Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az már kapásból egy probléma akkor...általában 1.25 és 2 között kell állnia...
A kérdés jó, a választ nem tudom
3.23-re csavarva a levegő csavar? EXC 525-ön? Azt meg hogy?
Hát már én is bazira kiváncsi vagyok hogy mi az isten baja lehet
A -5 fokban hegyvidéken 50-60cm hóban Akra dobbal ilyen beállitásokkal ketyegett TÖKÉLETESEN, durrogni is csak mélyeket durrogott, azt sem ratatázva hanem minimálisan.
178-as fő, 42-es alap, OBDTR tű 4. pozició, levegőcsavar 3.25-re csavarva.
Majd vittem volna műszakira 1.5 hét múlva 10fok közeli hőmérsékletben és egyből gatya volt, nem lehetett vele közlekedni

Az tuti hogy becsinálok ha ez karbi probléma lesz, mást meg nem tudok elképzelni.Gyári értékekkel meg gyári dobbal is szórakozott, volt hogy teljesen jó volt, volt hogy nem.
Szelephézagra a gyanú megvolt, de innentől majd kiderül, majd megnézi a hozzáértő, ha kapunk időpontot.
Gyertyapipára volt még gyanú hogy van benne valami hajszálrepedés és áthúz, de az sem.

Majd a szerellő megmondi hogy háw máccs dollár
A gyári beállítás tengerszint felett 200 méter és 20 fok, lehet te nem ilyen helyen laksz!? Ezt nem kellett 1000 méteren sem állítani de a távolban a havas csúcs 1860 méter ott már kellett volna a kerekére!
Csak a tisztánlátás végett: volt pár darab520-525 EXC-m is...2001-estől 2006-osig,érdekes módon mindegyik működött télen nyáron rendesen.
N. Robi, Felsőhámor. mióta a szalonból kijött, csak ő szerelte, így ő tudja mi hol merre
Hakapeszi...szerinted egy 2004-es Berti meg egy KTM mennyiben különbözik egymástól?
Azért írtam a Bergből 2004-est mert azon már ugyanaz a Keihin van mint a KTM-en...a villamosság szintén megegyezik...akkor miért lenne érzékenyebb a hőfokra?Még a beállításokban és fúvóka méretekben is szinte egyformák...Persze egy más kipu rendszerhez hozzá kell hangolni,de ez már megint nem a hőfok kérdése...
A termosztát miért van? Nem azért hogy felfőjjön a gép,hanem az lenne a rendeltetése hogy egy ÁLLANDÓ üzemi hőfokon,80-90 fok közelében tartsa a motort mert ez az ideális üzemi hőfok kopás és működés szempontjából is.
Szóval ha a motor hűtési rendszere és beállításai rendben vannak akkor nem fog felfőni akármilyen tempónál sem hiába benne van a termosztát...annyi hogy a termosztát az üzemi hőfokon tartsa,nem engedi lejjebb.
De mint leírtam az előbb a 4t amúgy se tud annyira visszahűlni termosztát nélkül sem hogy ez beleszólna a működésbe.
Ha meg egy helyben kínzod vagy városi üzemmódban nagy melegben akkor fel fog főni mert ha nincs menetszél vagy ventillátor ami visszahűtse akkor rotyogni fog mint a kávéfőző...ha van termosztát... ha nincs.
Kihez vitted a motrot?
hagyd, én értékelem, köszi amúgy az nem lett piszkálva

csak vízpumpa, km-óra, jobb hűtő csere, karbiba a rugó "okosítása" volt, meg ugye akra dob (ezen kívül szelepállítás meg olajcsere)
állítólag gondos/igényes gazda volt, de gyepálta is a gépet (arra van mondjuk)
csak a dicséret miatt mondtam - nyilván egyet értesz abban hogy totál hülyének néz nyilván, közel sem értek a motorhoz, de legalább próbálkozom (olyan dolgokkal amivel kárt nem okozok), nem csak vágom a hisztit hogy nem jó és dobom a furgonba..
persze, nyilván leírom mi volt
Nagyon okoska vagy de azért tényleg örülök hogy ennyire!
mesélek valamit bár Te ezt úgy is tudod...akik nem libalegelőn poroszkálnak ki szokták venni a termosztátot ha melegebbre fordul az idő..ez a motor egy EXC szerintem nem BERG..ez pedig érzékeny a hőfokra pláne ha akra rendszer van rajta..és akkor nem is tudunk az előző tulaj által szögelt dolgokról.
nekem is nyitott rendszer változtatta meg a motort,mikor kivettem a termosztátot érezhetőbb volt a motoron hogy hideg...az ő motorját is hegyvidéken használták ezért gondolom hogy variálhattak a jobb hűtés érdekében....de nekem édes mindegy ha hülyíted a csajt vagy a farkadra imátkozod a te dolgod..csak segíteni akartam, de minek?
azért írd majd meg hogy mi lett a vége...
akkor azt is nézd meg, hogy kinek írtam azt amit írtam...
mindig csak a nektek nem tetsző dolgokat olvassátok ki? mondtam már jópárszor: ÉN SEM GONDOLOM HOGY A KARBI AZ... de felhívom a szerelőt.. aki azért az, ami mert TALÁN ért hozzá, ha már a környező megyékből hozzá hordják az egyhengereseket.. és azt hajtja hogy KARBI, állítgassuk (nem csak én, van itt aki már nem egy ilyet csinált jóra) hiába mondtam hogy nincs jelentős javulás..

