Mocskos lesifotós!
Nemrég hoztam el.Nem a szelepszárszimeringgel lesz a gond.
Megy Pali mesterhez az a biztos! Remélem hétvégén vagy jövő hét elején már nála is lesz.
Azért az kiderült a Pzs-ben,hogy az önínditóm is jó,csak az akksim kuka.
Majd kiugrasz hozzám és megnézheted egyben is!
Holnap folytatom a bütykölést otthon délután.
Vettem rá bicigli km-órát ráfaragom + a lámpát is felteszem hátra.
Ma meglestem a motorod!
Le is kattintottam, mert tudod hogy ez a szín kombó a gyengém!
Érdekes hogy 08'-as és át lett rakva erre a szebbik dizájnra!
Ja és a kerék-kipu kurva szép lett!
Beszéltem Palival,lehet nála köt ki a mocim.Holnap kiderül mi lesz.
Mire leérek vele kétszer elfáradok.
Bent vannak a kerekek,megdobja kicsit az összképet!
Hát nagy nagy szerencsével talán havonta ha 2x-rá tudok ülni a gépre, de akkor sem megyek vele reggeltől estig így aztán abban bízom hogy nem ketyeg le olyan hamar az üzemóra és elketyeg 2 szezont különösebb ráfordítás nélkül
Használt üzemórás versenyzésre épített motor vásárlásnál elég nagy szerencsefaktor szükséges legyen az bármelyik gyártó.
Én is abban reménykedek erősen hogy ezt a szezont legalább bírja még ki felújítás nélkül, meg még egyet.
Én mostanában azt vettem észre hogy egyszerűen csak bemegyek a garázsba és elkezdem simogatom a kicsikét és hálát adok Istennek, hogy egy olyan szörnyet sikerült megvásárolnom anno amihez még nem kellett komolyabban hozzányúlni!
Isten áld meg a BERGET szenteltessék meg a BERG neve, jöjjön el a BERGEK országa ...
A bergeknek lelkük van, ha nem azt érzed amit ő érez akkor nem megy, ha ő nem azt érzi amit te érzel megincsak nem megy. Na meg ha kicsit szerencséd van kicsit motorozhatsz is vele mielőtt felújítod.
Kettőnknek majd jobban megéri elmenni Palihoz nagy szervizre!
Olyan messze van hogy lehet ám unatkozni útközben!
Paliba vettet hitem 2500km-ben tudnám összefoglalni!
Ez nagy para én is tartok minden ilyen dologtól de sajnos egy üzemórás motor bármikor bárhol behányhat!
Ez egy olyan fórum (sportmotor) amit 30.000 motoros használ!
Több tíz fórumot olvasok és hát sokan örülnének ha csak annyit szopnának mint a Bergesek! Főleg úgy hogy sokan csak találgatnak, toldozgatják-foltozgatják a motorokat a megjavításról és szakértő szerelőkről nem is nagyon hallanak! Aztán telefossák a világot hogy ez vagy az a márka milyen szar!
A másik hogy sokan nem ismerik be, vagy el, vagy nem fogják fel azt, hogy az egyhengeresek több "bajjal" járnak, járhatnak!
Van olyan ismerős hogy a 93'-as 85e.km-s fzr1000 blokkjában csak olaj volt cserélve és még mindig tökéletes, megy talán az atom villanás után is!
Itt a fórumon az egyik cimbim húzta szét. Palcsi küldött bele gyűrűsort, elvittem egy gépműhelybe meghónoltatni a hüvelyt, majd össze dobta a srác, azóta nincs ilyen fajta baja.
Am vagy 80 üóra volt benne , amikor szarrátört az olajlehúzó gyűrű, szerencsére hamar észrevettem és nem karistolta meg a henger falát.
Magad csináltad vagy csináltattad?
Reménykedek az utolsó perci hogy nem az lesz.
Kellemetlen hogy megvettem,nem mentem vele többet mint 2km semmi baja,másnap meg már ömlik az olaj belőle.
Rakok fel majd képet ha bent a mociban.
Ma beszéltem palcsee-val és elkeserített a mocival kapcsolatban kicsit.
Az olaj folyásomról kérdeztem és azt mondta a kisebbik hiba lehetőség,hogy az egyik szelepszárszimering felcsúszott és ott jut az égéstérbe az olaj.
A nagyobbik hiba, hogy eltört a gyűrűm és ott jön fel az olaj a hengerbe.
Holnap kiderül minden és addig reménykedem,hogy nem kell bontani a blokkot.
A technikát kicsivel lejebb olvashatod,nekem speciel polir rudam van,de nem tudok márkát mondani,csak anyit,hogy az osztrákoknál lett vásárolva,sztem vmi nagyobb barkácsüzletben.
"Én vagyok a bulvársajtó legjobb paparazzija, A perverz papok óta nem volt pápa razzia?"
Ott az adatlapomon az "email számom" lökd át a "telefon címed"!