Aki berget akar venni elég szar helyzetbe van mert nagyon gyér a kínálat. Én most azt mondanám neked, ha már 850-et rászánsz, hogy nézzél egy olcsóbbat és újítsd fel, akkor tudni fogod hogy mi van a blokkban. Csak a helyzet az hogy 1 darab van ami annyival olcsóbb hogy passzoljon a generálos projektbe. Tehát inkább ezt nem mondom.
Most ha én vennék, egyszer 05 előttieket nem is néznék (nincs is ilyen most hirdetve), másszor meg a fent leírtak alapján választanék. Ha nem egy szezonra akarod venni a motort akkor mindenképpen jönni fog a felújítás, mert az 130 üö-ból egy szezon alatt csinálsz 230-at, ami azt jelenti (bontatlan blokknál), hogy onnantól bármikor jöhet bármi hiba. Ráadásul azt el se tudom képzelni hogy legalább egy vezláncot ne cserélj addig vagy valamit-bármit.
Az enyém most van szétszedve. 250 óra volt benne, vezlánc, csapágyak voltak benne cserélve úgy 150 óránál. Gyűrű tört, marta a hüvelyt. Hajtókaron kívül (ami még egy szezont remélhetőleg elmegy) mindent cserélek. Szelepek, szeleprugók-szimeringek, dugó, hüvely, gyűrű, csapágyak. Sebváltó jó állapotú.
Ajánlom ezt az oldalt hogy jól rágd át. http://www.husaberg.com/de/dea... Szervizintervallumokat ha betartod nagy bajod nem lehet, ha nem bármi megtörténhet. Szeleprugó törés, hajtókartörés, gyűrűtörés stb. Ezek után eldöntöd hogy milyen körülmények között akarod használni. A döntés a te kezedben van.
Én is supermotot szeretnék venni:)
De én hajlandó voltam végig olvasni egy 30-50 oldalt:)
A 850-es Bergessel én is beszéltem már kétszer.
Mind a 2 alkalommal azt mondta hogy lehet holnap elviszik ha nem lesz fent a hirdetés akkor elvitték. Azóta is nap mint nap frissíti.
Ha meg lesz még szombaton elmegyek megnézem.
Gondos gazdának tartom magam.. motul 300 v-t használok, csak extra benzint tankolok... stb stb...
Remélem nálam is tartós lesz a berg:)
1000km-es olajcserén kívül meg szelephézag állításon kívül van egyéb kényes pontja?
Én inkább városba rohangálásra szeretném használni. Gokart pályára max 1 évben 2-3 alkalommal.. Meg 1 szer kipróbálni lemenni vele a Balatonra. De lehet hogy 30km után visszafordulok :):):)(Gyanús)
Milyen árban van hozzá egy hüvely? 60-90EFt?
Vagy egy hajtókar felújítás? 40-50EFt?
Ja és még mielőtt valaki belém köt igen a másik motor amit megnézek az 3db lc4 es.
De ha tényleg szép a berg akkor úgy is azt hozom... hisz...
Sziasztok!
Van egy eladó bergem. Ha valakit érdekel hívjon, mondok róla mindent.
2002-es, keihin porlasztóval, pöccre indul. Supermoto szettel is, akár enduro kerekek nélkül.
Rendbentartott nem gányolt motor, mindent megadtam neki amit egy ilyen motornak kell, a felújítást is hozzáértő ember csinálta.
Engedek az árból! http://www.kepesmotor.hu/husab...
Azért gondolom ez a paripa is amiről írsz csodaszépen össze volt rakva,vinnyogva járt mint az új,olajköd sehol,szinte karcmentes...
Szóval...ami kókány azon látszik is...hallani a hangján...látni a szerelések igényességén...láttam nem egy ilyet...ott is maratt szépen a helyén.
