Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit csináltál Jamaica-ban?

/azok az indexek még mindig kurva szarul néznek ki rajta /
MI kell? van 1-2 maradék
A kegyes november megengedte, hogy még még menjünk!
A berg az igazi antidepreszáns!
Berget mindenkinek!
2000 előtti kutyaberg idomok vkinek eladoban? Adnék érte pár bocicsokit...
FE 650 van eladó rendszámos de csere nem érdekel


Pontosabban csak jövő tavasszal akarom feldobni a netre mert még picit helyre kell pofozni de attól még eladó
Köszönöm, intézem
úgy gondoltam én is
A karbin nincs sok tekergetni való, inkább a belsejében lehet gebaszt csinálni
ha hirtelen gázra visszatorpan, meg dadog-nem megy, akkor ott a karid van eltekergetve mindenféle
a 38-as hátsó helyett dobjál fel egy 42-43-as fogaskereket meg valami szakival pl Palcseeval (erősen ajánlott) nézesd át cakkum-pakk főleg a karbit és tuti jó lesz
Tamás007!
Én is 1000redes után ültem át bergre!
Az nem mondanám hogy azután gyenge,sőt meglepődtem.
Aki azt mondja kevés annak nem volt még jó berg a segge alatt!
Köszönöm a tanácsokat , mindig tanul az ember. Gyári sm 38-as a hátsó lánckerék. Lehet hogy megnézetem nem akarom elb..ni. A service manualt még nem sikerült feltölteni. Ha valakit érdekel elküldöm mélben.
NA-NA! Azért ezt én nem így éltem meg. Mikor visszaültem a bergről kawára pont azon gondolkoztam hogy miért is nem megy ez a motor. Ültem a sok lóerőn aztán vártam a történést, a bergen pedig nem kell várni semmire. 14-42 áttétellel harmadikban még elemelte az elejét gázra. De nincs is értelem hasonlítgatni. Ha lcigazda aszongya nem megy akkor bizony nem megy, de én se gondolnám hogy bármi folytás is lehetne benne gyárilag. A zoxigén és a benzin útját kellene inkább megvizsgálni.
Én nem tudunk fojtásról a bergekbe!
A C-n a kipu nyitott az E-n nem és az E-n rajt van az "e" betűs jelzés ami street legal-á teszi!
Egyébként soha nem hallottam arról, hogy a karbiba belenyúltak volna gyárilag bármelyik típusnál!
Persze meg lehet csinálni, mert az első bergemen Pali becsavarozta a gázbowdent, így kopp gáznál nem volt teljesen nyitva a karbi! Nekem sok volt az erő és így segített hogy szokjam a berget! Egyszerű volt a tuning csavar ki és há-há!
14/45 fogaskerék áttételt neki supermotokon meg a bergen is az a "pálya áttétel"!
A karbin van TPS szenzor az az gáz állás érzékelő az lehet hiba forrás ha nem jól működik!
Egyébként elektronikáját szerintem nem lehet chip-elni vagy ilyesmi mert ez nem olyan gép mint pl az sxv!
De az ülés alatt van egy kis fekete doboz "elektronika" az kompletten szokták variálni mármint 450 vagy 550 vagy másik 650-esét rá tenni és akkor más lesz! Erről még annyit hogy amikor meg vettem ezt a mostani feketét akkor Palinak bediktáltam a számát az elektronikának és mondta természetesen fejből, hogy a jobbik fajta van rajta!
De lehet hogy csak be kell állítani!
A légszűrő alá is nézzél be hogy a vázon lévő két nagy lyuk egyike vagy másika nincsen-e letakarva egy kis valamivel?!
Aki mindent tud a bergekről az Bencsik Pali hívd fel biztos tud segíteni!
Itt linkelem az adatlapját ott megtalálod a számát is!
Meg az is lehet hogy neked gyenge a gép!

