A durvábbik meglepetés ma reggel ért,ma kimegyek,gondoltam beindítom,már tuti jó.
2. rugásra simán, ahogy kell be is indult.
Egyszer csak azt veszem észre,dobja a kék füstöt a kipcsi és szütyörög az olaj a könyökcső összeillesztésénél,sőt még a hengerfejen a kipufogo nyilásnál is!
Mi az isten történhetett?
Elment az egyik szelepszárszimeringem vajon?
Két hete van nálam a motor,még nem is használtam,papirozás alatt van és ilyen gondjaim vannak vele.
A Berg önindítója csak segítség az indításhoz. Amellett rugdosnod kell a vasat. Ezért szedtem ki belőle minden önindítót, autodekomp-ot meg mindent. Hidd el nem kell az bele ha jó a RENDSZER.
Tegnap mentem vele először mióta nálam van....nincs még rajta műszaki így csak munkahelyemen mentem vele egy 5-10 percet,de szerintem annyi idő alatt melegszik annyit ,hogy ezt ne csinálja..1-2-3-ba mentem vele (nem ütve)
Palitól jött a motor!Mikor elhoztam még mi is szétszedtük mert elkezdett csöpögni a benya..koszos nem lehet kivan pucolva!Pali meg ha minden igaz belőtte..
Nekem csak akkor szokott fulladni amikor hideg még a motor. Melegen nem csinál ilyet, legalábbis nem emlékszem rá.
A karbit mindenképpen nézd meg, hátha itt az ideje kipucolni egy kicsit.
Kellene 1 kis segítség!
Eljutottam addig,hogy feltöltöttem az akksimat,hogy kiderüljön jó-e az önindítóm.
A jó hír, hogy az akksi úgynézki jó,de az önindító,ha idítózom nem teker,csak a relé ciripel folyamatosan.
Ahogy néztem ebben elég speckós relé van.
A másik problémám,lebontottam a gépet takarítás céljából,de mikor visszatettem a tankot a helyére és nem tudtam beindítani.
Olyan mintha nem kapna elég benyát.Indulna de mégsem.
Lehetséges hogy a benzin nem tud lefolyni,mert ahogy visszadugtam a csövet benszorult a levegő és amiatt nem folyik?
Voltam lent a srácoknál a ringen a Börni6 Day-en! Pár képet lőttem telefonnal ott van a galériáim között a rövid képes beszámoló!
Mértem egy fogyasztást is a bergnek, mert indulás előtt a kúton tele raktam a tankot, majd le a ring és vissza a kútra!
100 alatt nem szereti a 6-ost tehát úgy menetem, hogy 80 és 105 között 5-be 105-től 6-ba! és végig tartottam a 120-as tempót csak előzéskor mentem fel 140-re azt is csak párszor!
Na szóval benzinkút-ring-benzinkút kereken 80km volt és kereken 5 litert tudtam rátankolni!
Szerintem ez korrekt érték. Én nagyon meglepődtem rajta!
Én a karbit nézném meg először, illetve az üzemanyag útját a karbiig. Ez a fulladósdi a jawan meg etz-n akkor jött ha dzsuvás volt a karbi és hirtelen nem ment át rajta elég nyál.
Neked mennyire fulladós a BerG?Ma megjárattam picit és ha "nagyon" hirtelen odacsavarom befullad..sőt ha hagyom le is áll,vagy ha gurulok kuplungot behúzom és csavarok neki egy nagyot hirtelen szintén befullad!Palival beszéltem..azt mondta ezek ilyenek.. de ennyire?
Pecsa gépe állítólag ilyet nem csinál!
A durvábbik meglepetés ma reggel ért,ma kimegyek,gondoltam beindítom,már tuti jó.
2. rugásra simán, ahogy kell be is indult.
Egyszer csak azt veszem észre,dobja a kék füstöt a kipcsi és szütyörög az olaj a könyökcső összeillesztésénél,sőt még a hengerfejen a kipufogo nyilásnál is!
Mi az isten történhetett?
Elment az egyik szelepszárszimeringem vajon?
Két hete van nálam a motor,még nem is használtam,papirozás alatt van és ilyen gondjaim vannak vele.
Nekem csak akkor szokott fulladni amikor hideg még a motor. Melegen nem csinál ilyet, legalábbis nem emlékszem rá.
A karbit mindenképpen nézd meg, hátha itt az ideje kipucolni egy kicsit.
Kellene 1 kis segítség!
Eljutottam addig,hogy feltöltöttem az akksimat,hogy kiderüljön jó-e az önindítóm.
A jó hír, hogy az akksi úgynézki jó,de az önindító,ha idítózom nem teker,csak a relé ciripel folyamatosan.
Ahogy néztem ebben elég speckós relé van.
A másik problémám,lebontottam a gépet takarítás céljából,de mikor visszatettem a tankot a helyére és nem tudtam beindítani.
Olyan mintha nem kapna elég benyát.Indulna de mégsem.
Lehetséges hogy a benzin nem tud lefolyni,mert ahogy visszadugtam a csövet benszorult a levegő és amiatt nem folyik?
Mértem egy fogyasztást is a bergnek, mert indulás előtt a kúton tele raktam a tankot, majd le a ring és vissza a kútra!
100 alatt nem szereti a 6-ost tehát úgy menetem, hogy 80 és 105 között 5-be 105-től 6-ba! és végig tartottam a 120-as tempót csak előzéskor mentem fel 140-re azt is csak párszor!
Na szóval benzinkút-ring-benzinkút kereken 80km volt és kereken 5 litert tudtam rátankolni!
Szerintem ez korrekt érték. Én nagyon meglepődtem rajta!
Odacsavarod neki a gyorsító nem fecskendez csak a levegőt szívja!
Neked mennyire fulladós a BerG?Ma megjárattam picit és ha "nagyon" hirtelen odacsavarom befullad..sőt ha hagyom le is áll,vagy ha gurulok kuplungot behúzom és csavarok neki egy nagyot hirtelen szintén befullad!Palival beszéltem..azt mondta ezek ilyenek.. de ennyire?
Pecsa gépe állítólag ilyet nem csinál!
Nem érdekel valakit egy FC 501-es 99-évj?
Príma állapotú Berg.
Teszek képet is és állok rendelkezésére bárkinek bármikor.
Köszönöm,de ugy néz ki megoldodott!
http://www.ebay.com/itm/husabe...