Bejön hogy így pörög a fórum, csak nem a másikat kéne benne baszogatni, hanem értelmes dolgokat kitárgyalni. pl.: mennyire kell a rúgókat megspanolni ahhoz hogy Albi alatt ne úgy nézzen ki mint egy Simson
na ezen a szaron ( szimering, a vízpumpa belső részéhez bár nézőpont kérdése hogy melyik a belső fele ) látszik hogy wattta faaakról beszélek az alján van egy hangyafasznyi süjesztés és emiatt egyedi ez a vacak
Csak tippelem hogy az FC470 idősebb típus. El tudom képzelni hogy már nem tudnak minden alkatrész hozzá még a Husaberg boltban sem. Ha sikerül szerezni, arra figyelj oda hogy felrakás előtt szigetelőszallagozd be a tengelyvéget mert az új cuccost képes azonnal tönkre vágni.
Sajnos csak a gyári jó bele, cikkszáma 0770010013, azt meg a KÁTÉEM-nél tudod lerendelni Kecskemétről vagy Bp. Berg márkaszaküzlet... de a vízpumpánál az egyik szimering elég egyedi kialakítású ( legalább is a 650-é az ) és azt is csak kereskedésen keresztül tudod megvenni de azon van cikk szám szal az alapján megtudod bizniszelni... ha jól emlékszem nekem ez a két baszás 3-5000 Ft. ba fájt 2 éve de azóta No Problem...
Sanyika....ennek a 2004-es forgalminak NE fussunk már neki többször...mert már én is unom.Én elhiszem hogy az volt beleírva...és le is írtam hogy miért.
Többen...hangsúlyozom rajtam kívül TÖBBEN leírták itt hogy mi alapján nem 2004-es modell volt...és miért lehetett 2004 beírva a forgalmiba.
Ha te ezt az egyszerű elméletet még MOSTANÁIG sem értetted meg, akkor neked felesleges bármiről is kérdezősködni itt bárkitől is...azt se fogod megérteni,nem hiszel te senkinek se csak a MAGAD hüjjeségének.
ki mondta, hogy nem fogadom el? szerintem nem írtam ilyet egy szóval sem. azt magyaráztam hogy ha elhiszed ha nem, 2004 volt a forgalmimba. ha te akkora "hüjje" vagy , hogy ezt nemtudod felfogni és elhinni, akkor sajnálom. Próbáljál normális emberi válaszokat adni ameddig énis azt teszem, mert aki kezdte az emberkedést, azt TE vagy! és azzal is tisztába vagyok, hogy itt többet tudnak 100x a bergről mint én..nemhiába kezdtem el olvasni és probálkozni felvenni veletek a kapcsolatot.
Sanyika...akkor fogadd el ha valaki valamit pontosabban tud mint TE...én is ezt teszem.
A múltkori hozzászólásodra visszatérve hogy hüjjének nézünk:
SENKIT nem nézünk annak...amíg AZT nem csinál magából.
10×18×4-es kell bele ha jól tudom és kizárt hogy csapágyboltba nem kapsz mert Én is ott vettem kb. 260 Ft/db... viszont a vízpumpa tengelyén van valami pöcsarcú gumi gyűrű azzal is gebasz szokott lenni... sőt általában az a baja... ( persze Én nem vok profi inkább nem is mondtam semmit mert egy ideje megy itt sajnos az "anyázás" hogy ki mennyire szaki de remélem azért segítettem )
JA! És ez biztos hogy egy gyári FS650...hiszen oda van írva...mint a 2003-as vagy 2-es GSXR-hez a 2004...mert az is az volt...hiszen az az volt odaírva a forgalmiba,mit gondolunk mi hogy mindenki hüjje?:)
Javítok: Hülye...mert megigértem Árpinak.....
Időközben megtaláltuk Sanyikának is a megfelelő álomgépet...olcsó is...jó is...na ez a tuti vétel.
Ki ne hagyd Sanyika... http://www.kepesmotor.hu/husab...
Hello. Husaberg FC 470 be kellene nekem szimmering a vízpumpához. De nem a kicsi ami kívűl van hanem a nagyobb ami belűről fogja meg az olajat. Sehol se tudnak adni ilyet. Valaki tud valami infót? kösz
Magyarul TE tudtad mit veszel meg,mire akarod használni,ismerted a tipust...
Az a baj hogy sokan azt se tudják mit vesznek meg,jó-e az adott márka/tipus arra amire használni akarja,milyen a karbantartási igénye,hogyan kell használni stb....
