Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak őszinte voltam!

Annak idején mikor vettem a Berget, kaptam rendesen az "áldást". Tudom én jól, hogy sosem fogom kimotorozni, de nem is ezért vettem. Szerintem a legszebb supermoto és ha odafigyel rá az ember akkor meghálálja!
Ennyi!
Ez finom és nőies volt
Zsoltin múlna a dolog és nem mondta mennyiből állna meg.... ha ketten lennénk akkor már érdemesebb lenne Neki nekiállni...., de egyenlőre hajtókarra, szelep, szeleprugókra gyűjtenék mert az lenne sos!
Jól beszélsz Albi! Sajnos sok az irigy ember!

Én azóta is azt mondom, hogy mindenki bekaphatja! Nem bántam meg a vételt és nem is fogom soha!
Csináltatsz?
Az első képen ott a gyönyörű fényes fólia!
Zsolti már kinyomozta ki gyártja!
Jó ez a BerG csak ne csörögne az a valami elől amiről nem tudom még hogy mi! Ezt jól megmondtam
Láttátok volna ezt a motort menni Sanyával!


Ott pecsételődött meg a döntésem!
ÁÁÁÁ lófaszt!
Mindenki szívni akar, meg motorozni a geci lóerős motorral!
(mert szerinted anno nem volt rosszindulat amikor Foxi megvette a berget forgott egy-két tag szeme, és nálam is volt ilyen hang de mi akkor is ilyet akartunk!)

Csak a Berg!
Nem irigylem azokat akik beírnak ide,hogy ilyen gépet szeretnének..egyből kapják a savat
Nem is értem anno, hogy nem tudtatok lebeszélni (Tudom,hogy jelenleg se ez a cél) De...Most benéznék ide és meglátnám az irományokat..nem csak a típustól,de még a motorozástól is elmenne a kedvem. De ilyen ez a BerG Vagy megszoksz vagy megszöksz! Mondom én, fél év szívás és 1.5-2 üzemóra után
A beringer honlapján van egy leírás mennyi a tűrés.Szegecset lehet hozzá kapni,de nekem sosem jött be az a tárcsa.
ugye ugye
Ifjú pádávánok jól mondjátok! Olvasni, olvasni, olvasni!
Kb 20 topicot olvasok rendszeresen nekem ez a "sorozatom" kb 6-7-be írók is és 8-9 topicot olvastam végig az elejétől napjainkig! (volt olyan pl KTM ami napokig tartott)

Amikor sok paraszt csak bekérdez mert az tök egyszerű, de mondjuk végigolvasni egy topicot, hogy okosabb legyen vagy a boncterembe megkeresni a kiszemelt típust, vagy a keresés ebben a topicban azt nem látja meg a paraszt az nem elég egyszerű neki! És a mindent tudó guglit nem is említem
Na nem baszom fel már többet az agyam ezen a témán, az elmúlt évekbe megtettem már sokszor, de mára már elfogadtam ilyen a társadalom többsége!

Engem viszont csak azok érdekelnek és azoknak írók akik nem ilyenek.
Aminek örülök hogy most végre itt is egy elég intelligens berges közösség jött össze!
Respekt nektek!

Berg és minden amiben motor van, szerintem!
A motorom élettartamát, meghibásodásának lehetőségét semmi mással nem tudom Én, (mint ember) pozitív irányba befolyásolni ill. zavartalan működését fenntartani, mint:

RENDSZERES SZERVIZ ELŐÍRT KM INTERVALLUMBA!
OLAJ CSERE(lehető legjobb), SZŰRŐ CSERE, HA SZÜKSÉGES AKKOR BEÁLLÍTÁSOK, ALKATRÉSZEK ELLENŐRZÉSE!