Más nem jut eszembe!

csak a berg
Persze hogy más a két kategória, teljesen jól látod, de nekem akkor is gyanús hogy ezzel valami nincs rendben. Oké, sok sm nem volt a seggem alatt, de az apriliát újonnan vettem és az ugyanezt csinálta. Lassan pörgött fel, dadogott erőtlen volt. Kivettem a kipufogóból meg az injektorból a fojtást és megindult mint a gőzmozdony. Az összes probléma elmaradt. Úgy viselkedik ahogy egy motornak kell, ebből gondoltam hogy a bergbe kellene valami fojtásnak lennie benne. Gondoltam mielőtt atomjaira szedem megkérdezem hol keressem. Úgy hallottam Kecskeméten kiszedik, csak spórolni akartam egy utat meg egy huszast. Ha szoftvert kell cserélni akkor úgysem tudok mit tenni le kell vinni. Ja azt elfelejtettem mondani, hogy null szervíz se volt rajta, mi indítottuk először. Ha még van ötlet várom. Cserébe megpróbálom feltölteni a berg service manualt. Kösz
Lacigazda, szerintem nincs abban a motorban fojtás, csak az "eriggy" után kicsit lájtos. Én ugyan így jártam a Berg-el a K5 után. Akik nem motoroztak gyorsaságival (ezressel), azoknak persze hogy erős a Berg. 180Le és 65Le között ÓRIÁSI a különbség
Nem tudom hogy gyenge-e, de úgy viselkedik, mint az aprilia csak lassan pörög föl, torpan. Abból is kivettem a folytást és akkor megindult egy pöppet . A berg szinte új, minde gyári rajta azért gondolom, hogy van benne folytás, meg hát gondoltam jobban kéne mennie . Van ebbe folytás egyáltalán gyárilag.
Vogue most mondta, hogy nagyobb fogaskerék hátra és megvan a tunning
Nem kell fabrikálni meg chip-elni.
Alapból bitang gép a 650 Berg, nem próbáltam de aki ezzel kapcsolatba írt elég egyértelmű volt mindnek a véleménye
Enduro, lámpás kivitel. Kipufogóban nincs, a könyököt nem szedtem le, a gyári dobot kéne szétszedni? Hát nem tom. Karbit meg még nem néztem de a gázkart végig lehet tekerni nem akad meg sehol. Lehet hogy szoftvert kellene cserélni ? Nem ismerem a márkát még. Ha valaki tudja esetleg hol szedik ki mennyiért? . Egyáltalán mennyinél veszik ki.
miért gyenge...?
a C-n nyitott dob van kb ennyi a különbség az E-hez képest, de ezt rohadtul nem veszed észre csak hangosabb lesz
rakjál rá 3-4-5-el nagyobb hátsó fogaskereket, aztán lesz pupila tágulás
Még az is kérdés, hogy az E vagy a C változat. Elvileg a C-ben gyárilag nincsen fojtás.
Csak tippelek de legszuro karbi kipuff vegdob. Szerintem ezeket lenne érdemes megnezegetni.
Szevasztok !
Kéne egy kis help.
Van nálam egy 2007-es fekete kék 650-es. Ki tudja hol vannak benne a folytások, és hogy lehet kivenni azokat .
Köszönöm
Üdv mindenkinek!:)
Nem tud véletlenül valaki eladó FE400 vagy 450 vagy 501 vagy 550 "nemfontos hogy rendszámos legyen"?
És akár akit érdekel 2004es szép Yamaha Yz125 csere?!
Üdv mindenkinek!
Szeretném megkérdezni, hogy egy FE 350, 400 esetében kb. mennyi üzemóra után van nagy szerviz (dugattyú, hajtókar, vezlánc, csapágyak...)?
"Eddig soha nem készített kékes füstöt eregető típust. Szabotázs történt a Husabergnél, vagy a KTM PRÉMIUMMÁRKÁJA ráérzett az egyszerűbb konstrukcióban rejlő lehetőségre?"