Árpi...megigérem neked hogy ezentúl YPSZILONNAL írom:)
A Balatoni kiruccanáshoz még a KTM se az igazi...nem még a BERG...hacsak KTM esetében nem egy 950/990 Adveture-ről beszélünk.
Az LC4 -es sorozat valóban nem rossz...nekem volt 99-es évjárattól
2006-os duplacsövesig...ha odafigyelsz rá egy nagyon strapabíró öszvér,jó futóművel,temperamentumos blokkal.
Ezt a fekete Duke-ot 18000km-er vettem a Tatai Motornál Veszprémben útban hazafelé Pápáról egy sikertelen BERG vásárlásból.Mondom a havernak nézzünk már be a szalonba, akkoriban(2007) még jobban foglalkoztak KTM-el.Ott volt ez a paripa...meg is tudtam egyezni elég jó áron rá.Feltettük a trélerre és elhoztam.Egy szezont volt nálam...ami még plusz 15 ezer kilométert jelentett neki, vagyis 33ezer volt benne mikor eladtam,és még akkor is hibátlanul működött,a srác is még sokat motorozott vele,neki egy szabadonfutó problémán kívül nem volt vele baja.De ez tipushiba ennél a sorozatnál...ez még jól is bírta.Aztán ő is eladta,átment pár kézen,a tavaly láttam is hirdetve...természetes már tekert órával:)De a mai napig megyen....
Szóval egy jó állapotút nyugodt szívvel tudok neked ajánlani megvételre...nem jársz vele rosszul.
2008-ban vettem a gepet. Ez egy uzemoras motor, ha egy igénytelen hozzá nem nyúlós gép kellett volna, akkor veszek Drz-t, de az felennyi élvezetet se nyújtott volna. Tisztába voltam vele vásárláskor, hogy ez ilyen. Én le nem cserelnem semmilyen más motorra.
A véletlenen is..meg sokmindenen.
És te mikor vetted újonnan nem gondoltál arra hogy nem kéne megvenni mert 100 óránál baja lesz?
Minden bizonnyal nem...mert ez tetszet és ilyet szerettél volna.
Én is tisztában vagyok a hibáival...de az előnyeivel is...és ezért szeretem.
Csak arra had kérjelek meg Laci hogy NEM Hüje hanem HÜLYE:D
Ország melyik részére vitték a vasat.. hátha látom majd...
Őszintén megmondva tegnap délután azon agyaltam hogy de jó lenne ha elvitték volna.. mert akkor megoldaná a döntésképtelenségem...
Mert azért nyáron szeretnék 1-2 alkalommal Balatonra is lemenni.. vagy ha úgy van akkor utast vinni ezzel megoldódott hogy eladta... aztán ha KTM annyira meg tetszik lehet Bergre cserélem egyszer... mert azzal nincs bajom hogy üzemórás... a mostani motorom is patika... hirdetem is... szóval.. csak ez a 2 személy meg csík ülés:D
Peace
Én újonnan vettem a Berget és rendesen megkap mindent amit kell, nem sporolok semmin sem és tudjuk jól, hogy én aztán nem utom-vagom, nem hajtom szét. Most van benne 100 uzemora, de kellett már szetszedni a blokkot, mert az oninditonal "megszólalt" egy csapagy. Akkor ki lett cserelve sokminden idő előtt csapagyak, szimeringek, vezermulanc stb... Én Palcsihoz vittem a gépet szerelni, mert benne megbizom.
Az hogy kinek meddig bírja a gép szetszedes előtt szerintem a véletlenen múlik.
Tamás...pont háromnegyedig van..látszik is a tetejénél...ez még elmegy de ettől többet már nem szabad önteni.
Ez egy 2004-es FE 550...2006-os kis tankkal,idommal,ventilátorral szerelve.
Itt pont ment műszakira...azért van rajta a gyári hosszú hátsó toldalék meg a biciklis tükör:)
A moto valóban nagyobb igénybevételnek van kitéve...főleg versenykörülmények között...ez teljesen igaz.
Most akkor az jön hogy ki tud jobban motorozni?:)
Nem vagyok egy profi...vannak akik tőlem sokkal jobban motoroznak,de elkacsázok az úton...
