Van egy FS570 az országba de nem papiros!
A két 570 amit FE-nek árultak... gyári FS570 SM set volt a telókat nem tudom megkülönböztetni!
Jó az 570-es meg 450-es döntött blokk, mert nagyon jókat írtak róluk több országban is!
Alkatrész meg lesz csak (gyári) mivel rövid ideig gyártották őket kevés lesz a használható bontott cumó! Ez csak egy kicsit hátrány mert a mieinkhez sincs már úgy cucc mint pl 3-4 éve!
Ami számomra a legbosszantóbb hogy sehol nem írnak egy hangyafasznyit sem arról hogy miért váltanak vissza a döntöttről!
Van egy a neten vagyis kettő volt!
De elég sok lóvét kérnek érte,ha meg már nem gyártják akkor alkatrész is necces lehet hozzá,valószínű nem is volt egy fullos vas!
Köszi az infót!
SM 570 szerintem nincs az országban, enduróról pedig 2 emberről tudok hogy ilyet hajt. (persze lehetnek többen) Állítólag hosszabb időt (órát, kilométert) tud a szervizek közt mint az előző modell, de a gyártását ennek is megszüntették.
Köszönöm szépen, hát megválogatom kit engedek belenyúlni, egy szerencsém van hogy a faluba lakik az ország második legjobb Honda szerelője címét is elnyert Pácser László.
Hozzá viszem jövőhéten le tüzetes átnézésre.
Az enyem is kopp uj lett. Es elado is. Gratula az uj gephez. Jol valogasd meg ki nyulhat bele. En alkatreszt inkabb angolbol veszek, merg a magyar hataridok nevetsegesek. Nemetul meg nem megy annyira.
Hát őszinte leszek kb. 2 hónapja áll a garázsba letakarva nem nagyon volt időm foglalkozni vele bár ez idő alatt elméletileg be állítottuk a szelephézagokat de csak elméletileg , aztán azóta itt a fórumon mondták mert ugye panaszkodtam hogy nem indul, hogy lehet letestel valahol egy vezeték na ezt kell még átnézni de mondom egyszerűen nincs időm pedig már úgy mennék vele mert mondom 2 hónapja nem ültem rajta
Ahogy Pali mondaná csak plusz súly na meg hibaforrás!
Egyébként biztos finomít a szerkezeten mert pl ez a mostani bergem abszolút de nem ráz! Finomabban és rezgésmentesebben jár mint a ktm!
Szerintem hazudhatna még egy hengert magáról!
Ha az enyém kileheli akkor ki is lesz tessékelve a motorból! A másikból sem hiányzott!
Halihó bergfan nemzedék kérdés? valaki operálta már a kiegyenlitő tengely csapágyazását 2007 fe 550-en,de ez van 2005-08 -ig ez nem szerelhető roncsolás nélkül csak egyben cserélhető 55 e pénzért,aki futot már benne köröket az irjon mire jutott:
A két 570 amit FE-nek árultak... gyári FS570 SM set volt a telókat nem tudom megkülönböztetni!
Jó az 570-es meg 450-es döntött blokk, mert nagyon jókat írtak róluk több országban is!
Alkatrész meg lesz csak (gyári) mivel rövid ideig gyártották őket kevés lesz a használható bontott cumó! Ez csak egy kicsit hátrány mert a mieinkhez sincs már úgy cucc mint pl 3-4 éve!
Ami számomra a legbosszantóbb hogy sehol nem írnak egy hangyafasznyit sem arról hogy miért váltanak vissza a döntöttről!