Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

THX
Esetleg a telóvédőt lehetne lecsavarni, hogy ne legyen útban.
E-mail küldve.

Nem kell szétszedni, a felrakáshoz meg adok majd instrukciót.
Áh jáá! í Így már vágom!
Amit elsőnek raktál fel az tetszik! Olyan kellene!
Fel tudom én ezt rakni? Remélem nem kell szét szedni az elejét a felrakáshoz?!
Ott az email címem lökd át a mobil számod!
A Hart and Huntington egy amerikai cég, motocross szponzor, saját ruhákat kiegészítőket adnak ki, és tetováló szalon egyben. A tulaj Carey Hart profi freestyle és MX versenyző. Igazából tetszik amit csinálnak, az életstílus, meg a logó is bejön, gondoltam feldobom vele a gépet. :) Keddre megtudnám csinálni, 9-től 5 ig a belvárosban vagyok, utána Kópházán.
http://youtu.be/85oUuUeTciw
Az én gyenge angolommal ezt minek fordítsam és Te mit akartál ezzel jelentetni?

Egyébként kedden de. Sopronba leszek azért kérdeztem!
De lehet más stílusban is.
Helló Albijam,

Hart and Huntington van ráírva. Csinálhatok ha kell, 3000+ posta.
Zsolti!

Mi van ráírva a telóidra? Van készen ilyen cuccod? Mennyiért adod?
Görbe a kormány
csak a hátsó azerősitett és az is elfér a gyáriban!
ár:9000ft
új tárcsák!
sziasztok.
ha valakit érdekell husaberg, KTM
féktárcsa..első ..ill hátsó (erősitett 5mm vastag!)
a 06-20-9479-215 hivjon.
Szerintem egyhengeres hangja van olyan mint a többi!
Mi a faszt hallanak ezen ami nem jó?!


http://www.youtube.com/watch?v...

http://www.youtube.com/
watch?v...


http://www.youtube.com/watch?v...

http://www.youtube.c
om/watch?v...


csak a berg
Óóó, hát csak ez a baj?!

Kurva anyát annak a buzinak aki ilyen norma kritériumot kitalál!
Hiszen ódákat zengett a műszaki világ milyen csodálatos ötlet elforgatni a blokkot, hogy szinte egyenes a szívócsonk és ezáltal a legtökéletesebben jut a keverék az égéstérbe.. áramlási mutatók, súly elosztás, egybe épített váltó stb.!
Na mindegy is, mert ha csak meg nem nyerem a lottó 5-st nem lesz ilyen motorom soha!

Elkalandoztam!
Tehát vissza hozzák majd ezt az építési módot csak megfeleltetik az előírt normáknak át tervezik a vázat és akkor újra lesz?!
nem nem..
azért mer nem tudnak hozzá alkatrészt eladni...túlon túl megbizható lett...ami ugye bár..baj..
a hengerfej miat jobbak lettek mint annó a régi ktm 525ök...
igaz hogy szörcsög mint a filyam mikor taknyos... de ennyi
a másik (kék-sárga) fórumon "motormagus" írta, hogy miért állították le a döntött blokkos gyártását...

idézem:
"A folyamatosan szigorodó normáknak nem felel meg a 4T Berg! Gondolom az emisszióval nincs baj, de a szívászaj annyira nagy, hogy az egész vázat át kellene tervezni!"
Sziasztok!
Vagytok még itt?
üsd be a kesés ebben a topicban az hogy "fe 570" és olvasgasd el gecsa fórum társunk írásait ő most nyáron adta el az övét csak jókat mondott róla! Plussz talán írta hogy lesz neki megint eladásra is?!

Szívesen!
Köszi az infókat!
13 óra? plusz keveset mész... és szerintem az első 100-120 üó-ba nem kell hozzányúlni tehát 2-3-4 évig nem lesz gondod!
Berghez van minden ne aggódj! Az olasz ebay-t nézd meg mi minden van hozzá!

Egyébként meg a szakszervizbe meg majd ellátnak.. meg szerelnek neked garanciával!
Én nem sokat megyek egy évben de kicsit félek ha valami baja lesz honnan szerzek alkatrészt!Meg mennyire húznak le ha valaki ne talán szerez!
Ezek az aggályaim!
Nekem eleinte nagyon nem... aztán jó régóta meg nagyon-nagyon tetszik az FS570! Azt amit látsz szinte vadonat új! (a vadonatról senki nem tudja mit jelent de így szoktuk mondani! :) )
Ha megvan rá a lóvéd és tudod hogy ilyet akarsz MOST, akkor alkudni kell hátha engednek még valamit aztán meg kell venni!
Csalódni nem fogsz szerintem minden porcikája csúcs!
Bocs igazad van tényleg endúróból átalakított cucc!
Nézd meg hasznaltautón van fent 2011 gyártásúnak írják én gyárinak nézem nem endúróból átfabrikáltnak!
Ránézésből elég jó állapotúnak tűnik!