Forumokat nem szoktam olvasni mert sok a túl okos ember olyanokat kérdezek akiknek legalább megvan 5 éve a motor!
Nem vagánykodni és "sziklákon" ugartni szeretnék vele akkor arra ott a triál motor!
Normális közegben erdőben szeretném ahsználni, de szerintem az enduro erről szól!
az lc4 nem biztos h nehéz például a szántóföld szélén csumázni az egyik legjobb motor :D viszont ha extrémkedni akarsz a 3 méteres sziklákon bent a patak közepén akkor télleg nehéz lesz
Csak ugye az a baj, hogy az lc4 az kurva nehéz erdőbe endurózni!
Attol függ még msot csak érdeklődök kinek mi a véleménye eddig ami nagyon megfogott az a husaberg és a ktm!
Már volt nagymotorom csak anyagi okok miatt meg kellet válnom tőlle!
De majd 2 év mulva veszek egyet!
Ha gondolja valaki akinek már huzamosabb ideje van husaberge vagy ktm az leírhatná mi a tapasztalata!
Az endurók meg a crossok (ha már felhoztad a ktm-et) üzemórásak, ami gyári sm, az már változó. Bergből mindegy mit veszel, az mind üzemórás, de a ktm lc4 már nem.
De pl husky sm610 nem üzemórás, az sm510 meg 450 meg már igen.
Az akkor egy kicsit érdekes mert a ktm az 10-15 óránkénti olaj csere plusz olajszűrő és szelepállítás, és bizonyos üzemóra után dugó vez lánc vagy ami már kívánja, hogy az ember cserélje!
Ahol lakom itt van egy két ktm és drz ami nem üzemórás mert a srác 3-4 vagy 5 ezer km ként cserél benne olajat!
De nem tudom lehet, hogy hülye vagyok vagy csak félre értjük egymást!
Lehet hülye kérdés, de nem nagyon értek hozzá az lenne a kérdésem, hogy azt tudom, hogy a Suzuki DRZ az nem üzemórás motor, de a husabergek közűl melyik nem? Én úgy tudom, hogy az FE az nem üzemórás.
Ezt azért kérdezem mert idővel majd szeretnék venni egyet mert megtetszettek!
Sokallom.
Nem hogy blokkot cserélnénk, 11 órát még az enyém így is elmegy alattad jövőre + rádobok egy 100-ast és 2L 300V-t szűrővel. Szerintem nem rossz ajánlat.
Szerintem örök dilemma hogy mikor neccesebb pályán ahol pl. 4 fokozatból és kő gázból visszaszúrod 2.-ba vagy városba ahol megfog az első lámpa negyedgáznál. Tény hogy nem jár minden nap az ember pályázni na de nincs is olyan igénybevétel utcán mint pályán.
Sajnálatos módon azt kell mondjam hogy már maga a motorozás a pénznyelő de hát Magyarország én így szeretlek
Ja még annyi hogy magam ellen beszélek de hát istenem ez van
Berg vs DRZ ?
DRZ
- valóban igénytelen ( jó értelembe ) volt nekem is de x idő elteltével kimotoroztam és már nem adta azt az élményt amit akartam és amire vártam így elég hamar ment a levesbe
Berg
- még most is félek tőle nem adnám el de született egy bébi ami fontosabb! Tény ha olyan berget kapsz ki aminek beteg a blokkja akkor 200 Ft. alaphangon de mindezek mellet Én azt mondom, hogy olyan élményt ad hogy összefosod magad, nameg persze megjelenésben is bőven felülmúlja a DRZ-t
Én nem vok úri gyerek mégis utcán használtam a berget pályán is csak 1x voltam de akkor sem sokat mert foglalt volt
Szerintem a berg az bárhol huncut dolog legyen az pálya vagy utca sőt talán még pályán hamarabb lefő a kávé mint közúton mert hát ugye utcán nem úgy csavarod a szarvának ahogy pályán
Láttam a galériák között a NAGY kérdést. Én inkább azt mondanám Neked, hogy utcára ne vegyél Berget, inkább a DR-Z a nyerő, abból keresd az E változatot. Sokkal igénytelenebb mint egy Berg és utcára, túrázni elég az is.
Mondjuk ezt a topicot az elejétől! Mindenre választ kapsz ezt garantálom neked!
csak a berg