Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké zsoké!
Eladó 4db új szelepvezető husaberg-hez(Fe400-350 de sztem 600ban is ilyenek vannak), 11mm átmérőjű a vezető,
Valamiért az én vezetőm 12mm átmérőjű ezért sajnos nem lett jó sajnos későn derült ki a hiba..

06 30 834 27 64
Íme a végeredmény tisztítás,polírozás,csapágy és szimering csere után:
Hello!

Még nem,de kaptam tanácsot és lehet hogy csak a főtengely szimering lesz a baj.
Spook, meg lett a hiba?
Albijam!
Igen az én gépem van a pzs-ben. Ha elhozom majd kiugrasz hozzám ,mert még a műszakit meg kell csináltatnom aztán duálunk egyet.

Vogue!
A polirozás nem nagy ördöngőség,csak türelem kérdése.
Én már több mindent políroztam,többek közt felnit is.
A lényeg az előkészítésben rejlik.Fel kell csiszolni a felnit,karcokat,hibákat eltüntetni(sajna a mostaniban maradt pár mélyebb kőfelverődés).
Csiszolopapír és/vagy fúróba fogható csiszoló korong.
Megcsiszolod előszőr durvább kb 280-as,400-as papirral,majd rámész finomabbal 600-as,800-al.Ha kész a csiszolás jöhet a polírozás.Én speciel szintén fúróba fogható rongy polírkoronggal csinálom +polirrúd vagy paszta.
Az egész művelet kb. 2000ft +pár órácska a szabadidő a motorozás rovására!

Holnap dobok fel képeket a kész felnikről ha kiváncsiak vagytok rá!
Ne is mond!
Azok az indexek nagyon fosul néznek ki rajta
Szia!

Mi nem igazán szeretjük a Kecsói pályát, inkább mennénk Kakucsra, na meg persze Visóra. A két nap pedig szinte lehetetlen mind a ketten dolgozunk szombaton.

Az ötlet amúgy tetszik, már én is gondolkodtam egy Berg találkozón.
Ezt csak úgy hirtelen!

http://www.youtube.com/watch?v...
Kíváncsi vagyok mit bír ez az aksi mert pöcc röf indít és itt nálunk az összes föld át mozgató KTM ezzel az aksival megy és mindbe bírja a kiképzést!
Egyébként ha meg be fosik lehet hagyom a gecibe mert rúgva is mindig tökéletes volt!
Aksit Gabiéknál vettem! A betét 8400 volt!
Akkor a te géped van PZS-be felakasztva!
mi azt hiszem 18 pezóért vettünk bosh akksit Anitába
elötte valami unibatt volt, annak gyenge volt az indítóárama meg 2 hét után elrepedt valami belső forrasztás azt gari csere... pedig az is 11 volt... a bosh az bika, megéri szerintem
ez a polírozás hogy működik? kurva jó
Milyen áron jutottál az akksihoz és a fékbetéthez?
Én is az Ap-t nézegetem.
Sajnos épp szervizben van a vas,addig felpolírozom a felniket és a kipuffogót csinosra!
Meg volt a szerviz! Aksi meglepően jól szerepel és kibaszott furcsa hogy így kell indítani! De tényleg!
Az elsö telót betekertük.... na azt meg nem tudom szavakba önteni hogy milyen fasza lett a futómű!
Az egy másik jó megoldás!
Lánckeréknél mondjuk nem jó!
jól hangzik de nekem az túlságosan messze van pláne ebbe a faszom nagy válságban!

örülök ha havonta 1x fizu után el tudok menni gurulni 1 rövidet na de akkor aztán
esetleg önzáró anya és nem kell ragasztgatni
Tisztelt Berg "klán"! Nem volna kedvetek 06.09-én márkatalálkozóhoz Kecskeméten a Birizdo-Kart pályán? Két napos rendezvény lesz, lehet sütni-főzni, sátrazni (fürdési lehetőség), de meg lehet szállni a hotelben is.
Má minnyá futok.
Annyi! Ez ilyen rendes motor spórol az olajjal!
Az első bergemen szöktek a csavarok rendesen ezért a loctite 243 lett a jó megoldás! Jó cucc! Most már egyből megkapja aztán nem idegeskedek hogy hol hagytam el öket!
Nem értelek Kalmi. Inkább mondjad hogy hogy állsz, vagy fekszel?
1 liter olaj kell bele csak