Na kb. azért amiért a Porsche elkezdte gyártani a Cayenne-t. Így olcsóbb a gyártás, hogy a KTM blokkra hajaz ez is (legyünk őszinték valószínűleg egyre öbb lesz benne a KTM cucc). Gyakorlatilag ugyan azokból az alkatrészekből össze lehet rakni egy másik blokkot. (Viszont rá lehet fogni, hogy akkor mégsem Cola, hanem Traubi.) Most gondolom aki már szerelt ilyet majd megcáfol, hogy nem ugyan az...de gazdaságilag indokolt minden ilyen döntés szerintem... Eredetiben
"All of the models are, as you can expect, heavily influenced by KTM but still have their own 'Berg identity; however, Husaberg's number-one distinctiveness as of late, its innovated 70-degree engine layout design of their four-stroke motors has been abandoned in favor of more conventional and less costly KTM-like engine designs. In all, five Husaberg models will be sold in the U.S."
Ja meg persze volt nincs SM a gyári palettán. Az megmarad a KTM kínálatban (van benne logika). Na de ha egyszer arra járok, megkérdezek egy hivatalos márkakereskedőt mi is történt. Remélem a következő 1 hónapban sort tudok rá keríteni...
Sziasztok! Én is vettem egy Berget, 2005ös, és hátsó idomot szeretnék vásárolni hozzá. A KTMen keresztül kell rendelni vagy més is foglalkozik ilyennek itthon? Az áráról megközelítőleg tud valaki valamit?
A másik dolog a hátsó lábtartó kérdés. Ez egy FS650 és erre szeretnék hátsó lábtartót. Valami tapasztalat? CNC gépek közelébe mozgok, a legyártás nem gond, csak a kivitelezés...Hogy hová és hogyan fogassam fel.
Előre is köszönöm ha valaki segít nekem...
Ne magázzál Vazz, tegezz nyugodtan. Kicseréltem a tömítést,én magam. A jelek szerint az volt a baj. Az okosok szerint a benyában lévő alkohol rakja szét, ezért nem tudom hogy mit fog bírni
Zé:)
Hát sajna az van, hogy találtam kettőt is Pesten, illetve Pest megyében, de azok már a drágább kategóriába tartoznak, az meg nekem most... ..érted.
Egyébként össz-vissz 5-öt vagy 6-ot találtam eladót? Úgyhogy nincs túlkinálat, mint pl. Honda Hornetből.
Esetleg tudsz valamit?
Köszi-köszi a gyors reagálást:)), nekem is ez volt az érzésem. Már csak azért is, mert "csupán" a festés miatt nem tetszett. Hamarosan én is meglátogatom a gépet egy szakival, csak kicsit messze van Pestről...
A debreceniről annyit tudok, h valóban nem volt nagyon ütve, viszont kb egy hónapja egy ismerősöm kiment megnézni/kipróbálni, de be sem indult és otthagyta. Egy kis átfésülés ráférne.
Sziasztok!
Kérek egy kis tanácsot tőletek. Szerintetek jó vétel lenni a kettő közül valamelyik?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fs_650_
e-5971200
vagy
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fs_
650_c-6037113
"All of the models are, as you can expect, heavily influenced by KTM but still have their own 'Berg identity; however, Husaberg's number-one distinctiveness as of late, its innovated 70-degree engine layout design of their four-stroke motors has been abandoned in favor of more conventional and less costly KTM-like engine designs. In all, five Husaberg models will be sold in the U.S."
Ja meg persze volt nincs SM a gyári palettán. Az megmarad a KTM kínálatban (van benne logika). Na de ha egyszer arra járok, megkérdezek egy hivatalos márkakereskedőt mi is történt. Remélem a következő 1 hónapban sort tudok rá keríteni...