Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felőlem nyerjen Vazz, úgy is mindig utánoz . Egyébként az a kép még most is mosolyt csal az arcomra
Svédek idén fognak motorozni?
Ezzel a motullal nem mondom hogy nem éri meg, de az ősszel cseréltem, meg én amúgy is magam szeretem csinálni.
Hmm.. Vazz..Akciós Kawa olajcsere?
Akkor is az én apukám az erőseeeeebbbb!
Hát az attól függ mert ügye még ott van a 3db O-ring is aminek darabja 1.000 Ft ... 97875+(3x1000) = ? Ki jön ki a táblához?
Na akkor dzsémszbondthamás nyert, közelebb volt, ámbár azt mondta hogy 100 felett van, úgyhogy ééééénnyerteeeeeeeeem.


A gyári 650-es hüvely 97.875 Ft !
Aha, szóval itt dolgozik Berger.
Jahh lehet hogy 100 a gyári hüvely, a nagy számokban már elvesztem.
Aki berget akar venni elég szar helyzetbe van mert nagyon gyér a kínálat. Én most azt mondanám neked, ha már 850-et rászánsz, hogy nézzél egy olcsóbbat és újítsd fel, akkor tudni fogod hogy mi van a blokkban. Csak a helyzet az hogy 1 darab van ami annyival olcsóbb hogy passzoljon a generálos projektbe. Tehát inkább ezt nem mondom.

Most ha én vennék, egyszer 05 előttieket nem is néznék (nincs is ilyen most hirdetve), másszor meg a fent leírtak alapján választanék. Ha nem egy szezonra akarod venni a motort akkor mindenképpen jönni fog a felújítás, mert az 130 üö-ból egy szezon alatt csinálsz 230-at, ami azt jelenti (bontatlan blokknál), hogy onnantól bármikor jöhet bármi hiba. Ráadásul azt el se tudom képzelni hogy legalább egy vezláncot ne cserélj addig vagy valamit-bármit.

Az enyém most van szétszedve. 250 óra volt benne, vezlánc, csapágyak voltak benne cserélve úgy 150 óránál. Gyűrű tört, marta a hüvelyt. Hajtókaron kívül (ami még egy szezont remélhetőleg elmegy) mindent cserélek. Szelepek, szeleprugók-szimeringek, dugó, hüvely, gyűrű, csapágyak. Sebváltó jó állapotú.

Hajtókar ~ 87k
Hüvely ~ 90k gyári, öntött vas ~ 20k
Dugó ~ 50k
Szelepek ~ 40k

Csak a nagyobb tételeket írtam, még van egy rakás párezer forintos dolog + munkadíj.

Ezt a szezont remélem lecsavarom vele, jövő tavasszal hajtókar csere. Ezek tükrében válaszd a bergit.
Az árak: hüvely-száz fölött, hajtókar-kb.90000, dugó(utángyártott)-kb.50000, szelepek rugókkal-kb.50000.
Ajánlom ezt az oldalt hogy jól rágd át. http://www.husaberg.com/de/dea... Szervizintervallumokat ha betartod nagy bajod nem lehet, ha nem bármi megtörténhet. Szeleprugó törés, hajtókartörés, gyűrűtörés stb. Ezek után eldöntöd hogy milyen körülmények között akarod használni. A döntés a te kezedben van.
Sziasztok.

Én is supermotot szeretnék venni:)
De én hajlandó voltam végig olvasni egy 30-50 oldalt:)
A 850-es Bergessel én is beszéltem már kétszer.
Mind a 2 alkalommal azt mondta hogy lehet holnap elviszik ha nem lesz fent a hirdetés akkor elvitték. Azóta is nap mint nap frissíti.
Ha meg lesz még szombaton elmegyek megnézem.

Gondos gazdának tartom magam.. motul 300 v-t használok, csak extra benzint tankolok... stb stb...
Remélem nálam is tartós lesz a berg:)
1000km-es olajcserén kívül meg szelephézag állításon kívül van egyéb kényes pontja?
Én inkább városba rohangálásra szeretném használni. Gokart pályára max 1 évben 2-3 alkalommal.. Meg 1 szer kipróbálni lemenni vele a Balatonra. De lehet hogy 30km után visszafordulok :):):)(Gyanús)
Milyen árban van hozzá egy hüvely? 60-90EFt?
Vagy egy hajtókar felújítás? 40-50EFt?

Ja és még mielőtt valaki belém köt igen a másik motor amit megnézek az 3db lc4 es.
De ha tényleg szép a berg akkor úgy is azt hozom... hisz...

CSAK A BERG!

Köszönöm előre a segítő kommenteket
Na baszki...
Áá HÉLÓÓÓ...vége az inkognitomnak
Sziasztok!
Van egy eladó bergem. Ha valakit érdekel hívjon, mondok róla mindent.
2002-es, keihin porlasztóval, pöccre indul. Supermoto szettel is, akár enduro kerekek nélkül.
Rendbentartott nem gányolt motor, mindent megadtam neki amit egy ilyen motornak kell, a felújítást is hozzáértő ember csinálta.
Engedek az árból!
http://www.kepesmotor.hu/husab...
Vigyázzatok Albi egy kém és jogosulatlanul gyűjt adatokat.
Egy kis olvasni való!

Nick nevek: spok, Vazz, Berger
Helyek: Bp., Orosháza, Balatonfüred?



Meg van minden ami berg!
Dicsak, a középsű meg az enyimé. Mik nem vannak albi bergtárába.
Azért gondolom ez a paripa is amiről írsz csodaszépen össze volt rakva,vinnyogva járt mint az új,olajköd sehol,szinte karcmentes...
Szóval...ami kókány azon látszik is...hallani a hangján...látni a szerelések igényességén...láttam nem egy ilyet...ott is maratt szépen a helyén.
Láttam olyan LC4-est aminek az oldaldekli tömítése napraforgóolajos háromrétegű kartondobozból volt kivágva...eszembe se jutott hogy megvegyem,nem az hogy még kalkuláljak a javítás összegével:)
Aki ilyeneket megvesz valóban kalkulálhat a magyar kirájji forintokkal keményen.
Valóban...lehet hogy ez a paripa is nullakettes volt...még nagyobb bódottá!
Meg kerestem a tavalyi képet ez nem az a motor amit végül senki nem látott!
A tavalyi brigád ahogy hirdették őket!