Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !
Fe 501-es szeretnék vásárolni,2002-es évjáratút néztem.
Mennyire szervizigényes ?Vételnél mit nézzek?
Előre is köszönöm !
Ktm kecskemétbe hirdették ha minden igaz ott a szerelőé volt, tőle vette meg a mostani gazdája vmikor augusztus környékén.

Ha esetleg megveszed az akra rendszer érdekel róla
A felnit kiszúrtam, az idom az pont olyan sárga mint az alap verzion. A karbi mindegyiken 41 es.
Elvileg a villanyak mart mint a ktm factorin.
Ja és fekete DID felnikkel van az excel helyett.
Matrica, felszereltség, idomok színe, 41-es karbi(lehet, hogy a többin is ez van). Ktm szerelő barátom mondta, hogy a force keresettebb típus.
Mint a ktm lc4-nél a prsetige kivitel.
Sziasztok,
Valakinek ismerős a képen szereplő motor? Szükségem lenne valami háttérinfóra, esetleg szervíz történetre ha ismert. :)
Köszi előre is.
V.
Most keresgetem a neten de nem találtam semmit róla
Miben külömbözik az európaitól?
Eredeti force edition, amerikai piacra készült modell. Utoljára az exc520 nyergében éreztem ilyen jól magam, pedig volt pár vas azóta...
2004-es Husaberg FC450
első teleszkópok+villahidak+kormánycsapágy+hátsó gátgó=70000Ft
Nekem Fc 470 van 2002-es, abba KTM 450SX '03-06-é lett beletéve.
PROX cikkszáma száma 03.6423
Wössner is gyárt, azt nem próbáltam még.
alul a csap szélesebb, Husabergé 60mm , ennek 64 talán. Esztergányos pillanatok alatt lecsapja.
Egyébként a gyári minőségével köszönőviszonyban sincs, nekem 2 évet bírt ki, pedig csak hétvégi hobby endurózásra használom a gépet, igaz pörög bele a km, mert nem csak a kocsmának támasztva áll szombat délutánonként :)
szép, és nem is volt drága érte. csak a matrica szerint Force nem?
kepesmotor+hasznaltauto kb. 1 napig
2004.10.24. 20üó( összes 188) rendszámos, forgalomból kivont.
Lánszett+foncsor csere és hibátlan, igaz 630e volt.
Ezt hirdették vhol? Nem láttam egyik oldalon se.
Valakinek ismerős? Ma került hozzám.
pont ez volt a bajom, hogy hajtókart nem hoznak hozzá az utángyártók, lehet a gyakorisága miatt... viszont dugó az van 3 féle, 3 méretű, úgyhogy az egyszerű volt.. Egy napos kockulás után találtam kart is, a régebbi KTM SXF450 hajtókarja megegyezik vele méretben, annyi a gond vele, hogy a csap szélessége a bergben csak 60mm a KTM-é 64... gondolom husosabb a főtengelyen a súllya.. a gépműhelyes azt mondta simán orvosolja, leköszörül belőle és már nem is lóg ki.... Gyárt a wössnwr, és a prox is, nem is rettenet áron, 46 ezer HUF ért szinte hozzám vágják.. csak azért írtam, hátha valakinek hasznos lesz, a hengert akkor meghónoltatom! nem tudtam,mit bir a bevonat... Sima nicasil.os hengert hónoltattam már, de ezt a hüvelyt gondoltam inkább megkérdem... Köszike!
Akkor mi történik ha a berg alá is ilyen futómű meg egy akra rendszer társul?
http://mxonline.hu/osszehasonlito_teszt_husaberg_fe570_ktm_500xc_w_ktm_
450sx_f
nimi..
kis összehasonlitás.. egy gyári áálapotú fe 570 vs tuningfutóműves 52 elsőtelós + szupertrack szos pds futómű exc 500 vs sxf 2011 450 az is szupertuning telókkal...
hát azért a széria berg ..1millából tud közel olyat mint a szupergépek amik alatt ott a 9000 ályrós futómű..azéert ez ..elgondolkodtató ..nEEm?
ha használod akeresőt sokmindent megtalálsz. nikasilos a henger, honolni lehet, fúrni nem.

hajtókar meg ha gazdag vagy gyári, ha nem akkor amilyenre a pénztárcád futja.
mindenkinek más gyártmány jött be, már ha van belőle utángyártott
Róla lemaradtam
Jani után Zsolti volt a szerelő. Amikor én vettem a Berget, 2008-ban.
Jani után jött más promotoba.
senki semmi okosat? ki kell dobni?