Hello ! A segítségeteket szeretném kérni . Olyan problémám volna hogy januárban vettem egy FE 501 - est , és kb 5 ü.ó. után hengerfejes lett . Elvittük szerelőhöz , és ott kiderült , hogy durván átbasztak a motorral (azt mondta a csávó teljes felújítás stb .. ) ehelyett csak a kompresszió gyűrűt cserélte ki , és jelenleg az a helyzet a szerelő szerint hogy 500.000 ft volna megcsinálni ( új szelepek , vezérműlánc , tengely spanoló , szelphimba , dugó , hajtókar stb.. ) Most mit tehetnék szerintetek ? , ha eladnám motor hibásan sokat buknék rajta , alkatrészenként nagyon hosszadalmas és egyáltalán nem biztos hogy sikerül , amit én a legjobb ötletnek találok hogy egy másik blokkot venni és a kettőből egyet összehozni ? Segítségeteket előre is köszönöm . :)
Az én 650embe százhuszopár üó van, eddig cserélve lett a blokkban egy gyűrűsor, vez.teng-csapágyak, vzel.lánc patentszem, mert majdnem elszakadt, csak még időben rá lett nézve.A közeli jövőben esedékes majd kuplungkosár , teljes lamellasor és önindító szabadonfutója, de kétszáznál valszeg dugó, hajtókar, főtengelycsapágy , szelepek is, ha meg lesz még.
Ha a képen lévőn ezek nem voltak cserélve eddig, akkor lesz vele költség
Én nem ismerem ezt a gépet, nem is nagyon ismerek senkit, aki Pécs környékéről Bergelne.
Az a biztos ha lemész és megnézed. Ha nem hallottál még Husaberget, akkor előtte próbálj keresni a környezetedben egyet, hogy meghallgasd, mert a Husaberg blokkjának van egy tipikus hangja, amire a hozzá nem értők azt hihetik széthullott a gép.
Ez leginkább attól függ milyen állapotban veszed meg a gépet. Ha mázlid van, akkor csak 10 - 15 óránként kell olajat cserélni. Szűrőt minden második olaj leeresztéssel kell cserélni, de én ezen nem szoktam spórolni, minden alkalommal cserélem. A vízpumpánál szokott elmenni sűrűbben a szimering, ez 1-2 ezer forintos tétel. Meg légszűrő tisztítás, szelep állítás stb ... Ha nincs szerencséd és vettél egy " ipari hulladékot" , akkor az kb. 200-300 ezer forint felújítás, de utána nem lesz bajod a géppel. Mérlegelni kell, minden Husaberg üzemórás, ami ugye azt jelenti, hogy egy versenymotor, amire oda kell figyelni, de nem rosszabb egy bármilyen másik márkánál.
http://www.youtube.com/watch?v...
Ha a képen lévőn ezek nem voltak cserélve eddig, akkor lesz vele költség
Az a biztos ha lemész és megnézed. Ha nem hallottál még Husaberget, akkor előtte próbálj keresni a környezetedben egyet, hogy meghallgasd, mert a Husaberg blokkjának van egy tipikus hangja, amire a hozzá nem értők azt hihetik széthullott a gép.