesmotor.hu/husab...




Köszönöm
Üdv. Mindenkinek !

Gondoltam írok ide is,eladósorba van egy 2007-es Bergi ,képek itt meg a használtautón,most 799000ft, full felújított, Bencsik Pali csinálta ! A motor Veszprém megyében van ...
Akit érdekel,inkább telon érdeklődjön,neten nemigen vagyok !
Sziasztok :)
30/505-29-19
Na üdv újra! köszönöm szépen a válaszokat! nem számítottam ilyen sok segítő tanácsra
Kishapsi tudnád részletezni hogy miért ne menjek bele 2004 előtti valamint az fe 501be?
Hát csak azt erősítettétek meg bennem amit eddig is gondoltam hogy Keell a Berg!
A lényeg az hogy senkitől se halottam azt hogy egy Husaberg betegágy lenne mint pl egy SXV..... Szóval ideje elkezdeni gyűjteni?!
En ha nem egyedul akkor sportmotorokkal megyek, ( busa, zx10 ) igy 100 km alatt kifogy a tank. Mondjuk ez nem utcara valo gep, legalabbis a magyar utakra nem.
Szia!

Utcára inkább 550 vagy 650. Kényelmesnek nem kényelmes, de az élmény megfizethetetlen. Az egyik legerősebb sumo a Berg, de ennek ellenére igazán kezelhető! Olyan 10-15 üzemóra után kell olajat cserélni, ez nagyjából megvan 7000 ft-ból, szűrő + olaj (kb 9 deci), persze attól függ milyen olajat (motul 300V Factory Line 15w50) öntesz bele. Fogyasztást nagyjából tudok mondani (csak üzemóra számlálóm van), SMC 690-es ismivel voltunk túrázni, egyszerre tankoltunk és akkor durván 7 liter körül evett a Bergi.