Én azt írtam hogy alá lehet menni a nullatíz alá...de NEM sokkal,és akkor még tapasztalat szerint jó,nem ég be és nem is zajos...de gyakrabban kell ránézni ennyi a hátránya...
Nem értem miért kell túlragozni...
A kis hézaggal azért vigyázni kell, mert ha pl melegen elfogy a hézag, akkor kitámasztja a szelepet, az beég és nem fog rendesen zárni.
Ilyenkor lehet szétszedni, becsiszolni a szelepet, esetleg még cserélni is.
A túl nagy szelephézag meg zajos.
Szóval a legjobb ha kicsi a hézag, de soha nem fogy el.
Hi!
Valaki esetleg tud segíteni? Vettem egy 1998-as Husaberg FE400ast, csak néha van gyújtószikra. Valakinek valami ötlete hogy mitől lehet? gyertya,pipa jó. Vagy esetleg egy szerelőt valaki tud ajánlani Vas megye környékéről aki ért a husabergekhez?
Űrhajót építeni se bonyolult...csak érteni kell hozzá...de meg lehet próbálni.
Ha nem tudod mit hogyan merre miért akkor tekergetheted...
Leírnád az alapvető lépéseket,műveleteket,mit ,hogyan,merre,miért...mert én se vagyok tisztában vele,szeretnék tisztán látni...
Jelenleg karbi állítgatás lesz. Az azért nem olyan bonyolult, csináltuk már párszor (pl SMC-n is) Amit nem tudunk hogy kell nem is piszkálnánk inkább Akkor fizetek a szállításért, de ne tegyek kárt.
Most küldött a szerelő pár dolgot amivel próbálkozhatunk (fúvókák, tűk) veszek új gyertyát is, bár ez is kb 500km-es. Kaptam pár alkatrészt egy másik exc tulajtól. Elvinni hozzá a motorom azt mondta felesleges mert így is vagy 10 sorban van. Az alap dolgokat nézzük át itthon. Ha más a baj, akkor megy hozzá, hisz ő sem távgyógyító, csak olyan tanácsokat ad amikről tudja hogy meg bírjuk csinálni
fennáll a hiba.
a motor jól indul, jól megy, de melegen alapjáraton megáll (pl. pirosnál)
ha magas fordulatról engedem vissza akkor 10-15másodpercig jár de kihagy 1-2 alkalommal és leáll
ha alacsonyról akkor azonnal leáll
önindítóra csak 15perc után indul (miután kicsit lehűlt) rúgásra szinte rögtön
Nem értem miért kell túlragozni...
Ilyenkor lehet szétszedni, becsiszolni a szelepet, esetleg még cserélni is.
A túl nagy szelephézag meg zajos.
Szóval a legjobb ha kicsi a hézag, de soha nem fogy el.
Az idomszett alapján ez 2005ös. A 2007est kizárnám, mert azokban fekete az első teló. Persze azt is lehet cserélni...
Valaki esetleg tud segíteni? Vettem egy 1998-as Husaberg FE400ast, csak néha van gyújtószikra. Valakinek valami ötlete hogy mitől lehet? gyertya,pipa jó. Vagy esetleg egy szerelőt valaki tud ajánlani Vas megye környékéről aki ért a husabergekhez?
Az alvázszámba benne van melyik modellév...
Ha nem tudod mit hogyan merre miért akkor tekergetheted...
Leírnád az alapvető lépéseket,műveleteket,mit ,hogyan,merre,miért...mert én se vagyok tisztában vele,szeretnék tisztán látni...
a motor jól indul, jól megy, de melegen alapjáraton megáll (pl. pirosnál)
ha magas fordulatról engedem vissza akkor 10-15másodpercig jár de kihagy 1-2 alkalommal és leáll
ha alacsonyról akkor azonnal leáll
önindítóra csak 15perc után indul (miután kicsit lehűlt) rúgásra szinte rögtön