Azok a Bergek amikre én gondoltam felújítás óta keveset futott gépek, lehetett tudni a cserélt alkatrészek listáját és a beépítő ember személyét magán beszélgetésekből stb. Ennek ellenére az új vevő élhet bizalmatlansággal,szíve-joga. Ha én lennék a vásárló, használnám mindenféle szerelés nélkül ezeket a gépeket, max futómű+guminyomás. De ami a legjobban aggaszt hogy semmiféle felajánlást nem kaptam senkitől, megmondom őszintén nem erre számítottam. Azt hittem nagyobb az összetartás.
Annyit tudok az igazságról amennyit motoroztam Husabergel meg KTM-el...nem az itteni írásokból.
A segítőkészségről:talán annyit sikerült eddig segítenem hogy ne menjen el a kedve pár embernek ettől a két motormárkától...
Ezt a csajom dugod téma nálam már rég feledésbe merült még az óvodában...már ott is elég gyerekes volt.
Albidzsem...azt javasolnám hogy fuss neki mégegyszer az írásomnak és próbáld meg értelmezni,feldolgozni.
Azt az egyszeri szerencsés vásárlásom legalább szorozd be hattal vagy héttel... használtam is mindegyiket,és érdekes módon a következő gazdáknál se motorgenerállal kellett kezdeni.
Azt én is leírtam hogy ha huzamosabb ideig használ az ember egy ilyen motort előbb utóbb biztos hogy belefut egy nagyjavításba és alkatrészért általában nem a KÓPBA vagy a TESZKÓba szoktunk menni hanem ahhoz aki azzal foglalkozik...ha te is visszaolvasol megtalálod...
De nem is ez volt a téma...hanem a vásárlás utáni egyből szétborítás.Mert itt ez volt a szentírás:bármilyen Bertit veszel azonnal szétborítani...aza biztos.
Megnézném annak a vevőnek az arcát aki odaáll a kilenckilós motorhoz és azt mondjátok neki:Édes egy komám! Ne menj vele egy métert se,borítsd szét azonnal és ugorj bele egy kétkilós felújításba...aza biztos! Ilyet csak az mond aki tényleg a fostalicskáját árulja...
Ha te biztos vagy a gépedbe,használtad és jól működik akkor nem így beszélsz...
És mielőtt még azt találnátok mondani hogy ezzel most azt akartam mondani hogy inkább át kell baszni a vevőt megint tévedés...őszintének kell lenni,ha nem ért hozzá elmondani hogy mit hogyan csináljon,hogyan tartsa karban,hogy használja,ha netán valamit cserélni kell akkor erre is felhívni a figyelmét,...és ezek után motorozzon vele nyugodtan,csak akkor szerelgesse ha tényleg valami hiba jelentkezik,de akkor időben.
Azt megtanultam én is elég hamar hogy ha valami JÓ akkor azt nem piszkáljuk..elég költségkímélő tud lenni hidd el.Ez eddig érdekes módon működött nálam is és másnál is...Vagy csak szerencsénk volt? Persze tudni kell jól is választani...mert ha már ránézésre is egy fostalicskát veszel akkor tényleg fel lehet ülni a szopórollerre,ebben teljesen igazad van.
Én ezt azzal kerültem el hogy az ilyet sose vettem meg...persze bárminek lehet bármi baja,röntgen szeme senkinek nincs,de kis odafigyeléssel sokmindentől megkimélheted magad...mert a használt jármű vásárlás mindig nagy lutri.
Összefoglalva:Ha vesz az ember egy jó állapotú motort akkor át kell nézni,csinálni egy szervízt és használni...ha jól választottál nagy valószínűséggel el fog menni pár szezont...de minimum egyet,és nem mindegy hogy utána generálozol mikor már élvezted vele a motorozást vagy akkor mikor még egy centit se mentél vele,és feleslegesen költöttél rá egyből százezreket mert anélkül is elment volna még rengeteg órát.
A hüjjegyerekeknek akik a vasgolyót is tönkreteszik(pedig azt elég nehéz)annak teljesen mindegy hogy milyet vesz...azok a gyári újat is tönkretették annak idején semmi perc alatt,és a motor hibájának könyvelték el a nem megfelelő használatot,a karbantartás hiányát...
Szóval nem egyből támadni kell...hanem megpróbálni értelmezni mit is akar írni a másik...
Ne húzd fel magad Albi, a helyi megmondóemberünk tudja mi az igazság, teljesen átlátja a helyzetet, felettébb udvarias és segítőkész, meg amúgy is ismer itt mindenkit évek óta, lehet a csajomat is dugja....
