Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nameg 450 bar tudom h csibesz de azert....
Annyit nem tudsz engedni belole kerekek nelkul sem. Ugyanakkor a wr450 jobban tartja az arat sot a legjobban a kategoriaba.
De az h valami sm az nem csak a keeeket jelenti, van ott futomu meg fek is stb stb.
http://www.kepesmotor.hu/yamaha-enduro_krossz/p1468837 Tessék kerekek nélkül olcsóbb neked úgy is sm kell bele.
Tegnap beszeltem vele es ma meg is neutem volna mert arra jartam. De a kibebaszott idojaras miatt mondom öccs
Es kishapsi te blokkod normal hasznalatban mennyit bir ki 1 -2szezont? Vagy eddig mi a tapasztalat utcan vagy palyan nyomod? Mert mondjuk egy havernak az fs450 12ezer kmel meg bontatlan. Ha ezt veszem alapul es azt h van akinek egy 20 uzemora alatt szetszalad akkor kozepatlafot szamitva nem vesz ez a megbizhatatlansag.
Holnap felhivod, beszélsz vele vagy meg tudtok egyezni vagy nem... De a vagy az biztos
Megjegzem minden elado a maximum lovet szeretne kapni a gepert foleg ha azt penztarcat nem kimelve szerette.
Koszonom a segitsegeteket. Komolyan szeretnek venni egy igazi gozkalapacsot de ugyanakkornolyatvszeretnek amivel 2 szezont letudokbugy h nem szerelonel kell h alljon....mert ugye nem a szerelonek veszek motort hanem magamnak.

A vouge motorja igazan erdekes ha meg tudnek vele egyezni akar jo is lehetne azonban dragalom bar tudom mennyibe kerul egy olyasfajta atalakitas de....


Idomot csak sárvédőt meg fejidomot vettem, azok "átlag" árban volltak. A matrica szett ami ritka is meg huzos a gyári :(

A blokk az jövőre jön most a futómű meg a külső.
Hüvely, hajtókar, és a balance ami nagyon húzós és azért az se mindegy milyen után gyártott dugót teszel bele. Meg aztán idomokat se keljen venni hozzá mert az is komoly ár.
Most rakom rendbe az enyémet. Árban nem drágábbak a cuccok (egyedül a hajtókar ami combos árú) mint a ktm hez. A beszerzés ami problémásabb mert csak Kecson van, alap dolgok vannak polcon a többi rendelős de 1 hét alatt megjött. És tök rugalmasak a Bódisék.
Ettől szebben össze se lehetne foglalni!
550 a legjobb, a 690 már más technológia injektor sokkal kisimultabb járás felső tartományban több tartalék, nincs rezgés, légszürő szürcsögés, a gyári áttétellel 3-ban még gázra simán húzza az elejét, és az 5e-km.-es olajcserén kívül nem sok törődést igényel. Futóműve, féke kiváló. A BERG az a nyers erő főleg alul, városi vigéc viszont sok szerviz, csak gyári jópár alkatrész horror áron, de az élménynek ára van!
lehet, viszont hatötvennek nem kell semmi trükk, 4ben hátrébbülök, rábaszom a tüzet, holtpontra jön és még ráválthatom az 5.-6. is
98-As 501 tudhatna ilyet sm szettel? Kerekezni 100folott


Ha meg ráérzel akkor az 550 el is ugyanúgy kerózol 100 felett :D
Az az fs550 a Vouge kollegáé. Ha itt visszakeresel a fórumba 0km es korától kezdve visszakeresheted. Drágán hirdeti de régóta... Elképzelhető hogy enged belőle. A lámpa meg nem gond.
pályázni jobb az ötötven, utcázni meg a hatötven, ha valaki szeret kiló környékén 1kerózni
Ez egy faszság! Az 550 től is lefosod a bokád... És talán pont hogy az 550 a tartósabb mert nem "annyira" nyomatékos. Nekem 550 van, Petinek 650 utcai motorozásba nem igen érezni különbséget.

Albijam eladta az övét.

Janónak igaza van, tud némi gondot csinálni az embernek a berg hacsak nincs vmiféle szerelői multja az embernek...

Jo az a 690 is bár olyat nem fog nyujtani mint a berg, viszont azzal "gondtalanabb" lesz a motorozás.
Annyi kerdesem lenne meg toletek h mi az erokulonbseg az 550 es a 650 kozott? Eddigi hallomasaim szerint a 650 igazan nyomatekos es az 550 kevesbe.? What?
Koszike
Elkopnak ezek ami meg jó és egyben van azt meg nem igazán adják el, majd jelzem ha megvan a 690.
Albjam fantazianevu felhasznalonak forumozonak volr itr egy szep berg de ot eddig nem ertem el. Es mintha visszabb olvastam vna h elado de nem mernek ra megeskudni mert a sok forumtol mar kieg a szemem