Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nagy okosságot nem mondtam. Ha viszont lehet hinni a mol-nak és az api teljesitményszint táblázatban foglaltaknak akkor ha megnézed ez a mol dynamic moto 4t racing magasabb szintű ( sl ) mint a silkolene ami sj. Ugyancsak a táblázatból kiindulva a motorjainkba nem is mehetne sj-nél alacsonyabb szintű olaj, viszont ennek meg ellentmond a példád mert az elf az "csak" sg. Érdemes talán még ezt az olajat is lecsekkolni ez olcsó és sl. : Eni i-Ride Moto 10W-50.
hály... irtam is.. csak azért nézgetem menrt engem ez a kenéstechnika..ez baszottul éredekll.. a sok sok infó.leszűrninagy következtetéseket nem tudok..de imádom böngészni

amúg az összes oalj még a full hagyományos 4t is tudja a a jasó emmAat..attól lehet nevezni négyt-nek hogy tudja!
az hogy sg sh sj vagy sl... vagy pl a bell az sm az már mutat valamit..
de igazán az ha hosszabb távon.. vagy mondjuk valamilyen nyűg volt az egyik falyta olajnál furcsa hang vagy a váltó kicsit nem úgy dolgozik.. és belerakja az ember a máik olajat és azzal meg ..megy évekig gond nélkül.. na az a valami..
10 nél szoktam, csak mindig ugy jött ki a lépés hogy az 1-2 órásra tervezett motorozás 4-5 lett
Az nem rossz ár kolléga úr. Én sem megyek sokat, csak hétvégére korlátozódik a menet. 10 óránként cserélem. Ez egy elég jó olaj, ha megnézed a gépkönyv a jaso ma-t javasolja, ( 5100 is tudja ) amit a silkoleen 15w50 túlteljesít. Hallod ha 10-15 óránként átlag paraszt felhasználóként böcsülettel cserélve van az olaj az okés szerintem.
4000 ért kapom a motul 300V factoryt... az a pár száz forint többlet nem számot tevő. Idén 3 olaj cserém volt, és max 15 óránál ledobom az olajat meg a szűrőt is.
Nekem is szörnyű hangokat ad ki a gép, de ez jó föleg a zebránál. Ha bevált az elf akkor miért akarsz váltani? Nem hinném hogy a mol jobb.
na hamár itt az olaj téma ami nálam kifogyhatatlan érdeklődésre tekint
itt a mol.. ez is van 2500 ért.. ez 5w 60.. érszing..
ez?
http://www.mol.hu/images/pdf/k...
2700körül ilyet is tudnék.
de sajna nekem a fc 450 olyan de olyan szrönyelmű hangokat adott.. alig vártaqm hogy hazaérjünk és egyből cseréltem le az olajat.. előttes em.. és azután sem volt semmi hangja. a hagyományos zinti olajaknál!
de pl én a sx 525 sx 520 fe 650 berget azt 15w-50 fukszal hajtottam ami a zx9 gyári olaja..de mondom fc 450 az meg azt hitte mszéthullik..úgy nyüszitett már a fele hajtáskor meg akartam álni ..és hazatolni.....mert be voltam kulázva mi let a belesejével.. aztán
repsol racing 4t 10w-50 minerva 10w-60 motorex 10w-50 honda racing 10w-40 .. majd az utolsó évben az elf 10w-50 4tech azokkla ment még a gép 3,5 évet nálam.. hozzányúlás nélkül....
ugyhogy.. naálam sajna a fuksz ..az most nem játszik.. bár hhaver szerkólya is fukszal megy.. de mióta az fc 450 sirt vele.. nálam nem lyátszik
én már láttam ilyet képen. Én ilyet töltök a gépembe még olcsóbb is mint a bel réy. Annyi mint egy 5100 csak anál jobb.
Valakinek nincs fotója blokkvédőről, hogy hogy van felfogatva?
Sziasztok!

