Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Bergbe melyik a jobb?
Ipone Full power Katana 10w-50
Ipone Katana Offroad 10W50
Motul 300V 4T 15w50

Spook
Haaay!

S.O.S!

Van valakinek eladó Fs 650-hez gyári kábelkötege?
Nincs véletlenül vkinek lefekvőben 1 kipuffogórugó és egy tanksapka szuszogó?


Spook
Szia.Ha kiveszed belőle a gyertyát,és úgy indítózol,akkor sem fog szikrát adni önindítóról!Próbáld ki!
Nem jön össze, mert a régi fajta 3csavaros, az újabb 4csavaros és a jeladó is más helyen van
Amúgy az új gyújtást nem lehet valahogy át rakni rá ezt nem próbálta még senki? Vagy hülyeséget beszélek .
Igen jól látod 2002 es a vas és még a régi gyújtás van rajta féltem,hogy ez lesz belőle,hogy nem fog róla indulni. A krumpli nyomó hát az a baj vele,hogy nekem már nem tud hány nadrágom éget ott szét valami kellet oda de lehet fekete jobb lenne. Amúgy köszi a dicsérteket.
Húúú ha, de zsivány lett a gép!
Széplett a gép,de a kruplinyomot jól meggondoltad az összekötőn?
Egyébként nagyon szép a vasad. Egyedül az a sárga perforált lemez bántja a szemem
Ugyanígy jártam én is az ötötvenessel. Ha nem kokusan gyújtásod van, akkor az indítómotor egyszerűen nem bírja betekerni, mert a régi fajtának nagyobb fordulat kell. Ha jól látom, akkor 2003-mas a vasad, azon még SEMgyújtás van, azzal valszeg soha nem fog gombról indulni.
Ime a kép róla
Sziasztok tavaly vettem egy FE 650-es husaberget a tél során teljesen újjá építettem. Egy gondom van csak vele szeretném ha önindítós lenne a gép. Gyárilag is az lehetett ahogy néztem mert bizonyos alkatrészek benne voltak meg látni is lehetett a kopásokat csak az előző tulaj szét szedte az egész elektronikát és ez nem került vissza rá. Rúgással nincs gond akárhogy be tudom indítani. Csak az a fránya önindító nem akarja új önindító új aksi még az autódekot is kicseréltem tekeri tekeri de nem röffen be ha tudtok valami trükköt azt megköszönném vagy hogy mi lehet az ok amiért nem indul el. Dobok róla egy képet milyen lett a drágaság.
Én úgy tudom szo-vas volt autokrossz, szerintem ma nemtudom mi van, ha nem lehet felmenni se baj, legalább motoroztunk egyet a csajommal.
Vazz, Kakucson drift nap van, vagy nem? Én menni akartam csak a villaszimeringem elfosta magát.
Ha az enyémet valaki berúgja mezítláb-ülve-hidegen az viheti is, odaadom ajiba.
A videóból lehet tanulni, én is innen merítettem az ihletet.

Holnap du valaki kakucs?
Akkor mail sent!
Ha valaki az enyémet így berúgja vazzee!
Van benne kompresszió dögivel.
Hidegen 2.,max 3. rúgásra még nekem kezdőként is sikerül,de ma melegen nem tudtam beíndítani.
Ülve meg egyenesen esélytelen a mutatvány!
-"Palitól"-
Az első próbautamon lefulladtam palitól 4 utcányira és életemben először elsőre berúgtam úgy hogy erről a videóról tanultam meg!


Bár hozzá teszem hogy az én volt bergemet senki ember fia nem rúgta volna meg mezítláb!

Ferus egyik haverjánál van a motor Csornán Norbinál. Néha lent van ringen szóval aki akar az próbálkozhat. És kérem a videót persze csak akkor ha még Pali újlenyomata van belül a blokkon és más nem nyúlt bele!
Gondoltam hogy ez a klattyan kiveri a biztosítékot . Szóval 3 hogyishijjákot érzek a karon keresztűl
Jófan, akkor úgy marad, de az enyém nem "klattyan".
Ha így csinálod menni fog, csak húzzál chipót.

spook, a beindítás: benzincsap ki, szívató ki (nem üzemmeleg motornál), a holtpontnál kézidekó behúz, (automata nekem nincs) kart 3 klattyanásnyit lenyom, (ezt a lábaddal érzed) mindent elenged és teljes testsúllyal lendületből rárúg. Ami nagyon fontos a 3 klattyanása + lendület. Tudom elég hülyén fogalmaztam meg, de remélem segít
Vazz! Most lett összerakva a blokk. 1 üzemóra van benne. Szimeringek, o-gyűrűk cserélve + ami kell alkatrész és mégis ugyanaz nálam is. Szemre vételezéssel nem állapítható meg az olajfogyás (ugyan annyi) Ha ott vizet ereszt az normális (állítólag) de ha olaj hát...?