Ő (mint motor) annyit tud amit a gyárban kapott minőségből, precizitásból! (Előző tulajtól) Erre és ezekre a dolgokra nem tudsz hatással lenni!
VAGY MÉG IS? És éppen ez a tanulság!
Adjuk meg olajból a lehető legjobbat motorjainknak(autóinknak) abból biztos nem lehet baj! Sőt lehet hogy még jót is teszünk ezzel neki!
Mert valljuk be egyikünk se a le harcolt, olaj folyásos, füstöt okádó, hiányos, szét hajtott, nem törődőm gazdától, veszi meg a motorját(autóját)!
Persze a legszerencsésebbek szalonból veszik Őket!

Szóval én azt vallom hogy tegyük meg amit lehet, és a lehető legtovább maradjanak motorjaink olyanok mint az "újak"!


Nem vitatkozom senkivel se azon hogy milyen a Berg főleg nem azokkal akik még nem is láttak ilyen motort! Azért rossz a híre mert a magyar mentalitást tükrözi lehasználni mindent a földig majd eladni mihelyst költeni kell rá!
Jó motor a Berg, szerintem a legszebb is és nem kellene más motor!
Mondom úgy hogy én másodszor is megvettem! Amennyit motoron tudok tölteni egy szezonba azt ezen szeretném és ezért pont nem érdekel hogy üzemórás mert ha 20-at tudok menni egy évben akkor pont jó évem lesz!

Peace
Mankind
Erősen kotyogó első féktárcsára mi a megoldás? Újra lehet ezt szegecselni?
100 vagy több kell alkatrészre rá egy évben? Az nem meredek egy kicsit? Én tavaly alkatrészre konkréten 14.000Ft-ot kötöttem (4 szelep rugó). Idén 130, ebben benne van egy láncszett (35) meg vezérlés felújítás + műszaki. Ha idén nem esik szét akkor jövőre kap hajtókart, dugót meg hengert, ez mondjuk olyan 200-300 pénz. :( De ideális esetben szerintem nem kell 100 egy évben alkatrészre. De cáfoljatok meg ha tévednék. (Palcseeval mi van, nem tudom elérni.)
Én elolvastam!Igaz 2x mondták nekem mert elsőre nem voltam hajlandó
Igen, keveset.
Pont ezt akartam írni!
Na mondom má kíváncsiságból belemegyek a kezdeti kibontakozásokba Erre 1000 hobbit meg puhóka meg mittom én ki 3-4 oldalon keresztül csak szájakaratéjozik.

Engem is érdekel a 650 berg sm, de tény, hogy sport cikk és igenis költeni kell rá meg cserélgetni mindent becsületesen és akkor oksa minden. Legalábbis ezt csicsergik a tulajok 7-800-ért már vesz az ember de sztem 100-vagy több kell alkatrészre rá egy éven, amit cserélni kell és szerintem keveset is mondtam........
a fórum első felében néhány bunkó faszolja egymást , kár vele az időt tölteni
Egy Berg nem jármű, hanem sporteszköz. Még az is, amelyikre megtévesztésből rencám került.
Hiszitek, vagy sem,én is elolvastam a fórumot az elejétől a végéig!
Sok dolgot meg lehet tudni a mociról.

Az hogy én megvettem egy full felújított motort és vmi elfosta magát előfordulhat,persze ha nem az ex tulajék barmoltak szét vmit benne,elvégre 1 versenymotorról beszélünk.

Palccsee mester azt mondta, a gyári dugó+gyürű kombinációnál előfordult már többször is hogy akkár 15-20 üzemóránál eltörött a gyürű.

Ha vki ilyen motort szeretne vásárolni gondolja meg,bizony kell törődni velük,de cserében meghálálják!

Aki nem tudja megadni neki ami kell(olajcsere,szűrő,légszürő tisztítás,üzemórás motoralkatrész cserék),NE is vegyen ilyen fenevadat,mert ezzel sok bosszuságtól megkímélheti magát.
Több mint 7000 hsz nehogy azt mond, hogy te elolvastad
A motorozástól is elmenne a kedvem nemhogy a vásárlástól.