semmi mechanikus baj nix 2003asokkal..
a gond a sem..milyen gyujtással volt.. és a delorto-péd karburátorral..
azzal a delortpoéddel.. amik pl a elcé 4ben meg jól dolgoztak.. az elcé 4ben is és a 2000 előtti bergekben is.
és aza klétezer előtti berg is sem gyulytású volt.. csak akkor valahogy azok indultak..
2000-2003ih a osztott blokkosokkal volt a baj..
mire kitanultma a módját...
úly gyújtást tekercselni a régi helyére ami évente leégett!
azzal már volt látható szikra is.. mig a gyári azolyan halovány volt
illetve a karbi alapjárati rendszerét fel kellett fúrni.. a al j fúvólka alat van m,eégyegy.. azon a levegő nyilást kicsinek éreztem.. mondom azért nem érzi a depressziót a gép..
és úgy is volt..
azt 100asra felfúrtam.. onnantól kezdve a 650 ..indult is hidegen melegen!
de akkor is..
az utána lévő..2005 fc 450 az konkrétan ... egy évezreddel jobb technika volt..
a 2002-3 650 limited volt életem nagy kudarca két évvel később az 2005 fc 450 meg életem legmegbiz6óbb legköltségmentesebb gépe
3,5évet volt nálam..azalat soha sem hagyott cserben soha!és a blokkra költöttem ez idő alatt.. vagy 8 ezer ft...(a 3 bd vizpumpacsapágyra!) semmi másra!
Az exc nél elkövettem azt a hibát hogy rendbetettem az utolsó csavarig majd eladtam...
Időm nem sok van motorozni viszont mikor megyek vele pótolhatattlan amit nyújt, én teszem rendbe magamnak, tudom hogy jól meg van csinálva így eladni se nagyon fogom.
A fejvakarás majd akkor kezdődik ha nem lesz alkatrész hozzá
De akkor meg lehet betolom vmi szalonba és kihozok egy 0 km es ktm et.
Az exc nél elkövettem azt a hibát hogy rendbetettem az utolsó csavarig majd eladtam...
Időm nem sok van motorozni viszont mikor megyek vele pótolhatattlan amit nyújt, én teszem rendbe magamnak, tudom hogy jól meg van csinálva így eladni se nagyon fogom.
A fejvakarás majd akkor kezdődik ha nem lesz alkatrész hozzá
De akkor meg lehet betolom vmi szalonba és kihozok egy 0 km es ktm et.
Tartós dolgot nem tudok tavaly vettem 320 órával elvileg 300 nál volt szétszedve "felujítva" a blokk. A dobozba amit kaptam hozzá :dugó, csapágyak, vez lánc, kuplung volt valószínüleg ezeket cserélték. Olyan 40-50 óra körül mentem vele tavaly, ha kihuzza a jövő télig akkor úgyis szétborítom...
Én kapásból úgy kezdtem hogy a szabadon futója szar volt, meg a berugókar is ez kapásból 50e ft...
Most szétborítottam a futóművet, elöl minden cserés (szimmering 6db csuszógyűrű, hátul szimering meg alsó pds, komplett lengővilla tűgörgők...
Részben tudtam hogy mit veszek, részben nem. Annyiban bántam meg a berg dolgot amit Janó is említett, hogy az alkatrész beszerzése macerásabb, és nincs úgy teli a net/ebay mint mondjuk ktm cuccokkal.
csibész?
nekem a huskyn minden izmom megfeszítve kell hogy legyen akkorát tép
ha van valami korrekt állapotú füves rét ahol nem ássa el magát egyből a pöcsömmel is kapaszkodni kell mert csúszok a hátsó lámpára
bár sosem néztem tud-e egykerekezni 100nál
a gond a sem..milyen gyujtással volt.. és a delorto-péd karburátorral..
azzal a delortpoéddel.. amik pl a elcé 4ben meg jól dolgoztak.. az elcé 4ben is és a 2000 előtti bergekben is.
és aza klétezer előtti berg is sem gyulytású volt.. csak akkor valahogy azok indultak..
2000-2003ih a osztott blokkosokkal volt a baj..
mire kitanultma a módját...
úly gyújtást tekercselni a régi helyére ami évente leégett!
azzal már volt látható szikra is.. mig a gyári azolyan halovány volt
illetve a karbi alapjárati rendszerét fel kellett fúrni.. a al j fúvólka alat van m,eégyegy.. azon a levegő nyilást kicsinek éreztem.. mondom azért nem érzi a depressziót a gép..
és úgy is volt..
azt 100asra felfúrtam.. onnantól kezdve a 650 ..indult is hidegen melegen!
de akkor is..
az utána lévő..2005 fc 450 az konkrétan ... egy évezreddel jobb technika volt..
a 2002-3 650 limited volt életem nagy kudarca két évvel később az 2005 fc 450 meg életem legmegbiz6óbb legköltségmentesebb gépe
3,5évet volt nálam..azalat soha sem hagyott cserben soha!és a blokkra költöttem ez idő alatt.. vagy 8 ezer ft...(a 3 bd vizpumpacsapágyra!) semmi másra!
800.000-1.000.000 között
nem egy hétköznapi berg....
Hibátlan, 2,5 év alatt 1200km, 2006-os modell.
Téli ár: 1.070.e
Illetve mi az a fekete doboz az ülés alatt?
Kérlek írj az e-mail címemre:
pergelcsaba@hotmail.com
Ott írok bővebben.
Üdv.
Időm nem sok van motorozni viszont mikor megyek vele pótolhatattlan amit nyújt, én teszem rendbe magamnak, tudom hogy jól meg van csinálva így eladni se nagyon fogom.
A fejvakarás majd akkor kezdődik ha nem lesz alkatrész hozzá
De akkor meg lehet betolom vmi szalonba és kihozok egy 0 km es ktm et.
Időm nem sok van motorozni viszont mikor megyek vele pótolhatattlan amit nyújt, én teszem rendbe magamnak, tudom hogy jól meg van csinálva így eladni se nagyon fogom.
A fejvakarás majd akkor kezdődik ha nem lesz alkatrész hozzá
De akkor meg lehet betolom vmi szalonba és kihozok egy 0 km es ktm et.
Én kapásból úgy kezdtem hogy a szabadon futója szar volt, meg a berugókar is ez kapásból 50e ft...
Most szétborítottam a futóművet, elöl minden cserés (szimmering 6db csuszógyűrű, hátul szimering meg alsó pds, komplett lengővilla tűgörgők...
Részben tudtam hogy mit veszek, részben nem. Annyiban bántam meg a berg dolgot amit Janó is említett, hogy az alkatrész beszerzése macerásabb, és nincs úgy teli a net/ebay mint mondjuk ktm cuccokkal.
nekem a huskyn minden izmom megfeszítve kell hogy legyen akkorát tép
ha van valami korrekt állapotú füves rét ahol nem ássa el magát egyből a pöcsömmel is kapaszkodni kell mert csúszok a hátsó lámpára
bár sosem néztem tud-e egykerekezni 100nál