Itt nem emlékszem hogy lett volna valakinek is ilyen motorja..!
Azért javaslom neked, hogy olvass vissza, vagy előröl ha tudni szeretnél többet a Husaberg-ről vagy használd a "keresés ebben a topicban" című keresőt sok mindenre választ kapsz még olyanokra is amit még nem is gondoltál volna, hogy felteszed!
Persze csak ha komolyan érdekel!
Itt van még a másik főrum ott többet megtudhatsz a keresett típusról, mert ott szinte mindenki aktív és komoly endúros sok-sok km-el meg tapasztalattal és szakértő szerelők is képviselik magukat, AKTÍVAN!
Ne okoskodj duke! Sok a húgy meg a szar a levesedbe!
Vágod nem?!
Mert egyszer vettél egy olyan berget ami nem szart be azonnal és felújítás előtt eladtad... attól még sokan mások pórul járhattak az olyan tulajok miatt mint anno te lehettél...! szóval nem kell rizsa!
Ha eleget olvasnál akár ezt a fórumot vagy mást, (nem pár hónapja amióta ide is írogatsz) akkor tudnád hogy az ITT és MOST szóban lévő, és eladó sorban lévő motorok ha vissza olvasol akkor mind rábasztak!
Hozd a példákat aztán megmondom neked hogy ki mivel és hogyan szopott be! A kedves tulajok helyett is!
Nem címzés nélkül kell beírni ide a fórumra a véleményed hanem címezd meg vagy sorold fel a nick nevüket akikre gondolsz!
És nem azért mert olyan kurva okos vagyok hanem csak olvas vissza te is!
Volt aki felújított vasat vett és mégis szopott aztán volt akit óva volt intve hogy meg vegye.. aztán annak is ráköltés lett a vége!
Szóval olvass vissza!
Mert attól hogy nálatok hogy mennek a dolgok attól még sokan mások megfizették az árát annak hogy jó versenytechnikájuk legyen! Mert a Husaberg az!
Kb sokan annyit konyítanak hozzá mintha neked meg nekem lenne egy forma egyes autója!
Nálatok az a tapasztalat hogy így meg úgy megy de... végül is mindenki Palinál köt ki vagy akivel szereltet az tőle vesz-viszi az alkatrészt vagy Kecskemétről!
Te tudod mi a lényeg, de sokan mások meg a fiatalok nem! Ezt már egyszer elmondtam neked! Azt hittem vágod?!
Az hogy tízenéve.. te és a haverjaid amikor Magyarországon az amatőr magánszemélyeknél meg máshol is, még gyerekcipőben járt az endurózás.. ti már ktm-et ütöttetek vágtatok a sztyeppén..... ezért adj hálát az istennek és segíts azoknak akik kevés tapasztalattal rendelkeznek, meg fiatalok... mert nem voltak annyira szerencsések mint te anno!
És akkor ezredszerre is,
aki verseny technikát vesz annak bármikor bárhol, bármilyen szerviz meg nagy szerviz után beszarhat a motorja!
De érdekes...most minden tanácsadójé fel van újítva,hozzá nem kell nyúlni,de mikor más árulta a gyári bontatlan,hibátlan motort azt nem érte meg a nyóc kilót,mert az volt a tanács hogy minden Bertit AZONNAL szét kell szedni,olyan még a mesébe se volt hogy netán valami ténylég jó,valóban megéri.
De ez várható volt hogy mire a sajátjaik kerülnek eladósorba az mind fel lesz újítva,azt még véletlenül se kell szétszedni azonnal...és lássuk a másik csodát:mind nyolc-kilenc kiló fölött van az áruk...Kérdem:ezeket is szét kell borítani a kilenc kilós vételár letétele után? Pedig azt hittem hogy olyan négy-öt kiló meg kell hogy állítsa őket...mert hiszen azonnali motorgenerál a törvényszerű bármilyen Husaberg vételnél.Vagy nem jól emlékszem eme tanácsra? És persze gondolom az állítólagos felújítás óta senki nem ment vele egy métert se...
Mint már írtam, csak példának hoztam fel, mert nem vágom a Husabergeket, szóval ne forgasd ki a szavaimat. A sértegetéssel pedig csak magadat járatod le...szerintem.
Tamás007!
Először is köszönöm a válaszod!
Ez az alapvető információ érdekelt, sajnos van aki nem értette.
