Amijjjóta tettem bele porvédős (asszem ez a neve ) szimeringet halvány lila fing nem látszik a vizpumpánál szal nekem ez a jelenség nincs... persze elötte vót
Pontosabban 2003-as model, 2004-es forgalomba helyezés. Lényegesen olcsóbb volt a kifutó model. Voltak 2 éves új motorok is, szalonból, új forgalomba helyezéssel.
Én vétel után szétszedettem a blokkot hogy "megszámoljuk az üzemórákat" Én ezt a költséget beleszámoltam a vételárba. Ilyen sztorikhoz kell a pénz ha nem szánsz rá eleget ne vegyél ilyen motort (üzemórásat). Esetemben: főtengely olajfurata eltömődve, bizonyos alkatrészek fordítva belerakva, autodeko ütközője valahova elmászott. Ja meg 150 pénz. Ez után mindenki eldönti hogy hogy vásárol motort. Nekem megérte szétszedetni. Ha eladom a motort azt tanácsolom a következő tulajnak hogy ő is így járjon el, annak ellenére hogy megmondom miben hány óra van. Emberek vagyunk, mások vagyunk. Vége az esti mesémnek.
Ezt az olajfolyás témát se értettem soha...ha van rendes tömítés anyagod és tőmítő pasztád szinte porszárazra lehet csinálni a Bertit is meg a KTM-et is...
Bertinél egyedül a vizpumpa csapágynál nem sikerült még soha úgy megcsinálni hogy az olaj ne ködöljön...hiába az új csapágy,o-gyürü...
Az hogy a csapágyba van a simmering elég halott megoldásnak tartom...tökéletes tömtettséget nem lehet vele elérni szerintem.
Amúgy valóban az...ha tiszta lappal indul az ember,de a másik szisztéma szerint is lehet indulni...lehet elmegy a motor még egy vagy netán két szezont is...ez megint tapasztalat.
Vagy 4 éve eladtam egy 2004-es Fe 650-et egy kiscsávónak komplett SM szettel,mindennel...életében nem látott még ilyet,elmagyaráztam neki mit hogyan csináljon,hogy használja a gépet...a mai napig megy neki hibátlanul,nagyon rendbe tartsa esztétikailag is.A motorhoz nálam se volt hozzányúlva vezérműláncon kivül,ők meg annyit csináltak vele hogy tettek bele egy dupla szeleprugó szettet...és ennyi.Jó látni hogy jó kezekben van...
Ezzel azt akarom mondani hogy hiába adsz te el felújított,rendbetett gépet valami hüjjegyereknek...ha hüjje hozzá.Van amejjik a vasgolyót is tönkreteszi...
Igen-igen!
Nekem nincsen olyan ember akibe megbíznék e téren!
"Ha kell ha nem" azt akkor tudod eldönteni ha
szét van szedve!
És akkor hogy jobban aludjál!
Volt itt olyan is akinek a gyárban felújított blokja
ismétlem Gyárban.. 15perc motorozás után fosta orrán-száján az olajat!
spok kolléga tudna mesélni..!
Szóval mondom volt itt már minden.. amit csak akarsz!
Ha lenne időm megírnám a HusaberG novellámat! Aztán akkor csak azt kellene elolvasni a delikvenseknek!
Ez is igaz, de neked van már van tapasztalatod az egyhengeres témában!
Akinek nincs mint ahogy nekem sem volt jobbnak láttam hogy tiszta lappal indulunk és akkor kisebb a kockázat! Azért szerintem ez nem rossz taktika mert eddig én mindig "megúsztam" minden féle gubancot bár azt amit meg be kell tartani előírtan, mindig rendben meg lett csinálva!
Sok olaj szűrő, sok olaj, sok szelepállítás, sok gyertya mindig tiszta levegőszűrő!
ezzel az utolsó bekezdéseddel megint szereztél pár hívet a márkának:D:D:D
Vegyen egyet...aztán dobassa szét ha kell ha nem...még ha nincs is semmi baja akkor se kevés pénz a munkadij,egyebek...nem baj ha elugrik egy százas papír...van péz dögivel:D
Egy életre belopja magát a gép a szívébe a boldog tulajnak....