Láttam olyan LC4-est aminek az oldaldekli tömítése napraforgóolajos háromrétegű kartondobozból volt kivágva...eszembe se jutott hogy megvegyem,nem az hogy még kalkuláljak a javítás összegével:)
Aki ilyeneket megvesz valóban kalkulálhat a magyar kirájji forintokkal keményen.
A gyári 650-es hüvely 97.875 Ft !
Most ha én vennék, egyszer 05 előttieket nem is néznék (nincs is ilyen most hirdetve), másszor meg a fent leírtak alapján választanék. Ha nem egy szezonra akarod venni a motort akkor mindenképpen jönni fog a felújítás, mert az 130 üö-ból egy szezon alatt csinálsz 230-at, ami azt jelenti (bontatlan blokknál), hogy onnantól bármikor jöhet bármi hiba. Ráadásul azt el se tudom képzelni hogy legalább egy vezláncot ne cserélj addig vagy valamit-bármit.
Az enyém most van szétszedve. 250 óra volt benne, vezlánc, csapágyak voltak benne cserélve úgy 150 óránál. Gyűrű tört, marta a hüvelyt. Hajtókaron kívül (ami még egy szezont remélhetőleg elmegy) mindent cserélek. Szelepek, szeleprugók-szimeringek, dugó, hüvely, gyűrű, csapágyak. Sebváltó jó állapotú.
Hajtókar ~ 87k
Hüvely ~ 90k gyári, öntött vas ~ 20k
Dugó ~ 50k
Szelepek ~ 40k
Csak a nagyobb tételeket írtam, még van egy rakás párezer forintos dolog + munkadíj.
Ezt a szezont remélem lecsavarom vele, jövő tavasszal hajtókar csere. Ezek tükrében válaszd a bergit.
Én is supermotot szeretnék venni:)
De én hajlandó voltam végig olvasni egy 30-50 oldalt:)
A 850-es Bergessel én is beszéltem már kétszer.
Mind a 2 alkalommal azt mondta hogy lehet holnap elviszik ha nem lesz fent a hirdetés akkor elvitték. Azóta is nap mint nap frissíti.
Ha meg lesz még szombaton elmegyek megnézem.
Gondos gazdának tartom magam.. motul 300 v-t használok, csak extra benzint tankolok... stb stb...
Remélem nálam is tartós lesz a berg:)
1000km-es olajcserén kívül meg szelephézag állításon kívül van egyéb kényes pontja?
Én inkább városba rohangálásra szeretném használni. Gokart pályára max 1 évben 2-3 alkalommal.. Meg 1 szer kipróbálni lemenni vele a Balatonra. De lehet hogy 30km után visszafordulok :):):)(Gyanús)
Milyen árban van hozzá egy hüvely? 60-90EFt?
Vagy egy hajtókar felújítás? 40-50EFt?
Ja és még mielőtt valaki belém köt igen a másik motor amit megnézek az 3db lc4 es.
De ha tényleg szép a berg akkor úgy is azt hozom... hisz...
CSAK A BERG!
Köszönöm előre a segítő kommenteket
Van egy eladó bergem. Ha valakit érdekel hívjon, mondok róla mindent.
2002-es, keihin porlasztóval, pöccre indul. Supermoto szettel is, akár enduro kerekek nélkül.
Rendbentartott nem gányolt motor, mindent megadtam neki amit egy ilyen motornak kell, a felújítást is hozzáértő ember csinálta.
Engedek az árból!
http://www.kepesmotor.hu/husab...
Helyek: Bp., Orosháza, Balatonfüred?
Meg van minden ami berg!
Szóval...ami kókány azon látszik is...hallani a hangján...látni a szerelések igényességén...láttam nem egy ilyet...ott is maratt szépen a helyén.
Láttam olyan LC4-est aminek az oldaldekli tömítése napraforgóolajos háromrétegű kartondobozból volt kivágva...eszembe se jutott hogy megvegyem,nem az hogy még kalkuláljak a javítás összegével:)
Aki ilyeneket megvesz valóban kalkulálhat a magyar kirájji forintokkal keményen.