Már a múltkor is leírtam, ha nem vagyunk képesek egymással normalis hangnemben kommunikálni topikon belul, akkor inkább tartsuk meg magunknak a véleményünket.
Ne haragudj már meg, de azt hiszem én sosem sertegettelek Téged, de amióta megjelentel a fórumon csak a szarozas megy! Ezért nem kell ám ide járni, mert erre senki nem kíváncsi!
Gondolom a rezgestol elkoptak a szegecsek és elengedték a kipuf véget. Lehez lanyvvagyok, de ennyit meg én is értek a dolgokhoz, csak próbáltam kicsit vicces lenni, mert mostanában elég halott s hangulat a topikban.
A kipufogóról volt szó...én csak feltételeztem hogy remélhetőleg a blokk nem így fog járni hogy elhagyod a felét útközben.
Nem tudom a személyeskedés hogy jött ide...SENKI munkáját nem szóltam le...SENKIÉT,általánosságban írtam.
De mint írtam a közelmúltban, van akinek még az új vasgolyó se jelent akadályt...azt is tönkreteszi.
Na de hát gondolom itt is a bivalyerő volt a ludas...minden egyébb a TOPPON volt...mint ahogy BERGIKE is megírta...és Ő sem tuggya el se képzelni mi más is lehettet még az ok...egyszerűen hihetetlen.
'99-es FC501 -re keresek kompatibilis idomszettet.
(ha szett nincs elég egy gyári bal első is :) )
Olvastam, hogy több tipusé is rámegy.
Mik a lehetőségek ? Van-e valakinek eladó ?
Előre is köszi.
Megint nem arról volt szó hogy valami garanciás vagy vissza kell e vinni...
Az a hat szegecs még ha nem is jó minőségű akkor se egyből nyíródik el...és elnyíródni is akkor nyíródik el mikor már szarrá van kopva...ahhoz meg hogy szarrá legyen kopva nem keveset kell vele lötyögősen menni...
De hát itt mindenki IGÉNYES,ODAFIGYELŐ tulaj...biztos megint én nem látom jól a dolgokat...
Nem az volt a kérdés hogy mi és miért lett cserélve,hanem hogy a külső alapján nem az az évjárat. A 70 éves vénasszonyra s rá lehet adni a harisnyakötőt és a tangát...mégse lesz 20 éves...és fordítva is igaz.
Persze hogy is érthetné meg bárki is hogy mi miért lett cserélve,itt pár emberen kívül senki se tuggya még azt se hogy miért előrefelé forog a hátsó kerék is...hüjje mindenki. Jólmondom?
Az a kipufogó vég kilövés is biztos a minőségi munkára és alkatrészre vezethető vissza...minden bizonnyal minőségi szegecs volt benne és véletlenül se volt kikotyogósodva,elkopva a furatba.
Ha a motorgenerál is ilyen minőségben és kivitelezésben sikerült, akkor csak gratulálni lehet hozzá...
Mert az ha bele van építve rendesen,normális rozsdamentes anyagból készült szegecsekkel akkor még kirobbantani se lehet belőle...
Na akkor nagy tisztelettel ismét végigolvastam a topicot!
Sok-sok link nem működik már és ami érdekes annyira tisztán emlékszem mindenre az elmúlt évekből mintha csak tegnap történt volna! Majd másfél évig csak olvastam ezt a fórumot na meg gyűjtöttem a zsetont! Mennyien jöttek mentek itt azóta..!
Szóval tényleg minden berges téma meg volt tárgyalva legalább egyszer! Ha valakit érdekel valami akkor minden itt van csak el kell olvasni!
Felidéztem sok szép emléket jó volt újra átélni a régi dolgokat és történéseket, látni a fotókat...!
Ami késik nem múlik.
Decemberben vettem egy DRZ-t amolyan nyárig motorozok vele, gyűjtök még hozzá, eladom és meglesz a berg címszóval.
Nem jöttek be a számításaim, a zs lassabban gyűlik, a drz viszont jobban igényli, mint gondoltam, ráadásul most behalt a motorja, felújításra vár.
Ha decemberben nem vettem volna meg a drz-t, akkor most vehetném a berget.
Annyi mindent tudnék még írni... de már leírtam, leírtuk! Aki akarja érti aki nem akarja, nem!
-Duke tőlem a támadás itt a szájber térbe olyan messze áll mint...!
Pax tecum!
-Foxi itt párral lejjebb a nigger-berges kép.. Bomba!
-Robi! Ha most elkezdenénk magyarázni miért van olyan idom a gépeden és hogy milyen konfigurációba volt először megcsinálva (durvára) 640-re és miért.. aztán meg vissza 628-ra....! Azt szerinted ki értékelné vagy érten meg! Ehhez Pali kéne! :)
-Tamás, vágom a lemezelést a telóba, értem!
-Vazz ennyire kellettek a lovak?! Ekkora nyitottság már biztos nem tesz jót a gázlengéseknek! Az a hang amit hallottál az meg a hangrobbanás gyorsuláskor!
Ha kellene van számodra jó eladó dobom ha aktuális lesz!
-Rókapimpó neked már kijárna egy berg!
-Lacikám (CRM) ha összejön és megveszed akkor, nem fogod megbánni ha a berg mellett döntesz! De ezt már Te is tudod, szerintem!
-szerviz a bergen: amit írnak a gépkönyvben az igaz!
A tapasztalat meg azt mutatja hogy a "tízedes" lemezt(0.10) kell használni és mindig tökéletes lesz vele xy db beállítás után mondom nektek és Pali után szabadon..! A hőméesklete a motornak a langyos vagy húgy meleg kinek mi tetszik. Ez azt jelenti hogy megérkezés után kb. 20-25 perc amikor már lehet úgy molyolni a géppel hogy nem égeti szénné a kezed hanem bátran lehet tapogatózni! Ha ez így érthető!
