Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kipufogóhoz érdemes hozzá nyúlni? Úgy tudom hogy az E-ben csak ott van folytás!? Azt ki tudom szedni? Vagy át tudom alakítani? Vagy hagyjam a fenébe?
meg akkor karbi szinkron stb...?
Áhhhh köszönöm! Nagy segítség amiket írtál!
Osszeszedem a hozzavalokat, mert április körül megyek megint haza...
pedig úgy csinalnam/hajtanám már
illetve mielőtt szeded az oldalát, vegyél hozzá tömítést, mert ha szakad akkor ott áll darabokban mig nem kapsz vhol.

dekni tömítés, vízpumpa tengely o gyűrű, vizpumpa tengely szimering, vizpumpa tömítés, deki alá a víztér o gyűrű.

én ezeket venném meg előre az olajjal meg szűrővel együtt. illetve én ezekből vettem 1-1 darabot itthonra, mert tuti hogy vasárnap motorozás előtt adná meg magát valamelyik, és így van hova nyúlni.
Ha veszed le az oldalát arra figyelj, hogy a berúgó tengelyt vmivel nyomd a helyén folyamatosan, mert ki td akadni, és csak akkor vesze észre mikor raknád össze de feszül a dekni.

HA van szerszámod, vagy segítséged, érdemes a főtengely csavart leellenőrizni, hogy meg van e húzva és be van e ragasztva, mert szeret fellazulni.

itt sok mindent megtalálsz, akár cikkszámokat is

http://www.husaberg.com/dealer...
a verseny gyújtást még most se tudom mit takar...de a kormányon van kapcsoló is, amin a "normált" és a "versenyt" lehetne kapcsolgatni, de mivel csak "verseny" van benne így nem lehet kapcsolni...így magyarázta el az eladó
de szerintem lefényképezem majd és megmutizom nektek hogy mégis milyen ez a gyújtás
igen 300 körül számoltam én is ezért rágódtam rajta...de szerintem úgy lesz ahogy írod, ezt a szezont megpróbálom vele..
ha már olaj csere lesz az oldal deknit leveszem megnézzem ott is mi a szitu az nem sok idő, és ki tudja lehet egy fellazult/kopott alkatrészt találok..
keresgéltem már itt is üzleteket, de neten nem nagyon voltak árak, a legközelebbi bolt amit eddig találtam, 40 km-re van..írok szerintem emailt nekik, hogy milyen cuccokkal tudnának szolgálni..
itthon Kecson tudsz rendelni gyári cuccokat, légszűrő meg hasonlók amik vannak utángyártottba azt a legtöbb off road boltba kapsz.

viszont ha a labancoknál melózol akkor érdemesebb ott körbe érdeklődnöd, hátha jobbak az árak.

olajcserénél kiderül, ha fémszemcsék vannak az olajba és a mágnesen akkor érdemes belekukkantani a blokkba. Ha szépen jár akkor én nem nyúlnék bele inkább megpróbálni ezt a szezont lehúzni vele.

egy valamire való blokk generál 300 pénz...
ja egyébként igen, indul :D melegen pöc röf..hidegen 3.-4. rugásra indult, de persze gondolom azért is van mert nem vagyok hozzá szokva még a rugásához, az önindító az nem műkszik valami kontakt hibája van..azt is megnézzem majd
meg de egy napot tudtam csak motorozni vele, mert jöttem vissza ausztriába melózni...és most olvasgatok hogy alkatrészeket honnan vegyek, mire figyeljek stb...
kb egy hónap múlva megyek haza megint akkor szeretném kicsit helyre pofozni, meg átnézni (olaj/olajszűrő csere, légszűrő csere, teleszkóp olaj/szimering csere, stb)
és szeretném ide kihozni osztrákba, mert a környéken nagyon jó szerpentines utak vannak, kicsi forgalom, helyek dombok...meg gokart pálya :D
de igazából egy full blokk generálon rágódok..egyrészt azért mert akkor tudom hogy minden nulla üzemórával kezdődne...másrészt meg mivel ki tudja mennyi üzemóra van benne(kmóra van csak rajta abba meg 4600 km, van ami szerintem tuti hogy nem valós) kicsit félek vele a lábán kiindulni vele..720km..
megvetted végül?

ha tudod indítani és használható akkor ne is cseréld
köszönöm, mert az van rajta, és nem akarnám még most lecserélni ha nem muszáj...
mindegyikkel brutálisan menek a bergek, de a delorto nagyon érzékeny az időjárásra és a beállításra, a keihinel ez megszűnik, télen nyáron indul pöcc röfre.
Ez miatt biztos hogy vmivel jobban is megy.de szerintem az nekünk hobbi motorosoknak nem olyan észrevehető.
a keihin karbi mivel jobb mint delorto? itt olvasgatásból az derült ki számomra hogy a delorto karbit állítgatni kell mert különben nehezen indul a gép...de teljesítményben is jobb a keihin karbi? vagy a mikuni?
köszi a válaszokat előre is
Gyári enduro dob volt rajta, én csináltam meg átmenőre, de nagyon leszűkült a vége és nem tettszett a hangja. Nem az a mély hangja volt hanem inkább éles csattogó.
Palinak meg kó áron volt egy konplett arrow rendszer ami elvileg 550 re van méretetve.
Azt mondta neki is volt fent motoron és érezhető volt.
mi volt a baj a gyári rendszerrel? enyém olyan durván szól hogy soha nem vennék rá utángyártottat. off roadra mondjuk még hangos is lenne zavarná az őzikéket.
Kész a berg (már csak első fék kéne) mentem egy kört az utcába, hát a komplett arrow rendszerrel nem leszek a lakók barátja mocskos szépen szól, de pont olyan hangos is
Ment az üzi a g-mailra.
Írj egy árat amit gondoltál rájuk e-mailben, ha gondolod küldök képeket is viszont a távtartókat párban adnám, mert mit kezdenék egy darabbal. Van szép állapotú lengővillám is.
Mennyi lenne az áruk?
krosszmotorok.hu vagy Bencsik Pali
Méretet nem tudok, de germalex.hu
Nekem bevált.
erre én is kiváncsi lennék..
egyébként valaki tudja fs 650 (2003) első teleszkóp szimering méretét?
Sziasztok! az lenne a kérdésem, hogy 96 FE-350 hez és 99 FE-501 hol tudok új illetve használt alkatrészt és idomokat vásárolni!
Szia! Dob megvan és a tengely is távtartóval.