Keresek jó állapotú műanyagokat 2000-2005-ig.
Minden érdekel.
Sárvédők, lámpa, tankspoiler, stb.
Csak is törésmentes és szép állapotúak érdekelnek, dekorral.
Akinek van és megválna tőle jelezze nekem!
denes.konkoly@gmail.com

Üdv!
sziasztok.. erről az olajról.. bel ray 15w-50 ahllott már valaki?
http://motopartsshop.hu/?oldal...
eladó egy balos dob
06 30 635 9305
üdv! ez az az olaj?Hydro SA15
Sziasztok. Mi a külömbség a husaberg fe400 és 501 es fütengelyszárán? amire a lendkerék rámeggy arra gondolok.. pl milyen vastag melyik.. (1997) Előre is köszi
Köszi mestör. nem írtam be elé hogy hydro mikor kerestem, csak az hogy hidraulika olaj és nem dobta ki. ezek szerint mégsem annyira barátom a gúgöl. köszi
okosak a fórumon..külfŐdrŐ
bébiolaj.. bébi-gabiból olajcsere után

ami nem nyirja ki.. az csak ia a hidraulika olaj!..illetve a magurás fékeknél ami van a bályszikülökön tárcsafék.. az a magurás olaj az még nem zabálja fel a gumit belül.. a többi ..mind...
lhm olaj sem nyirja ki...

de ami a ok teszteleésből lejött
nagyon nem mindegy hogy a hőtűrő késességük mi az olajoknak..
mert pl lhm olaj az elvékonyodott..és könnyedzet a karmanytúnál...
a repsol 10w telóolaj meg..meg molos sima hidro olaj is... úgy meg fort hogy elemnt a kupéli tüzforró eksztrém end gyúrózáskor..persze ahogy meghült egyből jó lett és ment tovább..de erős nyektetést nem birlyák...
ez a sa 15..ez meg bir..
nix nyomáspont változás, ingadozás, puhulás, hülyülés elvékonyodás... ez birja azt amit egy kuplinak birni kell

és az egy liter...1200 ft az az meg ..ha locsolod pocskolod is .. kb örökké elég lesz...
bakker .. én sem találtam róla semmit.. lehet nix is ilyen olaj ..
de ..lehet hogy mégis...
http://www.mol.hu/hu/autozzon-...
igy néz ki.
http://www.avol.hu/termek.php?...
Sziasztok. eggy jó pár kérdésem lenne hozzátok. Eggy 97es husaberg fc501 és eggy 96os husaberg fe 400 tulajdonosa vagyok. az a kérdésem h az fc 501re milyen komolett gyujtást rakjak ami jó rá és lessz vele világitásom mert cross és most a gyári gyujtás rendszerrel nincs. előre is köszi!
Kolléga úr
volt egy kis értekezés a ktmen a hidro olajról. amit írtál hogy mol sa15 olyat a neten nem találtam habár a kúton nem néztem. Na figyelj, olyat hogy bébiolaj - a külföldi fórumokon írják hogy használják - esetleg ti próbáltátok már?
Magamat ismereve simán kipocsolok 1 decit abból a drágébbikból így az nem igazán fincsi.
Köszi
hály skacok..
ha valakit érdekell kuplung felső munkahenger felújító szett
husaberg magura mineral oil os 2000 évjárattó...illetve..ktm exc sx 2000 évjárattól, átmérő: 9,5mm
..felső kuplung munkahenger felújítos szett magura mineralos olajos kuplihoz...bontatlan gyári csomagolásban
.. ez a sima mineraloshoz való a gyári visszahajló karral elátottakhoz nem jó.
mondjuk ha valakinek a régi olaj.... nem időben cserélt olaj már meg nyammogta vagy esetleg fékolajjal töltötte volna fel.. azoknak ez kapóra jöhet
ára: postával együtt 10.000, posta nélkül 8.500
vbergviki@citromail.hu
Sziasztok! Ha egy jó gépet akar venni valaki....
Ami még eladó: első telók (nagyon szépek), villahidak, kormánycsapágy, hátsó gátló, lengőkar, hátsó sárvédő, hátsó fék, Motorblokk bontva, vezetékek és egyéb elektromos dolog, tank (sárga), kipufogó, első fékmunkahenger.