-Zé ma megjött a posta.. NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! A többit már megbeszéltük! Az elmúlt 2 hetem fénypontjává emelted a mai napomat!
Az intelligens berg tuningolja önmagát, ma csinált egy sportdobot. Szép hangja lett egyszercsak menet közben. Olyan volt mintha kidugult volna a fülem.
Mert utólag okosnak lenni olyan mintha előre vagy hüjje...
Nem tudom a személyeskedés hogy jött ide...SENKI munkáját nem szóltam le...SENKIÉT,általánosságban írtam.
De mint írtam a közelmúltban, van akinek még az új vasgolyó se jelent akadályt...azt is tönkreteszi.
Na de hát gondolom itt is a bivalyerő volt a ludas...minden egyébb a TOPPON volt...mint ahogy BERGIKE is megírta...és Ő sem tuggya el se képzelni mi más is lehettet még az ok...egyszerűen hihetetlen.
'99-es FC501 -re keresek kompatibilis idomszettet.
(ha szett nincs elég egy gyári bal első is :) )
Olvastam, hogy több tipusé is rámegy.
Mik a lehetőségek ? Van-e valakinek eladó ?
Előre is köszi.
Viccen kívül, fogalmam sincs.
Az a hat szegecs még ha nem is jó minőségű akkor se egyből nyíródik el...és elnyíródni is akkor nyíródik el mikor már szarrá van kopva...ahhoz meg hogy szarrá legyen kopva nem keveset kell vele lötyögősen menni...
De hát itt mindenki IGÉNYES,ODAFIGYELŐ tulaj...biztos megint én nem látom jól a dolgokat...
Persze hogy is érthetné meg bárki is hogy mi miért lett cserélve,itt pár emberen kívül senki se tuggya még azt se hogy miért előrefelé forog a hátsó kerék is...hüjje mindenki. Jólmondom?
Az a kipufogó vég kilövés is biztos a minőségi munkára és alkatrészre vezethető vissza...minden bizonnyal minőségi szegecs volt benne és véletlenül se volt kikotyogósodva,elkopva a furatba.
Ha a motorgenerál is ilyen minőségben és kivitelezésben sikerült, akkor csak gratulálni lehet hozzá...
Mert az ha bele van építve rendesen,normális rozsdamentes anyagból készült szegecsekkel akkor még kirobbantani se lehet belőle...
Sok-sok link nem működik már és ami érdekes annyira tisztán emlékszem mindenre az elmúlt évekből mintha csak tegnap történt volna! Majd másfél évig csak olvastam ezt a fórumot na meg gyűjtöttem a zsetont! Mennyien jöttek mentek itt azóta..!
Szóval tényleg minden berges téma meg volt tárgyalva legalább egyszer! Ha valakit érdekel valami akkor minden itt van csak el kell olvasni!
Felidéztem sok szép emléket jó volt újra átélni a régi dolgokat és történéseket, látni a fotókat...!
csak a berg
Decemberben vettem egy DRZ-t amolyan nyárig motorozok vele, gyűjtök még hozzá, eladom és meglesz a berg címszóval.
Nem jöttek be a számításaim, a zs lassabban gyűlik, a drz viszont jobban igényli, mint gondoltam, ráadásul most behalt a motorja, felújításra vár.
Ha decemberben nem vettem volna meg a drz-t, akkor most vehetném a berget.
Gyerekek!
Annyi mindent tudnék még írni... de már leírtam, leírtuk! Aki akarja érti aki nem akarja, nem!
-Duke tőlem a támadás itt a szájber térbe olyan messze áll mint...!
Pax tecum!
-Foxi itt párral lejjebb a nigger-berges kép.. Bomba!
-Robi! Ha most elkezdenénk magyarázni miért van olyan idom a gépeden és hogy milyen konfigurációba volt először megcsinálva (durvára) 640-re és miért.. aztán meg vissza 628-ra....! Azt szerinted ki értékelné vagy érten meg! Ehhez Pali kéne! :)
-Tamás, vágom a lemezelést a telóba, értem!
-Vazz ennyire kellettek a lovak?! Ekkora nyitottság már biztos nem tesz jót a gázlengéseknek! Az a hang amit hallottál az meg a hangrobbanás gyorsuláskor!
Ha kellene van számodra jó eladó dobom ha aktuális lesz!
-Rókapimpó neked már kijárna egy berg!
-Lacikám (CRM) ha összejön és megveszed akkor, nem fogod megbánni ha a berg mellett döntesz! De ezt már Te is tudod, szerintem!
-szerviz a bergen: amit írnak a gépkönyvben az igaz!
A tapasztalat meg azt mutatja hogy a "tízedes" lemezt(0.10) kell használni és mindig tökéletes lesz vele xy db beállítás után mondom nektek és Pali után szabadon..! A hőméesklete a motornak a langyos vagy húgy meleg kinek mi tetszik. Ez azt jelenti hogy megérkezés után kb. 20-25 perc amikor már lehet úgy molyolni a géppel hogy nem égeti szénné a kezed hanem bátran lehet tapogatózni! Ha ez így érthető!
-Zé ma megjött a posta.. NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! A többit már megbeszéltük! Az elmúlt 2 hetem fénypontjává emelted a mai napomat!
MANKIND
Elárulom:Ha 7M van az alvázszámban és hetessel kezdődik a motorszám akkor 2007-modell....ha nem akkor NEM.
Elárulom,biztos 2007-es,de a tank és az idomok 2005-é.