Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te hogy vagy megelégedve a tieddel?
Gondolom élményre nincs panasz?
Azt nehéz megmondani,hogy mennyi lenne pontosan.
Attól függ mi minden repül ki belőle 100.000-300.000ft
És ha megvan az üzemóra az kb milyen összeget takarna egy nagyobb szervizelésnél?
Bár akármelyiknél lenne ugyanaz a nagy szerviz (KTM vagy Berg) gondolom az végösszeg hasonló lenne.
ha igazán megbízható berget akartok!

http://www.kepesmotor.hu/husab...


ember! az ilyen mit él át?
így is van...sztetek a ferde blokkos bergeket miért cserélték le a fullra lekicsinyített,kikönnyített KTm blokkokra? mert a ktm blokkot szedheted szét 100óránál ellenőrzésre,de a ferde blokkot 15000kmig meg se bontották..és ez egy tesztmotor amiről beszélek ferde blokkos 570...
én azt mondom vannak jó bergek,de Sm-ben el kelll felejteni a 200órás felújítást, míg a ktm enduroban el is mehet 500ig... és enduro berg is elfog menni 500at ugyan ott ahol a ktm-mel mászkáltak...és a ktm ugyan ugy behull 100nál full sm pályázáskor...

vegyetek ferde blokkos berget...márha kaptok olcsón...570 vagy 390 és smezni
Nekem az a pálesz, már párszor könnyet csalt a szemembe
világ legjobb pálinkája vetekszik a bergel
Nagyon jó volt az a pálesz az biztos!
Nos az 1. kép az pontosan jelzi a minőséget a Gönci barack pálinka ( eredeti házi nem pedig a pancsolt bóti )
áhhhh

gondolom miről volt nem olvasom, én már láttam itt százsszor ilyen vitákat
Mindenki azt vesz amit akar. Nekem is kéne berg mert kurva jó motor. csak azon ne vitatkozzunk már hogy üzemórás e a motor vagy nem
Azért nem vagy trol mert itt a képed Te!
Én igazollak!

A hova? kérdésedre itt alattunk a válasz...
olvasd vissza a topicot és holnap mész ktm-et vagy Berg-et venni!
hát ennek örülök.

nem trollkodok, csak poénkodok az nem ugyan az.
Aki nem érti a viccet az hívhat trollnak
1-es kép utána a 2-es!
Szerintem Lacika annyit netezett hogy lassan a sötét oldalra állt és Ő maga is troll lett!


Ez előtt 4 évvel Kakucson még a víz tiszta dolgokkal bombázta elméjét!(1-es kép)
Aztán választott egy márkát (2-es kép) ami később teljesen a sötét oldal szolgálatába állította és az őrületbe kergette(trolság)!
Azon az éjjel Én, Lacika pálinkájának, Balázs jégerének és a saját Unicum-omnak háromszögében évődtem...
na már akkor a rossz sátrat választotta Lacika! Mi a legerősebbek Zé-ékkel hajnalig ittak! Kemény volt a reggel de aki a fény felé fordult az felbírt kelni mert erős és persze meg volt a slusszkulcsa!
Részletek a GOGO2 Kakucs 08'09.07. galériámban!


Erre csak ezt tudom idézni a másik fórumról:
Egerbe van egy srác aki berget hirdet alkatrészként keress rá az apróban vagy a gugliban
Szerintem a 650-es terepre kegyetlen sok, specc Én a haver 250 RM jével nem tudtam menni bár az krossz pályán volt
Igazad lehet!
Én egyébként nagyobb százalékában endurózni szeretnék vele.
Azon morfondíroztam hogy veszek hozzá enduró szettet azt goo ki terepre, de oda meg a 650 brutál sok lenne az én tudásomnak.
FC470re nem tud valaki berúgókart? 450 é is jó rá 2004 ig. kösz
Senki ne vegyen husaberget mert fos és üzemórás és nem lehet vele normálisan közlekedni csak a baj van vele
Na igen miért is fikázzák a berget ha elketyeg 1000 órát ( is akár )
1x egy szerelő azt mondta nekem hogy a berget azért fikázzák a boltokban vagy más szerelők mert nem kell hozzányúlni és így nem is kell 2 hetente alkatrész után mászkálni hozzá, magyarul nincs rajta haszon!
Így aztán azt mondom hogy " csak a berg "
Elhiszem neked hogy gond nélkül fut a vasad és semmi gondod vele meg sokaknak örök életű a motorja...!
De tudod ebben az a furcsa ha most ezt a pár hozászolásunkat valaki vissza olvassa akkor arról kell majd meg győznünk hogy üó. motort vegyen ne pedig km-est mert az jobban megéri fent tartani szervizelni meg örök darab és csodássá válik az életed!
Azért valljuk meg őszintén nem mindig van ez így!
Tyúúúúúúúúúúúúúú hát akkor Én nem szólok semmit a magam kb. 30 körüli üzemórájával