de amíg itt megy a csámcsogás már itthon sincs a gép..
szóval kár ezen húzni a témát, één már leszarom, majd megcsinálja
A Husabergekben gyárilag nincs termosztát se az utcai se a krossz változatoknál ...legalábbis a 2006 előttiekben...és a legtöbb tipusnál a krossz modellekben sem...akkor most azokal hogy kell motorozni hogy ne legyen menetszél? Kifeszíteni elé egy szélfogó vitorlát vagy mi?
Főleg a 4T-k nem tudnak annyira visszahűlni még országúti tempónál sem annyira hogy ez befolyásolná a működést.
Nem vagy te olyan hülye mint amilyen bunkó viszont vérszívásban dobogós vagy az tuti
Tapsi...a távgyógyítást NEM hibamegállapításra értettem...hanem arra hogy mondja neki mit cseréljen mire...mit hová állítson és próbálja meg úgy...
De hiába mondja a szerelő hogy mit csináljon, ha a páciens nem tudja azt se hogy milyen rendezvényen van, egy fúvóka csere után hogyan kell beálítani a levegőcsavarral...csak tekergeti össze vissza ész nélkül.
Ezért süti a pék a kenyeret...a kéményseprő meg kotorja a kéményt...és nem fordítva.
Ez a szelepzárás téma is el lett már mondva ezerszer...ráadásul RIPPLÉJEZI Tapsihapsi meg Hakapeszi is...és komám mégse...kezdem azt hinni REXI hogy te tényleg igazi hüjje vagy,nem beőtözött:)
Épp arról megy a téma hogy más is okozhatja...nem csak a karburátor...de TE ezt végképp nem akarod megérteni...Zsiráf is leírta a frannkót amit én is...ha gyári értékkel és alkatrészekkel nem jó akkor MÁS gond lehet...és ha még se a nagyobb se a kissebb fúvóka meg tű se segített akkor szerinted mér a karburátor az oka még mindig? Próbálj már egy kis logikát,összefüggést is vinni a dologba...meg gondolkozni,még ha fájdalmas is...
De ez az mikor azt se tudod mi hogyan és miért működik...akkor hogyan akarod megjavítani?
Úgy vagy te is mint a cigány a villanymotorral:Értem én hogy villanymotor...de mi hajtsa?
Nézd meg a szívó szelepek zárnak-e?
kiveszed a gyertyát,szelepfedeleket...zárva legyenek a szelepek
fogsz egy darab gumit slagot és bele dugod a gyertya helyére....lehetöleg tömítsen..megfújod sűrített levegővel és hallgatod...ha át ereszt a szelep akkor azt fogod hallani a karbinál.
Termosztátot is nézd meg,ha utcán vagy sík vidéken használod hamar le tud hűlni egy rossz termosztát miatt..akkor hajlamos az össze vissza járásra megtorpanásra gázadáskor.
Karburátor át lett nézve?..nem repedt a gyorsító pumpa membránja?..kis gáz adáskor is spriccel?
értem én, mondom, már fuvar intézése folyamatban ő mondta hogy próbálkozzunk, de nem jött be
simán lehet egy beégett szelep miatt is, vagy csak egy rosszul beállított szelephézag a szívó oldalon.

tudom, hogy beállítottátok, de 1000 dolog lehet amit mondjuk nem vettetek észre vagy rosszul csináltatok.
a faszt, egy távgyógyítás sose működik, csak találgatás meg pénz kidobás...
egy szerelő/vagy hozzáértő lehet meghall olyat vagy észrevesz olyat amit a laikus de lelkes tulaj nem.
amint tud vele foglalkozni, viszem
de attól még kérdezgethetek, hátha valami okosság előjön azon kívül hogy "arra nem gondoltál hogy NEM karbi?" .. de, sok mindenre gondoltam, de ami tippek azon kívül voltak, eddig mind hibás volt

miért, azt mi okozhatja, hogy gyári értékeken egyáltalán nem megy a motor? ő azt mondta hogy a kopás miatt más a kompresszió ezért kell neki több benzin --- één nem tudom, hiszek neki, próbálkoztam, még nem jó innentől ő csinálja, de ha karbi lesz...