Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

REXI...attól hogy NETALÁN jó a szelephézag még lehet szelepzárási probléma...ami nagyban befolyásolja a motor működését, főleg az alapjárati üzemet.
Azt sem értem miért nem viszed el olyanhoz aki meg tudja csinálni,mit kisérletezgetsz vele...a levegőcsavar beállításáról se tudtál nyilatkozni hogy hogyan és mi szerint kell beállítani...akkor mit vársz?Ez a távgyógyítás amit a szerelő csinál működhet... de csak annál aki tudja is hogy mit is kell csinálni.
Tökéletes válasz...de REXI hetek alatt sem képes megérteni:)
Nekem a Husabergek és a KTM-ek is mindig egy beállítással mentek kora tavasztól késő őszig..gond nélkül,max a levegőcsavaron kellett korigálni egy leheletnyit,de ez sem volt jellemző..Persze csak a 4T-k...
Duke! A hőingadozás az a 2T motorokat zavarja főleg, a 4T motorokat kevésbé...én sem a karbinál keresném a probléma okát...ha ki van takarítva a karbi, és a gyári paraméterek szerint be van állítva, akkor annak jónak kell lenni.
lehet más gond.. de tuti nem a szelep

én is furcsállom hogy ennyitől azt mondja fuck biztos van más is.. deee, akárhogy győzködöm a szerelőt, mindennel elküld, csak a karbit erőlteti
REXI...gyanítom hogy ott már valami más probléma is lesz a karbisztoron kívül. Ennyi hőmérséklet változástól NEM szokott baja lenni egy motornak sem.Úgy csinálsz bazmeg mintha egyik nap a CSOMOLUNGMÁN,másik nap meg valami uránbánya mélyén motoroznál.Neked má fel kéne fogadnod AIGNER SZILÁRDOT a szerelő mellé hogy mérjen neked légnyomást meg hőmérséklet ingadozást minden motorozás és szerelés előtt.
Ki tudja az a szelepállítás is hogy lett kivitelezve...biztos AS szabvány szerint...AhogySikerül:)
Na ja. Én már kezdem megkedvelni, olyan igazi idióta típus.
Azért remélem neked érthető volt, hogy lett a (duke=)herceg-ből király!
Aztán meg vigyázz is mert majd jól nem segít ha lesz kérdésed!
ja és ami beállításokkal vettem azok -5 fokban voltak jók. +10ben gázra torpant, így akkor át lett állítva (jóra)
szóval megvétel után kb 2 napig volt az a beállítás, mert ahol vettem ott jó volt, itthon meg használhatatlan, majd ismét jó, most meg a franc se tudja már
március 2-án vettem, április 11-ig hibátlan volt .. 14 körül jött a melegebb idő - azonnal alig akart indulni, menet közben pirosnál leállt... némi variálással jobb lett, de hosszan pirosan állásnál le-leáll. én? én mindenre gondoltam már.. a szerelő azt mondja ez csak karbi lehet (esetleg gyertya..) mikor megvettem már fura volt a 3,25-re kicsavart levegő, de akkor jó volt azzal

mondom, én már kaptam egy pár alkatrészt, gyújtótrafó (gyertyapipa), tekercs, jeladó... átszereltem, nem változott

az összes vezetéket széthúztuk, megnéztük. a kartergáz kivezetést megszagoltuk, nem benzinszagú, nem folyik össze az olajjal a benzin

a gyertya szép barnás színű volt, ahogy a képeken jónak volt leírva (bár próbálgatásokkor eltolódott először fekete, majd fehéres irányba, de az már orvosolva lett, ismét jó)

ha nem is a karbi a fő hiba, jelenleg tuti az (is), mert az alapjáratán hallatszik hogy kevés a benzin
és mondjuk arra nem gondoltál, hogy ha ezzel a beállítással vetted és használtad egészen 3 héttel ezelőttig akkor vmi más bibi lesz?

azért az elmúlt pár hónapban már volt melegebb idő ahol rosszalkodhatott volna ha beállítási gondok vannak.