Én úgy vagyok vele ha valaki valamit jobban tud azt elismerem,és kérdezni sem szégyen...de mikor a hüjjeséget fújják folyamatosan azt nehezen:)
na ezen a szaron ( szimering, a vízpumpa belső részéhez bár nézőpont kérdése hogy melyik a belső fele ) látszik hogy wattta faaakról beszélek az alján van egy hangyafasznyi süjesztés és emiatt egyedi ez a vacak
Többen...hangsúlyozom rajtam kívül TÖBBEN leírták itt hogy mi alapján nem 2004-es modell volt...és miért lehetett 2004 beírva a forgalmiba.
Ha te ezt az egyszerű elméletet még MOSTANÁIG sem értetted meg, akkor neked felesleges bármiről is kérdezősködni itt bárkitől is...azt se fogod megérteni,nem hiszel te senkinek se csak a MAGAD hüjjeségének.
Árpitól megint elnézést a "hüjje" szó miatt...
KTM GS 500..nyolcvanas évek eleje...
A múltkori hozzászólásodra visszatérve hogy hüjjének nézünk:
SENKIT nem nézünk annak...amíg AZT nem csinál magából.
Komolyabb csapágyboltokban lehet kapni mindent...
gúúút báááj
Javítok: Hülye...mert megigértem Árpinak.....
Ki ne hagyd Sanyika...
http://www.kepesmotor.hu/husab...
Az a baj hogy sokan azt se tudják mit vesznek meg,jó-e az adott márka/tipus arra amire használni akarja,milyen a karbantartási igénye,hogyan kell használni stb....
A Balatoni kiruccanáshoz még a KTM se az igazi...nem még a BERG...hacsak KTM esetében nem egy 950/990 Adveture-ről beszélünk.
Az LC4 -es sorozat valóban nem rossz...nekem volt 99-es évjárattól
2006-os duplacsövesig...ha odafigyelsz rá egy nagyon strapabíró öszvér,jó futóművel,temperamentumos blokkal.
Ezt a fekete Duke-ot 18000km-er vettem a Tatai Motornál Veszprémben útban hazafelé Pápáról egy sikertelen BERG vásárlásból.Mondom a havernak nézzünk már be a szalonba, akkoriban(2007) még jobban foglalkoztak KTM-el.Ott volt ez a paripa...meg is tudtam egyezni elég jó áron rá.Feltettük a trélerre és elhoztam.Egy szezont volt nálam...ami még plusz 15 ezer kilométert jelentett neki, vagyis 33ezer volt benne mikor eladtam,és még akkor is hibátlanul működött,a srác is még sokat motorozott vele,neki egy szabadonfutó problémán kívül nem volt vele baja.De ez tipushiba ennél a sorozatnál...ez még jól is bírta.Aztán ő is eladta,átment pár kézen,a tavaly láttam is hirdetve...természetes már tekert órával:)De a mai napig megyen....
Szóval egy jó állapotút nyugodt szívvel tudok neked ajánlani megvételre...nem jársz vele rosszul.
És te mikor vetted újonnan nem gondoltál arra hogy nem kéne megvenni mert 100 óránál baja lesz?
Minden bizonnyal nem...mert ez tetszet és ilyet szerettél volna.
Én is tisztában vagyok a hibáival...de az előnyeivel is...és ezért szeretem.
Ország melyik részére vitték a vasat.. hátha látom majd...
Őszintén megmondva tegnap délután azon agyaltam hogy de jó lenne ha elvitték volna.. mert akkor megoldaná a döntésképtelenségem...
Mert azért nyáron szeretnék 1-2 alkalommal Balatonra is lemenni.. vagy ha úgy van akkor utast vinni ezzel megoldódott hogy eladta... aztán ha KTM annyira meg tetszik lehet Bergre cserélem egyszer... mert azzal nincs bajom hogy üzemórás... a mostani motorom is patika... hirdetem is... szóval.. csak ez a 2 személy meg csík ülés:D
Peace
Az hogy kinek meddig bírja a gép szetszedes előtt szerintem a véletlenen múlik.
Ez egy 2004-es FE 550...2006-os kis tankkal,idommal,ventilátorral szerelve.
Itt pont ment műszakira...azért van rajta a gyári hosszú hátsó toldalék meg a biciklis tükör:)
Most akkor az jön hogy ki tud jobban motorozni?:)
Nem vagyok egy profi...vannak akik tőlem sokkal jobban motoroznak,de elkacsázok az úton...
Én úgy vagyok vele ha valaki valamit jobban tud azt elismerem,és kérdezni sem szégyen...de mikor a hüjjeséget fújják folyamatosan azt nehezen:)