teljesen felesleges ez a boncolgatás
a gyári könyvében le van irva minden az üzemeltetésről
amit te boncolgattál eddig itt az teljesen felesleges volt !
Még lehetne boncolgatni a témát.. de erre már nekem nincsen erőm, időm, meg el is fogynak a bergek..!
Na szóval javuló minőségi tendencia látszik,
annó amikor én összevettem a szűrőket látványos volt a különbség!
Nem egy cserénél és nem is 3-4-nél derül ki, hogy mi mivel lehet összefüggésbe, de a lényeg, hogy akik sok-sok üó. tudtak endúrózni (tőlünk nyugatabra!) és meg volt ki mivel ment... szóval már leírtuk miért a gyári szűrő meg miért a motul.., és a szűrő áteresztő képessége mennyire fontos egy 9 deci olajjal működő versenyblokknak.. és aki már látta hogy milyen olaj furatokon megy oda az olaj ahova kell.. stb. stb.!
Olyan problémám van, hogy FE501-es motoromon, ami 2000-es évjáratú, megadta magát a gyújtótrafó, vagy legalábbis az a gyanú. A 12V ott van a trafó bemenetén, de nem jön ki belőle semmi... Kérdés, hogy ki tudja milyen értékeket kell mérni bemeneti és kimeneti oldalon ahhoz, hogy biztosan rá lehessen mondani az ítéletet? Illetve, hogy ha kaputtó, akkor hol lehet ilyent kapni, vagy felújjítatni...?
Én is készítettem egy saját olajszűrő felmérést. :D
4 olajszűrő (Hiflofiltro, Champion, Mann filter, KTM (58038005100)) kívülről-belülről mind ugyan úgy néz ki, a papír színe (piros), vastagsága mindnél szemre megegyezik.
Mindegyik Made is Thailand, mindegyik tetején van egy sárga halvány számsor, a mann filternél 6 számjegy, a többinél 7.
Nyár elején viszont vettem 77038005044-es cikkszámú KTM szűrőt, az viszont sárga papíros volt és ránézésre is vastagabb volt a papírja, mint ezek a pirosak. (arról nincs sajna saját képem)
Üdv
Zari .. neked FE 570 van 2009 !? a telód WP ? és fémszinű
nézegetek a neten egy 570et annak meg fekete 2009 es .. többféle telóval szerelték ezt a szériát ? nyixferstén
kétezer5ös
az a szimeringa za csak is azért fossa el magát állan dölon..mert a csapágy kissé megkopik a fénye ls elkezd kicsit óvatosba lógni..
na ekkro a szimering már nem győzi és .. ereszteni fog..
az van hogy egy sima csapágybolti 2rs csapágy ment bele az utolsó évebn.. 6001 ha jól emlékszem..
a régi csapágyból kivágtam(kipattintottam a szimeringet az ajkát levágtam hogy ne legyene útban..) t.. távtartónak.. mert az kell hogy minden klappoljon..oszt ment is össze.. egy év után még mindég nem folyt.. a gyárik azok 8 rugóért nem birtak egy évet sem..
ez a 6001 koyo c-3 2rs meg 1000ft és többet tud
mikori blokk volt? ezt a vízpumpa csapágy dolgot sok helyen hallottam, de nem látom át, hogy mi ott a problém... nekem az o gyűrű fosta most el magát és szivárog az oil kifelé, de nem vészesen.
subi..
ha vlami van a gg forumon szok irni és ott is olvasgatok..
de a fc 450 volt életem legmegbíz6óbb legkevesebb pénzből élő gépe..mondjuk 720 ról 300ért teladni 3,5 év használat után ..elég nagy bukó...
de csak az én álltalam belerakott 400-500 óra.. gyakorlatilag a blokkra ráköltöttem 3 db vizpumpa csapágyat.. amit a végén csak egy 6001 2 rs csapággyal lett megcsinálva ...és azzal sem szivárgott az olaj! szimering nélkül sem!
szóval én cska jókat rudok mondani óla.. 13-48 átétellel volt...
szopóban nem is kevset ment..
venti nem volt rajta soha.. mégis nagyon sokára fort meg!
a hostani bergem ha olyan sokat zolgála úgy ahogy az is zolgált..akkor egy csodálatos álomszép életem lesz vele
Hello, neked volt FC450, endóróra milyen volt? gondolok a váltóra, lendkerékre teknikás, lassú pötyörgős enduro szempontjából. Mert ahogy néztem sokszor lendületből is mentek.
a gyári könyvében le van irva minden az üzemeltetésről
amit te boncolgattál eddig itt az teljesen felesleges volt !