Hát azon már tul vagyok mert tavj meg gyűrűztem én is a gyári gyűrűket megvettem csak nem birta 10 űzemóránál tovább. Megint kezdett füstölögni. De át is lett alakítva vas hüvelyesre. Venni kéne bele dugót, a hüvelyt meg max méretre fel hónolni mer pont ki adja még, ha max méretű dugo megy bele. Erő az valami kegyetlen van benne, meg nem is zörög a blokk se meg indul is mert kapott egy keihin karbit, azt ezzel sokkal jobban veszi a lapot mint a gyárival. Csak mondom hátha tud valaki valami okosat árak ügyben. 53000 körül van egy uj.
Ha érdekel van hozzá egy gyári új gyűrűszettem. Nekem is csipegette az olajat, megvettem hozzá a gyári husaberg gyűrűket, de ugyanúgy füstölt tőle, szóval vettem utána wössner szettet, amibe természetesen nem volt jó ez a gyűrű, mert vastagabb vagy vékonyabb már nem emlékszem
Na elkelt a motor is...
pedig a télen szétszedtem, váz szinterezés, új műanyagok, csapágyak, stb. Igazából magamnak csináltam, de aztán jött egy hirtelen ötlet, meg a vevő ott állt a pénzzel, nem volt már mit tenni.
Adott egy Husbaerg FE 450.
Olajcserénél a leeresztő mágneses csavaron egy ilyen vasdarab. Miből törhetett ez le?
Invesztélnék endúró szettbe.Minimum ilyen állapotúba. 20-as hátsó, 26-os első. Sima alu nem eloxált érdekel.
pedig a télen szétszedtem, váz szinterezés, új műanyagok, csapágyak, stb. Igazából magamnak csináltam, de aztán jött egy hirtelen ötlet, meg a vevő ott állt a pénzzel, nem volt már mit tenni.
Amúgy milyen évjáratról beszélünk és mikorra várható, hogy eladná?
Ide írhatsz konkrétumot is: maximum99 {kukac} freemail.hu
Ára: 5500Ft
Érd.. 70/3650837
Husaberg FC450-es CDI eladó.
Bár kicsit nehéz lehet terepre mint egy 450 vagy 550.
Miért kérdezted?