A berg furcsa volt, jól elfértem rajta pedig nem nagy gépezet!
Az volt a furi hogy én mellette állva rúgtam jobb lábbal és oda pipiskednem kellett amúgy meg ha ültem rajta akkor mégsem éreztem magasnak!
Nem kell turbó oda! zx 12 ön voltam utas! Az is beteg szerkezet mert 140 ről 3-4 lélegzet vétel elteltével még 120-at gyorsult! Aztán meg féktávon bedurrant a karom belenyúltam a tankba és egy percig nem kaptam levegőt!
Nagy élmény volt!
Hozzáteszem a busa az egyetlen olyan méretű motor ami normálisan néz ki alattam ha ráülök!
Azt elhiszem, de akkor öregapám pelusában kellene mennem mert teleraknám az tutti!
Itt a fórumon írta Sanya a 14/45, úgy mondta idézem "hogy ne unatkozz két kanyar között"!
Azt hiszem az volt fent de már pontosan nem emlékszem mi volt fent mert Palival variáltunk hogy ne legyen olyan geci erős, de ettől függetlenül a 650 kondijával nem sok minden vetekszik szerintem!
Teccik
Am én nem hiszem h csinálok ilyet, mert pár kör alatt úgyis lezúzom.
egy javítószett bármelyik motorosboltban 1500 pénz, méretre vágod, rácsavarod a megfelelő véget azt csoki...
utcán használom....
nekem 40-es van hátul ...
A berg furcsa volt, jól elfértem rajta pedig nem nagy gépezet!
Az volt a furi hogy én mellette állva rúgtam jobb lábbal és oda pipiskednem kellett amúgy meg ha ültem rajta akkor mégsem éreztem magasnak!
A ciripelés attól is lehet, hogy a kézi-dekó beleér a himbába. Próbálj feszíteni a bowdenén, ha marad, akkor nem ez volt a baja :)
Nagy élmény volt!
Hozzáteszem a busa az egyetlen olyan méretű motor ami normálisan néz ki alattam ha ráülök!
Itt a fórumon írta Sanya a 14/45, úgy mondta idézem "hogy ne unatkozz két kanyar között"!
Azt hiszem az volt fent de már pontosan nem emlékszem mi volt fent mert Palival variáltunk hogy ne legyen olyan geci erős, de ettől függetlenül a 650 kondijával nem sok minden vetekszik szerintem!