Mesterszálláson egy Bergszakértő srácnál és a Kecskeméti Ktm kereskedésben érdemes alkatrész után kérdezni. Amugy semmivel sem költségesebb fenntartani egy iylen vasat mint pl egy crf-et. Tudom mer volt mind2.. A bergnél 8 óránként olaajcsere+szűrő ez kb 5-6ezer forint (Motul olajjal!) 20 óránként szelephézag állitás, rendszeres majdnemhogycsak minden motorozás utáni légyszűrőtisztitás. Ennyi a lelke ezeknek a gépeknek, nameg h ne egy kimustrált, leütött gépet fogjon ki az ember. Egy frissen összerakott blokk használattól függöen olyan 150-200 órát elketyeg megbontás nélkül. Kb ennyit érdemes ezekről tudni..
Igen megegyezik, egyedül pilacs nincs az fc.n. ha johelyen keresed meg alkatrész isvan hozzájuk. Mondjuk ez az fc amit belinkeltel képről nem rossz, de a 4kilot sokallom egy picit érte.
Ez van.450-2004
És hol érdemes alkatrészt keresni hozzá? vagy csak márka képviselet?Mennyire drága fentartani,pl a japán vasakhoz képest?
Érdeklődnék hogy az FE 501 és az FC 501 motorja megegyezik?
Mankind!
(jövőre csere érett lesz a dex-in out)