Én úgy vagyok vele ha valami a vétel időpontjában normálisan működik akkor kap egy szervizt,átnézést...aztán hajrá.Ha valami baj lesz az úgy is jelentkezik valamilyen formában...csak figyelni kell,és elég akkor szétszedni IDŐBEN. Megtanultam..ami jó azt nem piszkáljuk mert felesleges.Amelyiknek meg kikönyököl a hajtókar az meg is érdemli hogy Palcsinál köt ki...ha figyel az ember akkor még időben megelőzhető a nagyobb baj. Mert jópáran úgy vannak vele hogy kopog mán...de még elmegy...nemsokára kosárban Palcsihoz.
Bocsesz!
Nem akartalak kihagyni de nem ugrott be hogy Te is!
Az alvás soha nem volt az erősségem, mindig korán kelek és így sokszor rövid az éjszaka.. bár nem szoktam ennyit gépezni viszont volt egy csomó gépen való munkám és így adta nagyon a betűvetést meg változatos is lett az éj!
Mindenre volt már példa!
Arra is amit írtál hogy rendbe rakták aztán mégis kaka lett a vége! Természetesen eladás után!
Arra is hogy rendbe rakták aztán jó lett! Szintén eladás után!
Azt hogy az eladott husabergek (huskyik vagy ktm-ek) de maradjunk csak a bergnél azért végzik nagy százalékban a Palinál vagy a márka szervizben, mert arra is volt példa vagy valahol valaki megcsinálta, de nem lett jó (eladás után) vagy az a tulaj került végül mégis csak a fent említett két hely közül valahova, hogy jó legyen a gépe!
De tényleg hidd el ennek a topicnak a hasábjain az elmúlt években minden előfordult és szinte minden variáció volt már!
Abban meg igazad van hogy meg kell venni aztán használni és majd adja magát hogy mi lesz stb..!
Ha vissza olvasol akkor láthatod hogy például én a kezdetek óta azt mondom hogy veszel egyet és szétdobatod a fent említett helyeken (én Palira esküszöm meg jó néhányunknak garancia a keze munkája) mert az a tutti amit te csináltattál és akkor kajak nem játszik mi az előélet ki mit mondott stb.! Nálad kezdi az új
életét a gép!
Én mindenkinek ezt tanácsoltam aki berget akar venni!
Ez van!
that's all folks
Szerintem nem lenne őszinte a mosolyod ha ha új tulaj visszahozná neked az évvesztes motort...mert ez az.
A 2004-es modellek már 2003 őszén a szalonba voltak...ez szinte minden márkánál így működött...ez egy beragadt motor volt amit nem tudtak eladni...csak 2004-ben,és azt is írták be évjáratnak...
Tanujj tinó...ökör lesz belőled.
de nyílván valóan az uj tulaja sem nézte meg a forgalmit, hülye mindenki a motorhoz..jogos végülis, temár akkor is motoroztál mikor én a hugyomat kevergettem a homokozóba
vicc hogy ekkora hülyének néztek.. 2004es gyártási év volt a forgalmiba és 2004 volt az első forgalomba helyezés éve is. Lehet nehéz elhinni, de 2004 elején még jöttek ki K3-mas gsxr-ek év elején. mr.ész
Bertinél egyedül a vizpumpa csapágynál nem sikerült még soha úgy megcsinálni hogy az olaj ne ködöljön...hiába az új csapágy,o-gyürü...
Az hogy a csapágyba van a simmering elég halott megoldásnak tartom...tökéletes tömtettséget nem lehet vele elérni szerintem.
Tudod nekem az lenne az álmom motor, hogy egy olyan mint ami pl. neked is volt kék-sárga berg csak a blokja mondjuk az smc 690-é!
