Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HELLO.
olyna kérdésem lenne hogy FE 350-400 97es motornak a vezérműtengely ill szelpfedel nem e egyezik meg vmilyen KTM tengelyével fedelével, mert ugyan úgy néz ki de pontosan nem tudom h megyegyezik e.
Ha van vki szaki akkor köszönöm a segítséget !
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 2000-es fe 501 típussal van-e valakinek közelebbi tapasztalata? Üzemóra periódus, stb?
Konkrétan típushibákra és arra lennék kíváncsi, hogy mire kell különösen odafigyelni a vásárlásnál!
Egy barátom szerint a 2002 (?) előtti Husabergek problémásabbak voltak, állítólag megbízhatóbbak a későbbiek.. igaz ez, vagy olajcsere-függő a dolog?
Előre is köszi a segítséget!
Mondjuk arra emlékszem, tavaly mondtad Börni-napon hogy a sok krosszozástól elállítódtál és furcsa volt aszfalton menni!
Szédült a halálfejes berg a betonon!
Tavaly olyan sokszor voltál motorozni, hogy lehet el is felejtetted hogyan kell.
Persze-persze
realista...
Te kis szerény ...
A fojtott gyári cső jobban melegedik, mint a nyitott. Kell rakni rá egy nyitott dobot, vagy kinyitni a gyárit és akkor nem olvad rá a cső.
Tessék GD megoldott mindent!


Olvadásos probléma nálam sem jelentkezett soha!
én azt hiszem eléggé csavarom neki, de egy kicsit sem olvadt rá a praktikeres locsoló slag...
Előző tulaj slagosan oldotta meg a kipu védelmét. Első kakucsoláskor úgy ráolvadt mint egy tábla thibeecsoki, így legalább kiderült hogy ő legalább nem csavarta neki annyira, egyszóval nem mindegy milyen slag az a slag.
Szokott lenni mindig de nagyon minimális a moshatóban általában nincs is.Mágnesen 1 pici de ez amit most köpött ki az több mint gyanús lényeg hogy nem kattant meg!
Megfelelő méretű AWAB bilincs+tetszés szerinti színű gumi (slag, pnaumatika, akármi) cső.
Nincs mit, ötezer
Kevés fémforgács mindíg van, de volt már durvább is.
Sziasztok!
Ez a kipu védő engem is érdekel... Hol lehet ilyet szerezni, vagy pontosan miből és hogyan lehet csinálni?
Köszönöm!
Hát nem tudom lehetséges..Kikaptam a blokkot viszem szervízbe nem játszok vele inkább.Kiváncsi leszek rá nagyon.Neked volt már ilyesmi?
Ezek nem a hajtókar alsó kosarának a reszelék darabjai?
Így van oTo-ról van szó:)
oTo (gondolom róla van szó) valóban nem "üvegelte" a gépet ész nélkül, de azért csak végigment vele (nem is olyan rossz eredménnyel) pár enduro meg talán endurokrossz versenyen is...
Szia! Minden Berg üzemórás. Az más kérdés hogy tudok olyat aki rengeteget elment a kérdéses modellel úgy, hogy folyamatos ellenőrzés mellet de nem cserélt nagyobb alkatrészt (dugó). Nyilván nem is üvegelte szét. Többet nem tudok róla mondani, mert nem volt ilyenem:)
Pedig van ilyen fólia.
Mondjuk az összképben jól mutatnak a fekete excel kerekek arany aggyal. :)
JAAAAAA!

Véletlenül megtaláltam azt a képet amit már régota keresgéltem...!
Én csak úgy hívom a fényes desing!


Ezt akartam megcsináltatni csak a sok csicska matricás nem bírt az élménnyel!
Jó éjt!
Hm.. Na én dobok 3 Esti Imát a gépeknek aztán elteszem magam!

Sziasztok!