de azért egy 4t nem annyira allergiás a beállításra mint a 2t. és nem így reagálná le a rossz karbúrációt mint ami hibát a tied produkál
Mennyivel jobb volt a légkör Duke73 érkezése előtt, de azért köszönhetünk neki is valamit, a sok fikázás és mellébeszélés ellenére fellendült a topic élete.
figyelj, van olyan, akinek ugyan az a gépe mint nekem (annyi hogy nem akra dob van, de a gyári "ki van pucolva") és majdnem gyári értékekkel csavargatás nélkül JÓ télen/nyáron... na de az enyém alapból meg lett piszkálva annó, mert volt tulaj azt hitte ő lesz a red bull romaniacs bajnoka és hogy szanaszét kell babrálni (aztán rájött hogy neki mégis z750 kell) szóval, az én gépem ne legyen mérvadó.. ettől még vehetsz narit bár tuti nem egy xr szervizigényű
lehet mégse kellene lecserélni a hondát km-re
az jó -10ben is meg +40ben is mindenféle tekergetések nélkül
3 éve megvan azóta azon nem kellett állítani semmi
azért írd majd meg mi volt a hiba, elraktározom a "külső tapaszalatok" közé
Hozd el...hátha lehet rajta segíteni
sajnos nem, de törekedem a megoldásra.. ami infót kapok, próbálom felhasználni, aztán néha már ott feltűnik, hogy bizony nem úgy van az, ahogy egyszer, 10-18 fokig, jól be lett állítva.. aztán hiába nem nyúltunk hozzá, az idő melegedett és azt mondta, hogy ennyi vót, csinálj meg aztán.. azóta mondja. néha javulás, néha romlás, főleg a változó idő is. csütörtök délután "jó" (mint egy rota..) , péntek reggel meg ravatalon van
Ne idegeskeggy REXI...meglesz a megoldás:)
Látod...erről beszélek már napok óta...hogy ha nem tudod mit miért akkor nem is fogod tudni beállítani:) Mert ugye most bevallottad hogy NEM tudod:)
A puncira se azt kell mondani hogy SZAR ha száraz mint a puskapor...hanem tudni kell benedvesíteni...úgyhogy ne törőggy REXI semmivel,egyél zsömlét kiflivel:)
JA! És nem vagyok se Herceg...se KIRÁL...a herceg a KÁTÉJJEM:)
És még valami ha már így KIRÁLNAK tituláltál: a királyt mindig a pórnép termeli és emeli ki maga közül!:))
nem gyűjtöttem, mert nincs kitől, ilyenkor már nem hívom fel a szerelőt
mikor? meddig? -- egyszerűen, amíg nem jáó hisz azt keressük annyit mondtak, ha már nem durrog akkor alakul
amúgy, sajnos nem tudom, ha tudnám, már úgy írtam volna

ui: Ne haragudjatok az OFF-ért. De KTM-en csak annyit kapnék a sok okostól hogy jó motort kéne venni.. mert hát aminek valami kis baja is van, az ott máris sz*r
Sokáig oda voltál REXI...gyűjtötted az infót mi?:) ami persze nem baj...mert közelebb fogsz kerülni a megoldáshoz.
De még messze nem tökéletes...:)
A levegő csavarhoz visszatérve...az ok hogy ki be...de mikor és meddig és mi szerint?
KARBIdzsem...ne légy má ilyen feszült:)
Meg fognak tudni minden okosságot időben...az iskolában is ott kezdték hogy hol van a kocsinak a kereke...nem azzal hogy mér előre forog a hátsó is:) Ugye érted?
gondolom alacsony és közép tartományon fontos a tű, de teli gáznál már leginkább a fűfúvóka mérete
a levegő csavar aaz.. na.. nekem azt mondták, (csak) alapjáraton szabályozza a levegő/benzin arányt (minél beljebb van annál kevesebb levegő) de mikor nagyon ki volt csavarva akkor iszonyat gyenge lett a motor fordulaton magához képest tehát feltételezem ez is rossz infó ide valami okosság jól jönne
Na herceg, ezzel a kommenteddel egyszeribe nagy királlyá lettél a szembe!

Szeretném megköszöni neked az eddigieket.. és az itt és más fórumokon végzett munkásságod,
és részemről a továbbiakban nem kapsz reagálást az írásaidra! Tudom nem nagy veszteség neked,
de én a kis ember a nép szülötte nem állhat ilyen szoros kapcsolatba, egy ilyen királlyal mint amilyenné lettél öregségedre!

Maradok hű SportMotor Fórumozó!
Tesókám...nekem se mondta senki...és úgy a sikerélmény mikor magadtól jösz rá:)
Én meg má megöregedtem...és elfelejtettem a tapasztalatok nagy részét:)
Ennyire leadod a színvonalat?

Mond el annak a kislánynak szépen ahogy te tudod, tapasztaltad!
JA! Levizsgáztatlak REXI...de nem mondom mik a hibák a válaszokban...azt NEKED kell megtalálnod:)