Próbálj vissza olvasni, attól okosabb leszel. Nagyon sok mindentől függ h mit mikor kell cserélni, ha szerencséd van és kifox egy rendes állapotban levő Berget akkor jó ideig elég ha az olajat cseréled, légszűrőt tisztítod és a szelephézagot nézegeted. Mindenkinek más tapasztalata van, valakinek 22 óra után összedőlt a blokk, valaki 200-at is elment úgy h semmi baja nem volt. Olajcsere 10-15 óránként. Sokan azt mondják ha megveszel egy Berget az első utad a szerelőhöz vezessen, szedje szét, nézze meg, mások inkább azt, h hajtsd amíg szét nem hullik. Ebből itt mindig vita van.
Szép Napot Hölgyek/Urak!
Egy ideje nagyon megtetszett nekem a pályázás,viszont ami a közelünkbe van pálya az inkább supermoto pálya (rövid sok kanyarral) nem igazán az Sv-nek való!Nagyon elgondolkoztam egy régi álmomon egy Husaberg Fs 650-en ,az üzemóra engem nem riasztana vissza, de mégis érdeklődnék tőletek,hogy a motorikus alkatrészeinél mit mennyi üzemóra után illendő cserélni? Azt ,hogy mennyit használnám igazából üzemórába nem tudom megsaccolni inkább km-be az kb 3000 lenne egy évbe...
Köszönöm a segítséget!
jaja pont emiatt nem foglalkoztam vele en.. amugy jo megbantam,h eladtam.. ugy fest nem megyek ausztraliaba es en meg amiatt adtam el.. most meg egy szazeves honda xl 600 assal gurgulaszok de hát....
jaaaa vagom, az pehh nekünk is amiatt allt meg egyszer a hajtókar..ezert kapott uj dogot meg mindent.. aki széthuzta a főtengelyt, az nagyobb furatott rakott rá pont emiatt de ugy látszik keves volt.. dugó,henger nem sérült?
Hát a láncon már nem lehetett feszíteni ezért cseréltem, sajnos eltömítettem e járatot és beállt a csapágy, a hajtókar még elment volna de már nem raktuk vissza. Sokkal csendesebben jár mint mikor elhoztam, az oldaldeknit még nem sikerült letömíteni, a blokkhaz deformálodva van a heggesztés miatt. Egyébként már működik
hajtókar 35 ezrembe volt plusz főtengely szét huzás és összerakas, vezerműláncból meg egy speckot kapott ami erősebb mint a gyári. Lett valami a géppel,hogy meg kellett bontani? (Az enyém volt a motor, nem akitől vettétek hanem akinek csinálva lett)
Üdv. FE 400-on hajtókar csere volt, összerakás után nehezen indul, ha be is indul lefullad. szétszedés előtt 1-2 rugásra indult. karburátorhoz gyújtáshoz nem lett nyúlva mi lehet akkor?
szia.tudok egyet,de nem bagóért,viszont tuti jó a karbi,nem kell tartani hogy úgy jársz mint én.vettem egyet 50ért,és 35 költöttem rá egy hónap múlva.ha kell,tudok tel.számot adni,szomszéd településen van.
1882. Az első adat amit kiír az info kijelző bekapcsolásakor, gyakorlatilag kiüti a szemed. Ha 2206 ot ír ki enduro az óra, és 17%-ot csalni ( többet mér) fog sm kerékkel.
Egy ideje nagyon megtetszett nekem a pályázás,viszont ami a közelünkbe van pálya az inkább supermoto pálya (rövid sok kanyarral) nem igazán az Sv-nek való!Nagyon elgondolkoztam egy régi álmomon egy Husaberg Fs 650-en ,az üzemóra engem nem riasztana vissza, de mégis érdeklődnék tőletek,hogy a motorikus alkatrészeinél mit mennyi üzemóra után illendő cserélni? Azt ,hogy mennyit használnám igazából üzemórába nem tudom megsaccolni inkább km-be az kb 3000 lenne egy évbe...
Köszönöm a segítséget!
érdeklődni telefonon 06304053450
hogy mi lehet. most már vili. Köszi.