Hát én is láttam és fáj is a szivem. mivel nyár végére lehet hogy egy bergendi ára össze jön, de addigra tuti nem lesznek jó gépek és veszek valami szart
Aki Berget szeretne most vegyen, több felújított gép is új gazdáját keresi. Bakker miért nincs pénzem? Megkérek mindenkit hogy adója egy százalékával támogassa Tamás007-et forgalmis, második brekijének hozzájutásához! Mindenki segítségét KÖSZÖNÖM.
GyógyLevente...először is engedd meg hogy gratuláljak,ezentúl én is az indexből meg a sztenderből fogom megállapítani mire is alkották a GÉPET...mindig tanul az ember valamit...
Duke73 nem azt mondtam, hogy nem motor. Az érdekelt, hogy gyárilag minek alkották, mert kb fingom sincs a Husabergekről, mint már írtam, és ez miatt hoztam fel példának az indexet, és a sztendert.
Persze lehet rá rakni indexet, meg sztendert, de hogy a te szavaiddal éljek: rollerre is megoldható.
Egy más kérdés: mennyire jól kezelhető, mint supermoto?
Indexek nem kellenek rá, oldaltámaszt biztosan tudsz szerezni rá. Hívd fel Kecskemétet kérdezd meg az alkatrészellátást. Versenyenduró? Biztosan, a Berg csak versenygépeket csinált. Enduró motorok több száz órát elmennek bontás nélkül ha odafigyelnek rá. Erre több példa is van az országban.
A segítőkészségről:talán annyit sikerült eddig segítenem hogy ne menjen el a kedve pár embernek ettől a két motormárkától...
Ezt a csajom dugod téma nálam már rég feledésbe merült még az óvodában...már ott is elég gyerekes volt.
Azt az egyszeri szerencsés vásárlásom legalább szorozd be hattal vagy héttel... használtam is mindegyiket,és érdekes módon a következő gazdáknál se motorgenerállal kellett kezdeni.
Azt én is leírtam hogy ha huzamosabb ideig használ az ember egy ilyen motort előbb utóbb biztos hogy belefut egy nagyjavításba és alkatrészért általában nem a KÓPBA vagy a TESZKÓba szoktunk menni hanem ahhoz aki azzal foglalkozik...ha te is visszaolvasol megtalálod...
De nem is ez volt a téma...hanem a vásárlás utáni egyből szétborítás.Mert itt ez volt a szentírás:bármilyen Bertit veszel azonnal szétborítani...aza biztos.
Megnézném annak a vevőnek az arcát aki odaáll a kilenckilós motorhoz és azt mondjátok neki:Édes egy komám! Ne menj vele egy métert se,borítsd szét azonnal és ugorj bele egy kétkilós felújításba...aza biztos! Ilyet csak az mond aki tényleg a fostalicskáját árulja...
Ha te biztos vagy a gépedbe,használtad és jól működik akkor nem így beszélsz...
És mielőtt még azt találnátok mondani hogy ezzel most azt akartam mondani hogy inkább át kell baszni a vevőt megint tévedés...őszintének kell lenni,ha nem ért hozzá elmondani hogy mit hogyan csináljon,hogyan tartsa karban,hogy használja,ha netán valamit cserélni kell akkor erre is felhívni a figyelmét,...és ezek után motorozzon vele nyugodtan,csak akkor szerelgesse ha tényleg valami hiba jelentkezik,de akkor időben.
Azt megtanultam én is elég hamar hogy ha valami JÓ akkor azt nem piszkáljuk..elég költségkímélő tud lenni hidd el.Ez eddig érdekes módon működött nálam is és másnál is...Vagy csak szerencsénk volt? Persze tudni kell jól is választani...mert ha már ránézésre is egy fostalicskát veszel akkor tényleg fel lehet ülni a szopórollerre,ebben teljesen igazad van.
Én ezt azzal kerültem el hogy az ilyet sose vettem meg...persze bárminek lehet bármi baja,röntgen szeme senkinek nincs,de kis odafigyeléssel sokmindentől megkimélheted magad...mert a használt jármű vásárlás mindig nagy lutri.
Összefoglalva:Ha vesz az ember egy jó állapotú motort akkor át kell nézni,csinálni egy szervízt és használni...ha jól választottál nagy valószínűséggel el fog menni pár szezont...de minimum egyet,és nem mindegy hogy utána generálozol mikor már élvezted vele a motorozást vagy akkor mikor még egy centit se mentél vele,és feleslegesen költöttél rá egyből százezreket mert anélkül is elment volna még rengeteg órát.
