Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akartam túlragozni, csak azt hittem, hogy az épp aktuális témához szólok hozzá, de látom elcsúsztam egy oldallal.
Én azt írtam hogy alá lehet menni a nullatíz alá...de NEM sokkal,és akkor még tapasztalat szerint jó,nem ég be és nem is zajos...de gyakrabban kell ránézni ennyi a hátránya...
Nem értem miért kell túlragozni...
Azt úgy hívják hogy gyári érték, nem ?
ezt érzem én is!
A kis hézaggal azért vigyázni kell, mert ha pl melegen elfogy a hézag, akkor kitámasztja a szelepet, az beég és nem fog rendesen zárni.
Ilyenkor lehet szétszedni, becsiszolni a szelepet, esetleg még cserélni is.
A túl nagy szelephézag meg zajos.
Szóval a legjobb ha kicsi a hézag, de soha nem fogy el.
Az én Bergim 2007-es.
Igen a vázszám elárulja a tutit.
Az idomszett alapján ez 2005ös. A 2007est kizárnám, mert azokban fekete az első teló. Persze azt is lehet cserélni...
Hi!
Valaki esetleg tud segíteni? Vettem egy 1998-as Husaberg FE400ast, csak néha van gyújtószikra. Valakinek valami ötlete hogy mitől lehet? gyertya,pipa jó. Vagy esetleg egy szerelőt valaki tud ajánlani Vas megye környékéről aki ért a husabergekhez?
ez 2004 vagy 2005...az idomok és a tank szerint...de ruhát lehet cserélni.
Az alvázszámba benne van melyik modellév...
Biztos vagy abban hogy ez 2007-es évjárat?
Utcán én csak nyugdíjas iramban megyek, nagy körültekintéssel! Másképp meghal az ember.
Ilyen gumikat még sose láttam, csak olyanokat amiknek cafatokban lóg a széle. Bocs, csak úgy kikívánkozott.
Űrhajót építeni se bonyolult...csak érteni kell hozzá...de meg lehet próbálni.
Ha nem tudod mit hogyan merre miért akkor tekergetheted...
Leírnád az alapvető lépéseket,műveleteket,mit ,hogyan,merre,miért...mert én se vagyok tisztában vele,szeretnék tisztán látni...
Úgy néz ki sikerül megoldanom mindent, persze nagyon sok segítséggel, de összeáll a gép hamarosan.
Lett hozzá lámpa?
Pár héten belül pedig semmi sem lesz akadály, utcai gép lesz a Drágámból! Újra együtt töltjük ezt a nyarat!
Jelenleg karbi állítgatás lesz. Az azért nem olyan bonyolult, csináltuk már párszor (pl SMC-n is) Amit nem tudunk hogy kell nem is piszkálnánk inkább Akkor fizetek a szállításért, de ne tegyek kárt.
Amúgy tisztában vagytok vele és tudjátok mit hogyan kell?
Most küldött a szerelő pár dolgot amivel próbálkozhatunk (fúvókák, tűk) veszek új gyertyát is, bár ez is kb 500km-es. Kaptam pár alkatrészt egy másik exc tulajtól. Elvinni hozzá a motorom azt mondta felesleges mert így is vagy 10 sorban van. Az alap dolgokat nézzük át itthon. Ha más a baj, akkor megy hozzá, hisz ő sem távgyógyító, csak olyan tanácsokat ad amikről tudja hogy meg bírjuk csinálni
És senki nem tud vele mit kezdeni?
fennáll a hiba.
a motor jól indul, jól megy, de melegen alapjáraton megáll (pl. pirosnál)
ha magas fordulatról engedem vissza akkor 10-15másodpercig jár de kihagy 1-2 alkalommal és leáll
ha alacsonyról akkor azonnal leáll

önindítóra csak 15perc után indul (miután kicsit lehűlt) rúgásra szinte rögtön