Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az utolsó mondat tetszik...:)
A leírtak nem egészen így vannak...azt a fordulatot három tartományra kell osztani...és ebbe a kell elosztani minek mi és mikor a szerepe.
És még valami: keverék állító csavar,vagy más néven levegő csavar
Ezt hogy és mikor állítod be?
az alapjáratinak van értelemszerűen alapjáraton és csak ott szerepe
a tű az gázadáskor (tehát fordulaton) jelentős ugye, akárcsak a főfúvóka, DE mindkettő valamelyest befolyással van az alapjáratra is (már csak a tapasztalat is ezt mutatja) ha hülyeség elnézést, nem én találtam ki
Fussunk neki mégeccer...Mi volt a kérdés?
Melyik fúvókának mi és mikor van szerepe? És a tűnek?
Mit és mikor állítasz és miért?
a GYÁRIVAL be sem indul! vagy ha igen, hamar közli hogy fuck belé, neki ez így nem jáó nem vagyok hülye, alapból azzal kezdtük, onnan variálgatunk mindig valamit, és ha látjuk hogy javulás van folytatjuk, ha nem, akkor vissza
a FŐfúvókát. a 178as gyári nem jó. 180al, tű fentről 5.ben majdnem jó (45ös az alapjárati, a gyári 42 helyett SE volt megfelelő - bár már alakult!)
a szerelő tanácsára csináltam mindezeket. felteszem azért, hogy több benzint kapjon nem hasraütésre szedem szét, csak fúvóka cserélgetésre, tű állításra nem utaztat 200km-t a szerelő sem.. ha végképp nem megy, akkor úgy se lesz más megoldás, de még van pár állítási lehetőség
Melyik fúvókát akarjátok cserélni?
Próbáljatok már kiindulni a GYÁRI méretekeből...
Amúgy már kérdeztem hogy tudjátok amúgy hogy mit miért merre?
Köszi a tanácsot, az sem árt, ha megy!
Egyébként nagyobb fúvóka kell neki, kérné még a benzint, és ha gázt húzunk indítózás előtt akkor rögtön pöcc-röff, anélkül meg csak nyűgösködik. Aztán hülye az alapjárata, hallani hogy kevesli az anyagot, gázra torpan, meg is állna.
+A gyertyát amikor megveszem annak ugye 0,9 a hézaga gyárilag a könyv meg 0,6-ot ír - ezért hagyott ki. Pedig kérdeztem más EXC 525 tulajt, és ő csak megveszi a gyertyát, beleteszi a motorba, és jó Na de az enyémnek mégsem jó, érdekes.
A két probléma összeadva okozta a problémát. ELVILEG. Még nincs nagyobb fúvóka, arra várok.
REXI...ti a motort támasszátok fel hogy jó legyen...ne a Bükknek eriggy neki:)
A mozgásban töltött időt számolja...csak a az álló helyzetű üzemet nem.
Azért nem rosz támpont a mozgásban töltött idő sem...valamennyit hozzá kell arányosan számolni és kész.
Legalábbis nálunk nem divat egy helyben járatni órákig sőt percekig sem a motort...elenyésző ez az időmennyiség.
Ha jössz a Mátra/Bükk felé vagy Visóra szólj! Most épp SM a gép
husabergirl az egyik havernak van egy warburg kilométer órája pont kiakarja dobni
Valamint üzemóra számlálás kivételével.
Ez a motor járásából számolja az üzemórát, nem a kerékforgásból.
BERGIKE...temeg legalább köszönd meg ha segítenek...ha már annyira jólneveltnek meg kúltúráltnak tartod magad.
Vagy túl bonyolultak a műveletek amiket leírtam és kivitelezhetetlennek tűnik és inkább nem bonyolódsz bele?:)
De megköszönni akkor is illik...és persze megértelek ha nem bonyolódsz bele:)
Ezt egy 5-6 ezer forintos biciklióra is tudja...a fordulatszám meg a motorhőfokjelzés kivételével.
Vettem!
Írtam neked facebookon.
Én a DRZ-re egy VAPOR kilométerórát vettem.
Nem olcsó, de nekem szerencsém volt.
Ajánlom mindenkinek aki jó kmórát akar.
Sok mérési paramétere van: sebesség, max sebesség, fordulatszám, max fordulatszám, napi km, napi üzemóra (nullázásig), összes km, összes üzemóra, külső hőmérséklet, motor hőmérséklet (hűtőbe, vagy vízcsőbe kötött érzékelővel), max motor hőmérséklet.
A fordulatszámot egy skálán is mutatja az óra felső részén.
Én meg vagyok vele elégedve, ajánlom azoknak akik valami jó km órát szeretnének.
http://trailtech.net/motorcycl...
DZSÍZÁSSZ!
Egy Bertivel kevesebb...
ÓÓÓ máááj gááád

ez nemrég a napokban történt Bp-n
Ezt hogy érted hogy lehet lány vagyol? Még abba se vagy biztos?:)))
Most megnevettettél Bergike...
Ez hihetetlen...komolyan mondom.
Veszel egy mérőszalagot és megméred körbe a gumi külső felületét,vagy megjelölöd a gumi szélét a talaj érintkezésénél és a talajt...előretolod egy fordulatot és ott megint megjelőlöd a talajt a jelnél és leméred a két jelőlés közötti távolságot.
Az első fajta mérés pontosabb szokott lenni...főleg ha úgy csinálod hogy egy vékony madzagot vagy damilt tekersz szeleptől szelepig körbe pontosan a gumi közepén és a a zsinórt méred meg utána pontosan. Ezt az értéket kell betáplálni az órába...és ezen a méreten már csak finomítani kell pár milimétert pluszba vagy minuszba attól függ mere csal az óra...de elég pontosan be lehet lőn.
Az a legjobb ha megméred mert pl hiába 120/70 méretű a gumi akkor is van elérés gumi márkánként és a kopásból is kifolyólag,ezért nem jó egy általános érték.
Most már kezd tényleg sértő lenni, hogy ennyire hülyének nézel. Lehet lány vagyok és nem értek annyi mindenhez mint egy srác, de azért mögöttem is ott áll tizenpár év motoros múlt és inkább kérdezek ha valamiben nem vagyok biztos, mint hogy butaságot csináljak. Azért nem fogok elnézést kérni, mert most éppen nincs olyan férfi az életemben aki tudna segíteni mindenben és itt érdeklődöm.
Csak, hogy érts, az volt a kérdésem, hogy az órán mekkora átmérőt kell beállítani. Tudom, hogy működik és fel is tudom szerelni, csak az átmérőre voltam kíváncsi.
Látom ez a kerékátmérő meghatározás,és az óra felszerelése is olyan bonyolult mintha azt kérték volna hogy építsetek űrhajót...
BERGIKE...bármilyen hihetetlen is de működik a bicikli óra motoron is...csak a megfelelőt kell kiválasztani hozzá...nekem legalábbis KÁTÉJJEMEN működött...BERGIKÉN lehet hogy nem,én ahhoz nem értek:)
Köszönöm!
1850 mm körüli értéket.