Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én az önindítót vettem ki ...
szerintem arra egyszerűbb /kevesebb meló...
...és mit b.sztál neki? Vagy úgy hagytad aztán jól van? Mert igazából amíg nem nagyon muszáj nem akarom szétkapni a blokkot.
Akkor nem a mocival lesz a gond,hanem én vagyok kevés a berugásho!
A karbi tulfolyón kicsit folyik a benzin,utánna klne állítanim a szinten vagy nem zárhat rendesen a tűszelep?
Spook! A meleg indítót normál esetben nem kell használni. Melegen pöc-röf. Vazz, lehet kevertem a szimeringet meg az o-gyűrűt. Egyébként én is így jártam, Kecsón kezdett könnyezni
Hali Bergesek!

A meleg inditó kar miért nem áll meg nekem ha kihúzom?
Mikor kell használni egyáltalán,ha már üzemmeleg,vagy ha csak egy utcakört mentem már akkor is?


Spook
Sok olaj nem volt benne, az ablak felénél lejjebb egy picivel. Előtte két nappal cseréltem benne szimeringet mert kicsit eresztette a vizet, aztán próbálgattam is így utcán egy kicsit hogy mi a helyzet, de nem jött belőle semmi. Viszont kakucson rendeltetés szerű használat mellett megérkezett az olaj. Na most ha ott van még egy szimering akkor az krvára bent lehet és csak úgy tudnám kicserélni ha leveszem a blokk oldalát (gondolom), ahhoz meg nincs sok kedvem.
Vazz! Nem volt a gépben sok olaj? Ott ha jól emlékszem 2 szimering van (olajnak, víznek). Amelyiket ereszti az a szimering oda. Én is túltöltöttem és egy kicsi megkönnyezte . Megmondták az okosok 0.8-0.9 dl olaj. Ha a tengely végét nem ragasztod le szig.szalaggal, már tönkre is tetted az új tömítésed.
Tudtok segíteni? A képen a nyíl hegyénél lévő kis lukon kifolyt egy pár csepp olaj a tegnapi kakucsoláskor, ilyenkor mi van?
Köszönöm szépen én is ezekre a dolgokra gondoltam de azért köszönöm! én egy 2005ös makulátlan állapotú fc550et találtam a srác sokat mondok ha 10x használta és most volt nagyszervízen a ktm ócsában!
Haha ez csak a propangada szoveg :D
Ismerek már olyat akinek tele van a fasza vele!
Biztos nem?
Üzemoras motor, rendszeres olajcsere legszuromosas szelephezagellenorzes. Ha nem egy lepusztitott motort veszel sok bajod nem lesz vele. Ktm el hasonlo teljesitmeny, nagyon bitang gep. Kb ennyi. 2004 utanit erdemes venni a normalis Keihin karbival es rendes gyujtassal szerelteket.

Nemfogod megbanni, ha belevagsz egy Husabergbe.
1996-ban a KTM a Husaberg cég 99%-át kivásárolta. A közös fejlesztések eredménye lett többek között a KTM EXC blokkja.
Azt gondoltam! ktm a husaberg cég tulajdona ha jól tudom?! teljesítményre hasonló mint az 525? hibák? szervízigény? előre is köszi
Kiraly gep.
Valaki mondana valamit az FC550 ről! előre is köszönöm!
vagy Palcseenál kérdezz rá, vagy kecsói berg-ktm
Kösza a segítséget!
Első lámpafoglalat hátuljára azt a gomi porvédőt hol lehet szerezni?

Spook
jobban jársz ha a komplett hátsó sárvédőt szedet le, értem ezt a hátsó kerék elötti fekete nyúlványra is, plussz a központi teló tetejét ha kicsavarod hátra tudod hajtani annyira a telót hogy ki tudd szedni az akksit
sőt ha jobban belegondolok csak hátrafelé lehet kihúzni az akksi házát, önindítóval nem sokra mész
Az akksit csak az önindító kivétele után lehet kivenni?
Tegnap meló előtt egy gyors pillantás alatt nekem ez jött le.

Spook
geci jóóóóóóóó

az enyém nemsoká eladó lesz gyermekáldás miatt úgyhogy az egyik szemem a másik
Köszi szépen!
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok két motor jöhet számításba a ktm sx/exc 525 valamit a husaberg fc550! a husabergről szeretnék bővebb információt megtudni!