A hüjjegyerekeknek akik a vasgolyót is tönkreteszik(pedig azt elég nehéz)annak teljesen mindegy hogy milyet vesz...azok a gyári újat is tönkretették annak idején semmi perc alatt,és a motor hibájának könyvelték el a nem megfelelő használatot,a karbantartás hiányát...
Szóval nem egyből támadni kell...hanem megpróbálni értelmezni mit is akar írni a másik...
Csak ha már tények akkor itt van leírva feketén-fehéren!
Ennyi!
Azért javaslom neked, hogy olvass vissza, vagy előröl ha tudni szeretnél többet a Husaberg-ről vagy használd a "keresés ebben a topicban" című keresőt sok mindenre választ kapsz még olyanokra is amit még nem is gondoltál volna, hogy felteszed!
Persze csak ha komolyan érdekel!
Itt van még a másik főrum ott többet megtudhatsz a keresett típusról, mert ott szinte mindenki aktív és komoly endúros sok-sok km-el meg tapasztalattal és szakértő szerelők is képviselik magukat, AKTÍVAN!
http://husaberg.hu/index.php/f...
Vágod nem?!
Mert egyszer vettél egy olyan berget ami nem szart be azonnal és felújítás előtt eladtad... attól még sokan mások pórul járhattak az olyan tulajok miatt mint anno te lehettél...! szóval nem kell rizsa!
Ha eleget olvasnál akár ezt a fórumot vagy mást, (nem pár hónapja amióta ide is írogatsz) akkor tudnád hogy az ITT és MOST szóban lévő, és eladó sorban lévő motorok ha vissza olvasol akkor mind rábasztak!
Hozd a példákat aztán megmondom neked hogy ki mivel és hogyan szopott be! A kedves tulajok helyett is!
Nem címzés nélkül kell beírni ide a fórumra a véleményed hanem címezd meg vagy sorold fel a nick nevüket akikre gondolsz!
És nem azért mert olyan kurva okos vagyok hanem csak olvas vissza te is!
Volt aki felújított vasat vett és mégis szopott aztán volt akit óva volt intve hogy meg vegye.. aztán annak is ráköltés lett a vége!
Szóval olvass vissza!
Mert attól hogy nálatok hogy mennek a dolgok attól még sokan mások megfizették az árát annak hogy jó versenytechnikájuk legyen! Mert a Husaberg az!
Kb sokan annyit konyítanak hozzá mintha neked meg nekem lenne egy forma egyes autója!
Nálatok az a tapasztalat hogy így meg úgy megy de... végül is mindenki Palinál köt ki vagy akivel szereltet az tőle vesz-viszi az alkatrészt vagy Kecskemétről!
Te tudod mi a lényeg, de sokan mások meg a fiatalok nem! Ezt már egyszer elmondtam neked! Azt hittem vágod?!
Az hogy tízenéve.. te és a haverjaid amikor Magyarországon az amatőr magánszemélyeknél meg máshol is, még gyerekcipőben járt az endurózás.. ti már ktm-et ütöttetek vágtatok a sztyeppén..... ezért adj hálát az istennek és segíts azoknak akik kevés tapasztalattal rendelkeznek, meg fiatalok... mert nem voltak annyira szerencsések mint te anno!
És akkor ezredszerre is,
aki verseny technikát vesz annak bármikor bárhol, bármilyen szerviz meg nagy szerviz után beszarhat a motorja!
MANKIND!
A szó elszáll....az írás memarad...
De ez várható volt hogy mire a sajátjaik kerülnek eladósorba az mind fel lesz újítva,azt még véletlenül se kell szétszedni azonnal...és lássuk a másik csodát:mind nyolc-kilenc kiló fölött van az áruk...Kérdem:ezeket is szét kell borítani a kilenc kilós vételár letétele után? Pedig azt hittem hogy olyan négy-öt kiló meg kell hogy állítsa őket...mert hiszen azonnali motorgenerál a törvényszerű bármilyen Husaberg vételnél.Vagy nem jól emlékszem eme tanácsra? És persze gondolom az állítólagos felújítás óta senki nem ment vele egy métert se...
Mint már írtam, csak példának hoztam fel, mert nem vágom a Husabergeket, szóval ne forgasd ki a szavaimat. A sértegetéssel pedig csak magadat járatod le...szerintem.
Tamás007!
Először is köszönöm a válaszod!
Ez az alapvető információ érdekelt, sajnos van aki nem értette.
Persze lehet rá rakni indexet, meg sztendert, de hogy a te szavaiddal éljek: rollerre is megoldható.
Egy más kérdés: mennyire jól kezelhető, mint supermoto?