Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bezúztam a rossz vas gyűjtő "brigádnak" mert már ismerik a titánt és majd egy arénába ölik egymást kié legyen! Címe: Éhező fukszosok viadala a titánért! A videó a youtubra.. olyan nézettség hogy a liszensz dönti a lét én meg felmondok!
Szarok a kórházak.. és kell az anyaga nagymuter csípőprotézisébe!
..és pont!
Olajcseréltől cseréig annyi fogy hogy után kell tölteni?

"vagy vesztett annyit a kenéséből, hogy ne merjem használni?"

Há ezt most nem értem!?

Hogy fel volt bontva nincs attól baja vagy nem tudom mire gondolsz.
Én biztos nem borítanék bele minden szart vagy egy fajta vagy semmilyen, persze ez csak az én véleményem mindenki úgy baszi szét a sajátját ahogy akarja.
Nagyon szép amikor ilyen a kipu! Kár hogy nem marad ilyen! Egy darabig szép oszt ennyi!
Haj az akra rendszert eladtad?
Micsoda patikapolír összeömlő! Az enyém kétszer volt ilyen tiszta, mikor megvettem, meg mikor eladtam.
THX!
Albi, marha jól néz ki a motorod! Giga like.
Brüm brüm motorok ták ták puskás katonákkal!

Svéd acél Osztrákbú!

öncsed bele mindegyaz mijen olaj jó bele az autó olajokis csak cseréld idöbe
Sziasztok!

2011. Június óta van 5 liternyi felbontott Liqui Moly Racing Synth 4T 10W-60 típusú olajam. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek csak utántoltésre felhasználhatom még, vagy vesztett annyit a kenéséből, hogy ne merjem használni?
A motor: 2005 Husaberg FS 650e
Köszönöm a válaszokat!

Üdv.
husaberg fe 390 2010es 160órával! forgalomba helyezhető,külföldi okmányokkal! 1150000Ft
Sziasztok!

FE390/450-et keresek megvételre, a 70fokos hengerrel, csak papírosat.

Köszönöm!
magyarBA bót az kecsón van
Sziasztok érdeklödnék, hogy nincs e valakinek eladó 2007es 650es husaberg váltókara...?
vagy hol lehet magyarba boltba hozzájutni ? Köszi széépen !
új
nekem is van vacsi ujj 38-as alu eredeti ktm, eccer használt alu 42-es és sosem hasznát narancsra szinterezett 42-es acél, cserébe 49 v 50 -es alu v vas érdekelne
Ha megtalálod érdekel mind2!
Nekem van lánckerekem első 15-ös, hátsó 38-as, nincs is szar állapotban ha jól emlékszek. A kérdés hogy hol van, elő kell még túrnom, ha eszembe lesz valamelyik délután megnézem. E.
Jha és még valami a kuplungom nagyon zajos szerintem legalább is mintha 1-2napja hangosabb lett volna, ez ilyen vagy nemártana ránézni? Ha ráteszem a kuplung karra a kezem érzem hogy veri a rudazatot valami szabályosan kalapáló hangja van.
Aha hát nekem rövidnek tűnik a KTM után bár azon 17/42 van meg persze nem egy kategória.
A lényeg hogy kb az 80-90 ami utazónak elmegy az felett már nagyon ráz és én fülemnek sokat is pörög, persze tudom versenymotor nem túra nem is arra vettem csak kiesebb távok megtételére is alkalmassá akarom tenni ha már rendszámos. 5 ösben ha ügyes vagyok gázra így is kerékre áll egy foggal nagyobb lánckerékkel még kezelhetőbb is lenne gondolom én.
Szió, bocsi, h nem válaszoltam. Megvagyok, ismerkedem Gyöngyössel,már van másik meló is, úgyhogy alakul minden!
A gyári 15/40, nekem is most 14/40 van, de nem vettem észre h rövid lenne.
Rendben köszi!
Azt viszont hagy kérdezzem már meg hogy ti milyen áttétellel használjátok a vasat?
Az enyémen most 14/40 es van de utcára én túl rövidnek találom.
olom elveszettke