Vagy 4 éve eladtam egy 2004-es Fe 650-et egy kiscsávónak komplett SM szettel,mindennel...életében nem látott még ilyet,elmagyaráztam neki mit hogyan csináljon,hogy használja a gépet...a mai napig megy neki hibátlanul,nagyon rendbe tartsa esztétikailag is.A motorhoz nálam se volt hozzányúlva vezérműláncon kivül,ők meg annyit csináltak vele hogy tettek bele egy dupla szeleprugó szettet...és ennyi.Jó látni hogy jó kezekben van...
Ezzel azt akarom mondani hogy hiába adsz te el felújított,rendbetett gépet valami hüjjegyereknek...ha hüjje hozzá.Van amejjik a vasgolyót is tönkreteszi...
Nekem nincsen olyan ember akibe megbíznék e téren!
"Ha kell ha nem" azt akkor tudod eldönteni ha
szét van szedve!
És akkor hogy jobban aludjál!
Volt itt olyan is akinek a gyárban felújított blokja
ismétlem Gyárban.. 15perc motorozás után fosta orrán-száján az olajat!
spok kolléga tudna mesélni..!
Szóval mondom volt itt már minden.. amit csak akarsz!
Ha lenne időm megírnám a HusaberG novellámat! Aztán akkor csak azt kellene elolvasni a delikvenseknek!
Akinek nincs mint ahogy nekem sem volt jobbnak láttam hogy tiszta lappal indulunk és akkor kisebb a kockázat! Azért szerintem ez nem rossz taktika mert eddig én mindig "megúsztam" minden féle gubancot bár azt amit meg be kell tartani előírtan, mindig rendben meg lett csinálva!
Sok olaj szűrő, sok olaj, sok szelepállítás, sok gyertya mindig tiszta levegőszűrő!
Vegyen egyet...aztán dobassa szét ha kell ha nem...még ha nincs is semmi baja akkor se kevés pénz a munkadij,egyebek...nem baj ha elugrik egy százas papír...van péz dögivel:D
Egy életre belopja magát a gép a szívébe a boldog tulajnak....
Nem kell ezt ragozni!
Nem akartalak kihagyni de nem ugrott be hogy Te is!
Az alvás soha nem volt az erősségem, mindig korán kelek és így sokszor rövid az éjszaka.. bár nem szoktam ennyit gépezni viszont volt egy csomó gépen való munkám és így adta nagyon a betűvetést meg változatos is lett az éj!
Arra is amit írtál hogy rendbe rakták aztán mégis kaka lett a vége! Természetesen eladás után!
Arra is hogy rendbe rakták aztán jó lett! Szintén eladás után!
Azt hogy az eladott husabergek (huskyik vagy ktm-ek) de maradjunk csak a bergnél azért végzik nagy százalékban a Palinál vagy a márka szervizben, mert arra is volt példa vagy valahol valaki megcsinálta, de nem lett jó (eladás után) vagy az a tulaj került végül mégis csak a fent említett két hely közül valahova, hogy jó legyen a gépe!
De tényleg hidd el ennek a topicnak a hasábjain az elmúlt években minden előfordult és szinte minden variáció volt már!
Abban meg igazad van hogy meg kell venni aztán használni és majd adja magát hogy mi lesz stb..!
Ha vissza olvasol akkor láthatod hogy például én a kezdetek óta azt mondom hogy veszel egyet és szétdobatod a fent említett helyeken (én Palira esküszöm meg jó néhányunknak garancia a keze munkája) mert az a tutti amit te csináltattál és akkor kajak nem játszik mi az előélet ki mit mondott stb.! Nálad kezdi az új
életét a gép!
Én mindenkinek ezt tanácsoltam aki berget akar venni!
Ez van!
that's all folks
A 2004-es modellek már 2003 őszén a szalonba voltak...ez szinte minden márkánál így működött...ez egy beragadt motor volt amit nem tudtak eladni...csak 2004-ben,és azt is írták be évjáratnak...
Tanujj tinó...ökör lesz belőled.