Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rohadj meg papírzsákban!

Nekem legalább van mit látni, neked csak az aranyered maradt.
Mivan SIPAK? HULLIK szét a FOSTALICSKA?

VAN még ojjan alkatrésze amit NEM láttál? NETALÁN ÉPP?:)
Köszi!
Ne legyél lusta! :)
ITT a könyve, ennek alapján el tudsz indulni.
Könyv szerint 68. oldal pdf szerint hetvenedik.
Valaki esetleg tudja a kuplung alatti tűgörgők méretét? És azt hogy szabvány méret-e vagy csapágyboltban lehet-e kapni?

FS 650 2004
Abszolút egyetértek! Ha nem volt szempont és nem is úgy készült, hogy 2. személyt is lehessen vinni vele, akkor nem is érdemes vele vacillálni, mert tényleg csak az lesz amit leírtál... egy kényelmetlen és bizonytalan motorozás.
Látom elég elfogult vagy...
Így kár is írkálnod.
Te 510 volt 1990-ben is. Kis barátunk szerintem arra a régi szottyadt betegágyra gondol.
Vagy neked kellene kipróbálnod egy Berget. Esetleg venni egyet. Majd megvilágosodva talán nem írnál baromságokat a foteltapasztalataiddal.
Én álltam már te 510 mellett a bergel, meg sm610 mellett is... Kb mintha egy cr125 öt tennél egy kdx125 mellé. Azokban is annyi közös van, hogy japán gyártmány.

Egy szónak is 100 a vége. Lehet rá fabrikálni lábtartót de nem lesz élmény. Beül a picsája, hanyatt vág gázra és himválózik. Az egész futóművet 100 kg környéki "terhelésre" tervezték.
Fékezésnél rádcsuszik az utas, téged meg fellök a kormányra a segglukadat meg a tanksapka fogja iritálni.
De ha nekünk nem hiszel vegyél 1-berget, és vagy igazunk lesz vagy nem, de a vagy az biztos!
hogy a picsába ne lenne rajta utas lábtartó?
nekem te450 van ami szinte ugyanaz mint az 510 és azon is van, a forgalmiban is 2 személyes
az más kérdés hogy max ilyen 40 kilós gyerekekből fér el rajta kettő
Tisztában vagyok a Berg történelmével, mivel a kedvencem.
Szerintem meg eléggé közel áll egymáshoz a 2 márka és lehet ki kellene próbálnod egy TE510 -est.
"Mert ha belegondolunk a Husky -t se szalonna sütésre meg kirándulgatni találták ki"
Pedig de, kb annyit is ér...

Azért legyél vele tisztában hogy Hásky az nem Husaberg és még csak hasonlóság sincs köztük.
Kicsit olvassál utána a Berg történelemnek és majd rá jössz hamar hogy miért nem létezik az hogy 2 személyes Berg!
Igen kompromisszumot kell kötni...
Alapvetően azért vennék ilyen motort mert tudom, hogy mire képes és szeretném is kimotorozni.
Csak a jelenlegi DR350-el az asszonyt is el tudtam vinni néha kicsit motorozni. A Husky-ból kiindulva érdekelt a dolog, hogy Bergeket is felkészítették-e esetlegesen 2 szeméyre.
Mert ha belegondolunk a Husky -t se szalonna sütésre meg kirándulgatni találták ki, de mégis azért fel tudsz magad mögé ültetni valakit, ha éppen úgy akarod.
Na én is a TE510 -ről tudom ezt, mert haveromnak az van.
Nincsen rajta gyarilag labtarto. De ha nem veretos elmenymotort akarsz akkor ne vegyel ilyet mert ez pont az. Erdobe retere pofogni, szalonnasutesre elmenni klr600-at vegyel vagy valami hasonlot. Hsb-re labtartot olyan mint egy ducati panigale-ra apehanger kormanyt tenni.
Nem, jók az értesülések simán van hátsó lábtartó meg 2 személyes papír a huskyhoz - TE510-ról beszélek. Szerintem exc is működhet így...
Üdv.
Még mindig érdekelnének a tapasztalatok vélemények a Bergekről. Másik márkákhoz képest mire kell jobban figyelni stb.
köszönöm
Persze hogy nem úgy képzeltem. Nem mondom hogy alkalmanként nem működhet a dolog, de te tudod.
Hát jó, most nem úgy kell elképzelni, hogy veretős élménykörre mész... inkább csak az, hogy motorozol erdőben, réteken... fel a hegyre, le a völgybe... nővel vagy ember
Akkor lehet hogy tévesek az infóim a TE -vel kapcsolatban.
Rákerestem te510-re de nem láttam utaslábtartót rajta, de attól még lehet hogy van.. párszor vittem ismerőst "csak egy körre" láblógatósan, de ha lett volna utaslábtartó akkor is szenvedés lett volna menni vele. Lehet az LC4 tulajok ezt cáfolják, de sztem azon se lehet egy élmény utassal motorozni.
Én úgy tudom, hogy pl. a Husqvarva Te510 -n van lábtartó. Az ugyanaz a kategória mint az Fe550, nem? Ezért kérdezem, hogy a Bergeken is van-e. De ezek szerint nincs.
Kár, mert így a barátnőmet nem fogom tudni vinni vele, ha kicsit motoroznánk. Mondjuk van egy ismerősöm aki tudna csinálni hozzá lábtartót, mert olyan helyen dolgozik és anno csinált ő is az XR400-asára... csak az ugye mégse olyan, mintha lenne hozzá gyárilag.
Egy ilyen motoron miért lenne utaslábtartónak hely? Van aki barkácsolt rá utaslábtartót, maximum ennyit tudsz te is tenni.
Jó most az más kérdés amit Te írsz és igazad is van...
De engem az érdekel, hogy gyárilag elő van készítve, tehát lábtartó van 2. személynek vagy a helye meg van?
Ha van is ilyen forgalmival akkor sincs semmi keresnivaloja utasnak egy ilyen gepen. Ez egy hardcore versenymotor. Turazni vegyel turaendurot.